Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damian
Support
Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:54, 31 Paź 2018 Temat postu: Roadwin Fi, nierówna praca, gaśnięcie |
|
|
Witam
Mam tak już od roku, wcześniej tylko na zimnym zgasł ale za drugim juz
utrzymywał obroty, jedynie falowały lekko.
Od kilku miesięcy coraz gorzej, czyli gaśnie kilka razy na zimnym, gaśnie często po postoju dłuższym (kilka godzin).
Jak na filmiku tyle, że kilka razy tak się dzieje.
https://www.youtube.com/watch?v=thuYd1dTnYo
Zawory robione, regulator napięcia wymieniony, kompresja w porządku, swieca wymieniana.
Jakies pomysły ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:02, 31 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Kontrolka jakaś się świeci? A podczas jazdy jak sie zachowuje? Gaśnie podczas jazdy lub przy dojeżdzaniu np do świateł?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian
Support
Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:43, 31 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Błąd który wyświetla to jest (ESS - engine speed signal output failure), czyli błąd obrotomierza. Na filmiku jest uniwersalny licznik podpięty pod impulsator. Ostatnio dorwałem licznik od Roadsporta i podłączyłem go pod sygnał z ECU i nie działa obrotomierz.
Podczas jazdy nie gaśnie, na postoju na światłach także nie gaśnie, choć obroty dalej falują. I mam wrażenie, że jest słabszy trochę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 7:19, 07 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
I jak? Rozwiązałeś problem? Kable nie uszkodzone? Nie wiem dokładnie jak w FI jest to rozplanowane, jednak wiem, że Daelimy mają sterowanie obrotomierzem bezpośrednio z cewki WN na przewodzie (w starszych modelach) żółto-czarnym. Tzn z cewki rozchodzi się jeszcze do obrotka. Może z obrotomierza albo z przewodu cewki powinien wrocic jeszcze do ECU. Spryskaj wszelkie wtyki jakims czyscikiem typowo do styków (niech dobrze wyschnie zanim poskladasz). Jakby ci się udało rozwiązać problem, to napisz.
PS,
A nie ma tam czujnika położenia wału / rozrządu czy czegoś takiego prócz bramki wyzwalajacej cewke WN?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Śro 7:21, 07 Lis 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
smugler
Prospect
Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:00, 14 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
problemem jest komputer od s1 załozony do roadsporta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian
Support
Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:25, 25 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
smugler napisał: | problemem jest komputer od s1 załozony do roadsporta. |
Komputer jest oryginalny od początku, na którym działał stary obrotomierz.
Nie udało mi się rozwiązać problemu, motocykl sprzedany w takim stanie jaki był.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez damian dnia Nie 19:26, 25 Lis 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Młody
Hangaround
Dołączył: 24 Mar 2019
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: Pią 10:45, 06 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Siemka , mam taki sam problem , motor na zimnym jest zmulony , gaśnie , szarpie . Dopiero jak sie rozgrzeje to czuć jak to ustępuje . Roadwin 125 na wtrysku rok 2011.
Za jaką kolwiek pomoc będę bardzo wdzięczny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 519
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:54, 08 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Musisz zacząć od kontroli kompresji na zimnym i ciepłym silniku oraz test czujników na kompie. Sprawdź czy dobrze mierzy temperaturę silnika i prawidłowo steruje mieszanką na zimnym silniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:18, 08 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Młody, w Twoim przypadku zacząbym od sprawdzenia luzów zaworowych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Młody
Hangaround
Dołączył: 24 Mar 2019
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: Wto 12:42, 10 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Dzięki za pomoc , luzy sprawdze w najbliższym możliwym czasie , check nie świeci , kompresja jest bo jak sie rozgrzeje to idzie dobrze , 100km/h spokojnie.
Jak sprawdzić czujniki ? i gdzie jest czujnik od temperatury ?
Jest to model z chłodnicą oleju .
Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Młody
Hangaround
Dołączył: 24 Mar 2019
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: Pią 9:35, 28 Sie 2020 Temat postu: |
|
|
Pomogła wymiana pompy paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|