Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubaa3663
Prospect
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:19, 22 Paź 2016 Temat postu: Daelim Roadsport nie równe obroty |
|
|
Witam! Mam problem... Po zredukowaniu obrótow z np. 8 tys obrótow na np. 4-5 tys. obrotów motocykl zaczyna sie dławić i wydaje sie byc przymulony, manetke gazu trzymam wtedy równo zeby zaczął powoli sie zbierac, lecz on gdacze i nie jedzie tylko rzuca nim. Tak jakby nie dostawal paliwa...
W motocyklu zostalo sprawdzone:
-cewka
-fajka
-swieca ma 2 tys km
- pompa paliwa ( dziala sprawnie)
- przepustnice kupilem nową od innego roadposta i nadal mam ten sam problem( wraz z czujnikami)
- mase komputerka
-kable i inne czy nie ma tam czegos niepokojącego
-filtr powietrza
Motocykl na luzie kiedy dam obroty powyzej 8 tys. i jak spadną trzymam równo manetke gazu lecz moto nie trzyma rowno obrotow tylko skacze z 3 na 4 tys obrotów, tak samo jest podczas jazdy w takich sytuacjach kiedy musze zejsc ponizej 8 tys obrotow i utrzymac 5 tys obr.
Daje filmik na którym to jest pokazane jak te obroty skaczą 3-4 tys obrotow : https://www.youtube.com/watch?v=xK62PqWwXow
Wie ktoś co może byc za przeczyna?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kubaa3663 dnia Sob 21:21, 22 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kubaa3663
Prospect
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:26, 22 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Sprawdzilem chyba wszystko co moze byc z tym powiązane... Myslicie ze trzebaby pojechac z tym do mechanika i podlączyc go pod komputer ? A moze rozbierac silnik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 1:08, 23 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Sprawdź filtr powietrza jeszcze, później lambde
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniel
Member
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CBY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:06, 23 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Cześć. Sprawdź jeszcze czy nie masz gdzieś nieszczelności w układzie dolotowym,jakieś pęknięcia przewodów gumowych, bo to tak troszkę wyglada. No i sprawdź sondy jak powiedział Jabbinski. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubaa3663
Prospect
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:35, 23 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Jesli chodzi o uklad dolotowy sprawdzony wyglada ze jest ok, filt powietrza nowy, mam sprawdzone te miejsca. A sonde lambe trzeba to do mechanika profesjonalnego..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniel
Member
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CBY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:00, 23 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Nie musisz odwiedzać profesjonalisty. W necie mozna znaleźć schemacik jak sprawdzić oporności sondy lambda zwykłym multimetrem. Wystarczy dostęp do kostki połączeniowej. Poza tym możesz tez sprawdzić jak zachowuje sie silnik jak go odpalisz z odłączona sonda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:04, 24 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
szczelnosc polecam sprawdzic za pomoca latwopalnego srodka w sprayu,np plak. przy odpalonym moto psikaj po kroccach itp... jak obroty podskocza to nie szczelny... na oko nie zobaczysz czy cos lewego wlatuje..
wiecej nie pomoge bo nie znam sie na wtryskach..
piszesz ze swieca ma 2 tys... masz moze inna, stara na podmianke?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubaa3663
Prospect
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:38, 25 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Starą mam, juz to sprawdzilem, na starej swiecy to samo bylo i jakby gorzej chodzil wiec to nie to.
Musze jeszcze jak kolega pisal spawdziac voltomierzem sonde lambde... innych opcji nie widze..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubaa3663
Prospect
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:54, 25 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Sprawdze jeszcze ten króćec )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubaa3663
Prospect
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:29, 30 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Prawda króćec sprawdzony, jest w porzadku. Jak odłączyłem sonde chodzil tak samo jak na filmiku bez zmian, oznacza to ze sonda do wymiany? dodam ze wyskoczyla mi kontrolka od silnika ze cos nie gra, jak podaczylem z powrotem sonde kontrolka znikla. Jakies pomysl co sprawdzic jeszcze? pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubaa3663
Prospect
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 1:33, 08 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
nikt juz nie ma pomyslow?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniel
Member
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CBY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:53, 08 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Powiem Ci ze mnie to wyglada jednak na jakaś drobna nieszczelność. Czytałem ale chyba nie sprawdzałeś plakiem albo zmywaczem silnika co? I sprawdził bym jeszcze raz wszystkie wtyczki czy sa dopięte albo czy któryś z pinów sie Tobie nie podgiał. Biorąc pod uwagę ze to jest 4 suw z wtryskiem wyglada to na wadliwe działanie przepływomierza powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubaa3663
Prospect
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:19, 08 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Nieszczelności sprawdzilem plakiem nawet nawet dwa razy, wiec króciec wydaje sie byc ok. A ten przypływomierz powietrza to ten czarny kwadratowy plastik w ktorym jest filtr powiertrza tak? [link widoczny dla zalogowanych] o to mi chodzi to. zajerze do niego. Dziekuje za rade
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniel
Member
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CBY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:51, 08 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Do przepływomierza powietrza powinna iść jakaś wtyczka elektryczna. Może być w obudowie filtra albo gdzieś przy przepustnicy. Generalnie mierzy ilość powietrza zasysana przez silnik. Jeżeli uda Ci sie go znaleźć poprostu go odłącz odpal moto i zobacz jak sie bedzie zachowywał. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:41, 10 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Daniel napisał: | Do przepływomierza powietrza powinna iść jakaś wtyczka elektryczna. Może być w obudowie filtra albo gdzieś przy przepustnicy. Generalnie mierzy ilość powietrza zasysana przez silnik. Jeżeli uda Ci sie go znaleźć poprostu go odłącz odpal moto i zobacz jak sie bedzie zachowywał. Pozdrawiam |
Danielu, chyba nie do końca tak to jest z tym pomiarem powietrza
Ta ilość jest tylko hipotetyczna i jest tylko wielkością wyliczoną na podstawie temperatury pow dolotowego (gorący drut)
Typowym i bardziej precyzyjnym urządzeniem tego typu jest przepływomierz spiętrzający zastosowany np w samochodach BMW.
Zgadza się ?
Co do tej przepływki.
Jeśli po teście szczelności jest oki to nie oznacza że jest ona dobra. Test szczelności ma się nijak do jej działania. Należy odszukać ścieżki do których jest podłączony tzw gorący drut przepływomierza i sprawdzić omomierzem czy nie jest przepalony. Nawet jak na obwodzie powietrza jest mała nieszczelność to samo urządzenie będzie działać, ale trochę kulawo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniel
Member
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CBY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 0:04, 11 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
No.....napisałem to samo co Ty tylko dużo prościej i o to samo mi chodziło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:46, 11 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Ja stawiam na przepustnice. Zasyfiona może powodować takim pływaniem obrotów.
Zabrał bym się najpierw od sprawdzenia TPS (THROTTLE POSITION SENSOR) strona w serwisówce 60 (5-17), potem MAPAT(Manifold Air pressure sensor, Temperature sensor) strona 57 (5-14) a na koniec ISA(IDLE SPEED ACTUATOR) strona 66 (5-23).
To jest cały osprzęt przepustnicy. Stawiam na któryś z nich bo one mają na tyle szybką reakcje aby mieć wpływ na tak szybką zmianę obrotów. Oczywiście sprawdź kable i połączenia czyszcząc je jakimś syfem do styków lub ewentualnie autostartem ponieważ jest oparty głównie na eterze który jest pod ciśnieniem i świetnie wypłukuje wszelaki syf nie niszcząc elementów.
Jak nie masz serwisówki to podaj meila w PW to Ci wyśle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:15, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie, chciałbym odświeżyć !
1.Mam taki problem w VJF, że obroty mi spadają niby trzyma na 1.5k rpm, ale w końcu sobie spadną i gaśnie. Przy przyśpieszaniu, odkręcam manetkę i dziura, zamuli i za chwilę pójdzie. Dodam że czasami same obroty mi się podbijają. Swieca irydowa. kabel WN nowy, filtr powietrza nowy, pompka paliwa chodzi póki co nie wyświetla żadnego błędu, ale to może przez to że raczej dłużej niż 30-40 minut nie chodził bo nie jest jeszcze zarejestrowany.
2. Jakie mniej więcej powinny być obroty na ssaniu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:13, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Dawid napisał: | Panowie, chciałbym odświeżyć !
1.Mam taki problem w VJF, że obroty mi spadają niby trzyma na 1.5k rpm, ale w końcu sobie spadną i gaśnie. Przy przyśpieszaniu, odkręcam manetkę i dziura, zamuli i za chwilę pójdzie. Dodam że czasami same obroty mi się podbijają. Swieca irydowa. kabel WN nowy, filtr powietrza nowy, pompka paliwa chodzi póki co nie wyświetla żadnego błędu, ale to może przez to że raczej dłużej niż 30-40 minut nie chodził bo nie jest jeszcze zarejestrowany.
2. Jakie mniej więcej powinny być obroty na ssaniu ? |
Z tego co kojarze, to ssanie u nas nie wpływa na obroty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:54, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
rush to jest wtryskowiec, a nie gaznik, wiec moze byc jakas roznica w obrotach.... ale nie wiem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniel
Member
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CBY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:48, 11 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Przy moim wtryskowcu po uruchomieniu zimnego silnika różnica (czytaj podwyższenie)obrotów jest niewielkie, Ok 200-300 obr/min i utrzymuje sie to bardzo krótko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:38, 11 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Czyli mam podobnie jak Daniel. Kurde spróbuję wymienić o-ring na wtryskiwaczu oraz krokowym. Dziś jeszcze będę czyścił wszystkie styki w kostkach itp. Nie mam pojęcia co by jeszcze sprawdzić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:52, 11 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
odpal go.. i daj mu samemu zgasnac... sprawdz swiece, moze cos ona podpowie, np. jezeli zalana bedzie.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:22, 11 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Świece odkręciłen i było trochę nagaru na niej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:30, 11 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
a swiece masz dobra pod wzgledem cieploty?
sprobuj porzadnie zagrzac silnik tak zeby olej w nisce olejowej byl na tyle cieply ze nie darady dlugo jej reka trzymac... jak sie nie myle wtedy silnik nie bedzie gasl na wolnych obrotach...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:35, 11 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Mam ngk irydowa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:47, 11 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
kazda swieca ma swoja tz. cieplote. oznacza to w jakiej temperaturze pracuje dobrze. czyli od jakiej temperatury sama sie czysci z osadu i do jakiej temperatury gornej wytrzyma - nie stopi sie...
mowiac inaczej nie tylko gwint jest wazny ale te nunerki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:26, 11 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Cr8ehix-9
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:38, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Mam ten sam problem w moim VJF ! XD Też już nie mam siły na ten problem i też zadnego błędu mi nie wyswietla na liczniku. Skonczę remont silnika i motocykl podpinam pod kompa i wtedy może się okaże przez co to się stało. Ja obstawiam elektryke. Mam nadzieję że to nie przepustnica bo chyba drogo by to wyszło wtedy. Jeśli będę coś wiedział to napisze tutaj i liczę że jeśli Ty też czegoś się dowiesz o naszym prbolemie to też się tym podzielisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:25, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Też walczę i póki co też nie mam rozwiązania problemu. Gaśnie cały czas na wolnych, jak chcę trzymać delikatnie 6k rpm to potrafi zadławić, chuj wie co go boli...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:46, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Który rocznik? Mój 07. Prawdopodobnie przez jakis czujnik. Dam znać jeśli podłącze go pod kompa u mechanika ale najpierw muszę dostać paczkę z częściami ponieważ remoncik robie. A jeśli przekręcasz kluczyk to odpala Ci się kontrolka "check engine" na chwilę? Bo u mnie w ogóle się nie swieci a z tego co widzialem to w innych VJF zaświeca się na chwilkę przy przekręceniu kluczyka.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KacperPisz dnia Pią 16:50, 17 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:07, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Świeci się. Skąd masz program czy ogarnąłeś warsztat ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:22, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Mechanik ma specjalny "komputer". A ona się raz pojawia i znika odrazu czy miga kilka razy czy jak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:23, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Jeśli macie na wtrysku to check engine zaświeca sie wtedy gdy pompka pompuje paliwo. Słychać też wtedy taki specyficzny dzwiek, cos jak zapinania zamka w kurtce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:24, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Tak, słychać ale u mnie ta kontrolka sie nie świeci w ogóle i mam ten sam problem że silnik gaśnie i zmula itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:26, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Chyba raz tylko, na początku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:57, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Może żarówkę w tej kontrolce masz spaloną....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:47, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Nie wpadłem na to Przejdę się któregoś dnia do garażu i sprawdzę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubaa3663
Prospect
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:26, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Gostek od ktorego kupowałem roadsporta mówił ze to jeden z czujników przepustnicy, podobno podłączał go pod kompa... wiec bardzo prawdopodobne ze to to, oczywiscie dam znac jak to te czujniki leżą, zamowiłem i czekam na paczke jo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:25, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Ok, ja myślałem jeszcze nad regulacją zaworów ale nie wiem jakie powinny być wartości. Może macie jakieś info ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubaa3663
Prospect
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:56, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Ja nie wiem, ale raczej zawory w 90% nie sa tu problemem, ale mozesz spróbować. Albo to czujniki przepustnicy albo instalacja, nieszczelości w ukladzie dolotowym sprawdzilem to odpada jak cos ( nie ma nieszczelnosci)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:04, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
luzy zaworowe dla VJF to 0.15 na ssących i 0.20 na wydechowych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:40, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
A próbowaliście czyścić i przepustnicę i wtrysk?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:47, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Wtrysk będę czyscił u mechanika w myjce ultradźwiękowej a przustnice to wewnątrz wyczyscilem troche.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:53, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Troche? U mnie w Renault laguna jak przepustnica ma chociaż troszeczkę nagaru to już silnik dziwactwa odstawia. Przedewszystkm ta klapka w środku i otwór obok niej, muszą być czyste. Są specjalne spreje do czyszczenia gaźników i przepustnic.
Takie falowania najczęściej są spodowowane nieszczelnościami na dolocie, jakimiś brudami, złym działaniem sondy lambda, lub też niestety awarią komputera sterującego wtryskiem, bądz zapłonem (to drugie rzadziej).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:23, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
No to przepustnica jest czyściutka w takim razie ale powiem mechanikowi aby sie przyjrzał tej przepystnicy. Wtrysk będzie czyszczony w myjce a sonde jak wypiąłem to w ogole zmian nie było.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:48, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
U mnie jak odpinałem sonde to raz że waliło błędem, a dwa że właśnie falowały obroty i potrafił sie zadusić i zgasnąć. Zrobiłeś tą lampkę od checka? Jeśli nie to zrób, i wtedy będziesz wiedział czy jakiegoś błędu nie masz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubaa3663
Prospect
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:04, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Ja podobnie jak odpiąłem sonde to bład wyskoczyl. A przepustnice polecam przeczyscic raz na sezon na przyklad bo potrafi sie tam duzo syfu zebrac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:11, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Jeszcze nie bo i tak to nic narazie nie da bo motocykl stoi u mechanika z rozlozonym silnikiem a plastiki mam w garazu. Któregoś dnia jak będę w garażu to wezmę ze sobą licznik i w domu go sprawdze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:21, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
A no tak, zapomnialem że na paczke z korei czekasz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:39, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
A jest możliwość że to nie przez żarówkę? Może jakiś janusz grzebał w systemie i ją wyłączył jakoś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:17, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Pewnie. Przeciąć kabelek od żarówki. Bezpiecznik prawdopodobnie masz wspólny ze światłami i całym podświetleniem liczników, wiec jeśli to działa to bezpiecznik jest ok. Ale z kabelkiem różnie mogło być. Może być przecięty, przerwany, przetarty, zwarty, zaśniedziały, przerdzewiały wybierz sobie określenie
Tak czy tak, najłatwiej chyba sprawdzić żarówkę. Bo tak jak wcześniej pisałem, ma ona świecić w momencie włączenia zapłonu, gdy pompka pompuje paliwo.
Bo komputerowo czy coś to wątpię żeby się dało. Jeśli Twoj moto ma problemy z działaniem już on zakupu, to może sprzedający specjalnie żarówkę wyją żebyś nie widział że jakiś check się świeci.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bkrukl dnia Sob 18:19, 18 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:19, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Oki, dzięki za pomoc. Jak będę miał czas to skocze po licznik i go w domciu zobacze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:47, 19 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj byłem po licznik. Gdy zajrzałem do środka nie mogłem uwierzyć własnym oczom. Ktoś bardzo mądry wpadł na pomysł aby zaślepić kontrolkę.
Sprawcą był mały kawałek wciśniętej gumy. Wyglądało to tak.
Chciałbym podziękować dla Bkrukl za podpowiedź abym sprawdził żarówkę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KacperPisz dnia Nie 14:49, 19 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:59, 19 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Heh spoko, tak myślałem że ktoś coś narobił tam. Pewnie poprzedni właściciel zaślepił do sprzedaży żeby kupujący nie widział że coś się świeci. Ciekawe teraz czy po włączeniu zapłonu będzie mrugał jakiś błąd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:04, 19 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Mam nadzieje że będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:22, 21 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Mój wtrysk przyszedł z regeneracji, do tego zamontowałem filtr paliwa. Dławienie występuje nadal :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubaa3663
Prospect
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:35, 21 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
To pewnie te czujniki ziomki, zamowilem je to dam znać jak zamontuje do moto czy pomogo pozdroooooooooooooo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:53, 21 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
a co zamówiłeś ? według mnie to te czujniki koło przepustnicy są tam banalnie proste, że "nie powinny" się psuć ale złośliwość rzeczy martwych...
A powiedz mi jak łapie Ci sprzęgło ? Bo mi jakieś 1 cm od wciśnięcia klamki :/ i denerwuje mnie to trochę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dawid dnia Wto 20:56, 21 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubaa3663
Prospect
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:08, 21 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Ja nie mam z tym problemu naciskam sprzęgło i nic mi tam nie przeszkadza. Moze to kwestia przyzwyczajenia, nie zwracałem tak na to uwagi Moze podciągnij sobie troche linke i bedzie better pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|