Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:26, 15 Mar 2017 Temat postu: Zawory.... |
|
|
Chopy napiszcie proszę za pomocą łopaty najlepiej, jak się za regulację wziąć?
Wiem że trzeba ustawić 0,15 (podobno), szparkomierz posiadam... Ale potrzebuje takie step by step 'odkręć to, ustaw tamto, popatrz tam, itd'... To będzi emój pierwszy raz, a próbuje namierzyc brzętolca i staram się eliminować wszystko po kolei... Kołkiem drewnianym po wydechu już waliłem ale nie, to nie to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:47, 15 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
No w Vt to trochę zabawy jest.
Tak na szybko.
Musisz dostać się do pokrywy zaworów. Czyli wymontować chromowe ozdobniki i to co je trzyma. Ściągnąć gumową osłonę i najlepiej bak.
Potem z lewej strony odkręcić okienko nad magneto i ustawić na znak T. No i regulujesz. I to nie na 0.15 tylko 0.12 i tu zaczyna być problem bo zazwyczaj listki są co 0,05. Ale można sobie z tym poradzić. Luzujesz śrubę zaworu wsadzasz zakręcasz i tak w kółko.
Pracy na pół dnia. No i uszczelka jak jest twarda to nie obędzie się bez syfilikonu.
To nie chińskie 139QMB gdzie ustawianie trwa 10 minut.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 19:27, 15 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
bo sie obraze za to kolko.szpadel od lopaty sie idealnie nada:) wydech najprosciej sprawdzic
a tera na powaznie Milosz literka T ale musi miec zawory w gornym punkcie czyli jak wsadzisz ta 14 w bok silnika to krecac trzeba spogladac na zawory by rownolegle sie ustawily do cylka.Moze ci sie przytrafic ze jak ustawisz T to zawory z 1 strony beda wyzej wtedy tzreba przekrecic jeszcze raz. Pisze ci o tym bo ja stolarz udajacy mechanika tak zawory swego czasu ustawilem .mysle se ale luz to reguluje i nawet sklubaniec odpalil ale stado konikow gralo i szybki internet i wiedzialem co zem sknocil
Jeszcze dodam od siebie ze jak swiece odkrecisz to latwiej bedzie ci krecic kluczem i T ustawic .powodzonka
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piter
Hangaround
Dołączył: 17 Kwi 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:37, 17 Mar 2017 Temat postu: Luz zaworowy |
|
|
Panowie mam pytanko dotyczące luzu zaworowego.
Jaki luz powinien być na zaworach zssących a jaki luz na zaworach wydechowych i kture to zawory zssace a które to wydechowe.
Czytałem na necie i różnie ludziska piszą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
travolta
Prospect
Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:42, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Różnie pisza ale tutaj zalecaja dla obydwu 0,12.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:44, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Wydechowe od strony rury od tłumika, ssące od strony gaźnika.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piter
Hangaround
Dołączył: 17 Kwi 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:00, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzieki, mam zamiar z tym się uporać bo na warsztacie troche dużo krzyczą a na sezonik
motorek hulać powinien.
Pozdrawiam i dziękuję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:06, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Piter napisał: | Wielkie dzieki, mam zamiar z tym się uporać bo na warsztacie troche dużo krzyczą a na sezonik
motorek hulać powinien.
Pozdrawiam i dziękuję. |
Trudno z listkami szczelinomierza ale w kazdej instrukcji jest napisane 0,12 na dwu dolotowych i dwu wylotowych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piter
Hangaround
Dołączył: 17 Kwi 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:10, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Prześpie sie z problemem listka szczelinomierza i coś wymyśle, jak wymyślę to sie podzielę😉
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:17, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Piter napisał: | Prześpie sie z problemem listka szczelinomierza i coś wymyśle, jak wymyślę to sie podzielę😉 |
Na allegro są po 10 zł
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piter
Hangaround
Dołączył: 17 Kwi 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:35, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Jutro odwiedze sklep motoryzacyjny ED-POL
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:59, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Jakis czas temu kupiłem w Obi taki:
[link widoczny dla zalogowanych]
Zweryfikowałem dziada mikrometrem czy dokładny jest i nawet nawet...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Staszek.S dnia Pią 21:01, 17 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:32, 23 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Hmm... będę się brać za to w weekend (mam nadzieję), ale nadal nie do końca chyba łapię...
- czy bak musi byc zrzuciny?? Właśnie tankowałem....
- co z oliwą? Przy regulacji zaworów oliwa ucieka z silnika czy nie?
Pytania banalne, ale o ile z mechanika sobie radzę, o tyle silnika motocyklowego jeszcze nie dodykałem - poza zabawa z gaźnikiem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:14, 23 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Jak masz szczelny zawór to zakręć i ściągaj pełny zbiornik. Jak nieszczelny to ściągnij węża z gaźnika zegnij i zaciśnij trytką.
Olej jest na dole silnika no chyba że chodzi
Nic nie kapie nic nie leci. Możesz zaopatrzyć się w syfilikon na temperaturę jak by uszczelka była stara, najlepiej czarny bo ładnie wygląda na czarnej uszczelce.
Czy bak musisz ściągać? Pewnie i dało by się to ustawić przez tłumik ale dość ciężko Dla wygody lepiej zrzucić łatwiej dojść do górnych śrub. Sam zresztą zobaczysz.
Najlepiej wybebeszyć silnik wtedy to dziecinnie proste
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
turas222
Hangaround
Dołączył: 31 Mar 2017
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:32, 15 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Witam kolegów mam pytanie o regulacji zaworów czy faelim vl 125 rok 2000 też mają być ustawione na 0.12
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 6:24, 16 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
turas222
Hangaround
Dołączył: 31 Mar 2017
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:41, 18 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
FOVEON WIELKIE DZIEKI WLASNIE DZISIAJ OGLADAJEM TWOJE FILMIKI SA BARDZO POMOCNE MAM JESCZE PYTANIE GDZIE MOZNA DOSTAC części na przykład króciec szukam i nigdzie nie mogę znaleźć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daystar125
Member
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NLI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 6:17, 19 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
szukaj u Marcina jest na naszym forum i handluje używkami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
turas222
Hangaround
Dołączył: 31 Mar 2017
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:03, 20 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Witam kolegów mam nietypową sprawę chciałem ustawić swoim motorku zawory ustawiałem na magnecie literka T ale nie mogę ustawić bo mi przeskakuje jak chcę ustawić literkę t co się dzieje Proszę o odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:02, 21 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
odkrec swiece i wtedy sprobuj..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zibi
Support
Dołączył: 11 Maj 2017
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:32, 17 Maj 2017 Temat postu: Regulacja zaworów |
|
|
Koledzy regulował ktoś może w S2 125? Nie wiem czy dobrze wyczytałem w serwisówce, że zawór ssący powinien mieć 0,90 a wydechowy 0,12?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 7:53, 18 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Napisz we właściwym dziale... zapewne szybciej ktoś odpowie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rift
Prospect
Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:34, 21 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Cześć.
Regulacja zaworów na zimny/ciepłym czy gorącym silniku ?
Jak mocno dokręcać tą śrubkę regulacyjną?
Pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:15, 21 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Na zimnym,
Dokrecac mocno z czuciem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
draen
Prospect
Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY/DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:40, 21 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Ja się jeszcze zapytam, czy szczelinomierz 0.13 się nada, czy nawet taka różnica jest zauważalna?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:52, 21 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Jasne że się nada. Taka różnica to śruba przekręcona o parę stopni i nie ma szans idealnie ustawić na 0.12. Zawsze będzie coś koło tego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rift
Prospect
Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:55, 22 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Foveon napisał: | Jasne że się nada. Taka różnica to śruba przekręcona o parę stopni i nie ma szans idealnie ustawić na 0.12. Zawsze będzie coś koło tego |
Potwierdzam.......kila stopni różnicy i się minimalnie rozjeżdża luz zaworowy.......do tego dwa zawory na jednym popychaczu, ustawiające jeden trudno ustawić idealnie tak samo drugi.
Ja dodatkowo nie miałem szczelinomierza 12 tylko 10 i 13 więc ustawiłem tak by 13 wchodziła mocno na wcisk i 10 bardzo luźno.
nic nie klepie teraz tylko zubożyć skład mieszanki bo strzela w tłumik trochę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rift dnia Czw 14:55, 22 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|