Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:20, 12 Wrz 2018 Temat postu: Regulator napięcia/ bagnet na olej |
|
|
Siemanko! Powiedzcie mi moi drodzy, czy wiecie jakie parametry ma stabilizator? Bo kupić używany ale nieuszkodzony graniczy z cudem. Wykombinowalem że kupię jakiś w elektrycznym i przepne radiator.
2.Czy ktos mógłby zmierzyć jaka długość jedt od łba bagentu do poziomu min i Max? Niestety mam termometr na którym nie mam zaznaczonych wysokości :-/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:57, 19 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Ok, zakupiłem stabilizaotr od rometa. Rozstaw się zgadza, parametry które znalazłęm na stronach w necie też. Podpiąłem i nie działa.... [link widoczny dla zalogowanych]
Tak wygląda rozstaw kabelkó w tyczce. Myślicie że jeśli wymienie dwa niepasujące będzie wszystko oki:D (wymienić w nowym różowy z żółtym)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:18, 19 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Nie umiem czytać Twojej tabelki... 3 żółte to fazy z silnika idące.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:32, 19 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Już Ci tłumacze. Chwytasz regulator do ręki. Dajesz radiator aby był na górze. Wtedy od lewej idą dokładnie tak kolory. Teraz wtyczka, jest połączenie wtyczki, w przypadku regulatora jest to oczko. Ustawiam sobie ze jest ona na górze i spisuje kolory. Pusty jest na dole lepiej teraz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:36, 20 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Ratujcie
Jak sprawdzić czy działa ten nowy regulator. Bo jak podpinam pod inatacje to dzielaja światła.
2.z regulatora daelim wychodzą 5 przewodów. Czy ktoś umie powiedzieć za co poszczególne są odpowiedzialne?
[link widoczny dla zalogowanych]
Taki kupiłem, zmieniłem kabelki w tyczce ponieważ nie były w takiej samej kolejności. Jednak wciąż nie działa. Co mogę zrobić żeby zadziałał światła jak podpinam nowy stabilizator
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:40, 20 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Wyrzucić go? szczeże ja bym nie ryzykował z podpinaniem takiego czegoś... Jeszcze pisze że to do motorowerów... Kup taki który ma 3 żółte przewody. I te 3 żółte to będzie do cewek silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:42, 20 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Doradzisz jaki:-D ale oryginalny ma tylko 2 żółte
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:48, 20 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
U mnie oryginalny miał 3 żółte...
I kupowałem coś takiego
[link widoczny dla zalogowanych]
Pokaż jak u Ciebie w motocyklu wygląda wtyczka, wraz z kolorami kabli..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:25, 20 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeździłem po 5 elektrycznych. Nigdzie nie było tej wtyczki. Ale W razie czego mam z tego co nie polecasz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:52, 20 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Ok. Powiedziałbymtak, że u Ciebie 2 żółte i czerwony to fazy. Idąc trochę kolorami, i chcąc podłączyć nowy regulator, to zrobiłbym tak:
Żółty do żółtego
Czerwony do czerwonego
Różowy do 2 żółtego
Czarny do czarnego
I pozostałe do siebie.
Oczywiście nie gwarantuje że zadziała, ale ja bym spróbował. Istnieje też opcja że ten regulator spalił sie podczas złego podłaczania, lub też od nowości nie działał...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:11, 20 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Też mi się wydaje że mogła zajść opcja spalenia. No nic, zobaczymy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:25, 23 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Dzięki bkrukl! Siadło to ustawienie! Wszystko świeci miga niestety w między czasie w czasie jazdy pękł mi napinacz łańcucha. Zablokowalo tylnie koło i spadł łańcuch... Chyba tyle z jazdy chyba w tym sezonie. Na szczęście nie jest to wielki problem gdy przyjdą mi nowe części. Chciałem jednak zapytać o te gumy w tylnym kole trzymające zębate. Powkladalem tam węża ogrodowego jednak chciałbym jakoś lepiej naprawić. Tylko jak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:37, 06 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
kurde wciążnapiecie dziwne, na jałowym 12,6 a jak sie da w palnik to do 16.5 Może dać jakiś opronik z radiatorem jeden z żółtych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:43, 08 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
15 V to max, jak daje więcej to jest uszkodzony uklad.
Przewody na reglerze to:
czerwony +,
zielony -,
żółty ~
żółty ~
żółty ~
~ mogą być też białe, wściekle kolorowe, jasnoniebieskie, różowe, czerwone z żółtym paskiem etc
+ i - mają zawsze stale kolory czerwony i zielony, regler powinien dawać napiecie stałe (DC) w zakresie 12,2V do 15V DC przy sprawnym ukladzie uziemienia do ramy i ZALEŻNIE (minimalnie) od napięcia akumulatora, jak aku słabe to może pokazywać mniejszą wartość, jak naładowane to 14 do 15V.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:14, 08 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Ja już tego nie rozumiem, podpialem dwa nowe regulatory. Aku jest totalnie padnięty, napięcie jest do 17v... Podpialem stary regulator, napięcie jest od 11 do 15... Wychodzi na to że jest spoko... I chyba żarówka led z przodu (opisywana na forum) zwiększała napięcie. Dla świętego spokoju dodam sobie 2 lampki led po 16w żeby sobie doswietlic kosztem słabej h4 a przy okazji zmniejszy trochę napięcie w moto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
captain4
Support
Dołączył: 14 Lut 2020
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:52, 26 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Może trochę póżno odpowiadam, ale Daelim VT 125 do 2002 roku miał jednofazowe sterowanie regulatora.
Dlatego też tylko dwa żółte.
A ty próbowałeś podpiąć trójfazowe z Rometa - trzy żółte.
Nie da się tego tak zrobić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:05, 26 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
a czy jest jakiś inny sposób? to na przyszłość
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Amek
Dołączył: 12 Sie 2018
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:28, 01 Lip 2021 Temat postu: |
|
|
to do daelim z 1999 który regulator ten co bkrukl poleca, czy ten co autor kupil i zabawa z kabelkami ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:16, 02 Lip 2021 Temat postu: |
|
|
Podłączenie jak brukl nic mi nie dało. Musiałem kupić używkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Amek
Dołączył: 12 Sie 2018
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:05, 04 Lip 2021 Temat postu: |
|
|
Może komuś pomogę nie wiem czy kupię używkę czy np. zamówie od hondy i odeśle jak coś, jeśli zdecyduje się na kupno nowego zamiennika z tej listy dam znać czy działa.
Regulator napiecia daelim + zamienniki:
Daelim (31600-BA5-9000)
125 VC
125 VL
125 VS
125 VT
Honda (31600-KR1-761)
125 NS 125 F (85-87)
125 NS 125 R (85-87)
125 NSR 125 F (88-92)
Kymco
125 Zing 125
150 Zing 150
Linhai
125 LH-T 125 Monarch (Regulador de voltaje tipo Con cables)
150 LH-T 150 Monarch (Regulador de voltaje tipo Con cables)
Sym (31600-N28-000)
50 Jet 50 Euro X Euro 2 2T (05-10)
50 Jet 50 Sport X 2T (06-13)
125 Husky 125
125 Jet 5 125 (11-13)
125 MX 125
125 New Duke 125
125 Shark 125
125 VS 125 Euro 3 (06-10)
150 MX 150
150 Shark 150
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|