Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 6:47, 31 Sie 2016 Temat postu: Recylkulacja spalin i strzały w wydech |
|
|
Witam. Gdzieś kiedyś czytałem tu na forum ze daystary mają jakąś rurke recylkulacji spalin, cos jak EGR w autach. Ktora to rurka? Jakies foto moze ktoś podrzuci?
Druga sprawa to jak jade chwile tak w polowie odkrecona manetką i puszczę gaz to strzela mi w wydech.... Wydech mam niby szczelny bo ogladalem go, zawory tez regulowane lecz niebardzo to pomoglo....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:29, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
To ta rurka metalowa z prawej strony nad świecą.
Strzelanie oznacza za mocną mieszankę.
U mnie strzelało jak była dysza zmieniona ze 102 na 110.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:46, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Za mocna mieszanke.... Ale ja mam wtrysk wiec mieszanka steruje komputer.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:49, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
ło... to może uwalona sonda?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Foveon dnia Śro 8:49, 31 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:53, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Wybacz za Foveona dobrze prawi że to zbyt bogata mieszanka jednak jak widzisz to nie jest nasz najbardziej normalny użytkownik forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:43, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Ale sonda nie dawalaby jakiegos błędu? Bo błędów brak....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:57, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
jeżeli jest uszkodzona to nie będzie Ci wrzucać błedów tylko po prsotu będzie źle dopierać mieszanke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:10, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Ok, to pytanie jak ją sprawdzić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:15, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Ejej strzelanie jest od zbyt ubogiej mieszanki co wy tu wypisujecie panowie. Sprawdzić łatwo, zmierzyć miernikiem rezystancje i porównać z serwisowka której do wtryskowego daystara nie mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:41, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
nie wiem jak jest we wtrysku...
najlepiej powachac spaliny
ale co do gaznika, takiego jak my mamy, strzelanie znaczy za bogata mieszanke...
ale gdy mamy juz gaznik membranowy do jakiego sie przymierzam, strzaly w tlumik to za uboga mieszanka...
zawory pomijam....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:09, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie strzelało z powodu ZA BOGATEJ mieszanki połączonej ze złymi luzami.
Ale tamten silnik już teraz jest na schodach do nieba więc nie ważne.
Mieszanka i zawory. Wydechowe.
Oczywiście jak wyżej - skoro wydech szczelny i nigdzie nie syka, pierdzi i nie puszcza to sonda do zbadania, z tego co kojarze był temat sondy ile ma mieć Omów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:47, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
No poza tymi otworami od spodu co je wszyscy mają to nigdzie dziur nie ma. Jakby ktos miał jakies info ile ohm ma miec sonda to prosze napisać. Lub ile u Was mają... Moze ktoś zmierzy....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:18, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
1: https://125daelim.fora.pl/search.php
2:
Claptonatari napisał: | Pasy zapinają się automatycznie
Polecają sprawdzić wtyczkę, oporność czujnika - 9 Ohm.
[link widoczny dla zalogowanych] |
Claptonatari napisał: | Dokładnie tak, ale po kolei:
Wg instrukcji wygląda to tak:
Najpierw sprawdzamy, czy idzie 12V do czujnika.
1) Wyłącz zapłon
2) Sprawdź czy wtyczka nie jest luźna, czy nie popękana.
Jeśli nie ma defektów, zmierz napięcie wejściowe czujnika.
Odłącz wtyczkę od czujnika i włącz zapłon.
Powinno się pojawić napięcie 12V z akumulatora.
Pomiar od strony wtyczki:
Kabel Czarny/Brązowy oraz uziemienie.
Jeśli otrzymasz 12V jest ok i idziemy dalej a jeśli nie to trzeba sprawdzić wiązkę.
Jeśli będzie 12V czyli wiązka jest ok sprawdzamy oporność:
1) wyłącz zapłon
2) Mierzymy oporność czujnika tlenu - oporność czujnika tlenu powinna wynosić 9 Ohm przy 22 st. C.
3) Od strony wtyczki:
Kabel Czarny/Brązowy oraz 34 czyli kabel Zielony Biały.
Na mierniku ustaw oporność i sprawdź wartość.
Jeśli wartość jest inna, czujnik do wymiany
Jeśli wartość jest poprawna, sprawdź wiązkę Czarny/Brązowy oraz 34 czyli Zielony Biały czy nie jest ułamana lub nie ma zwarcia.
Jeśli przewód jest w porządku lecimy dalej to już jest podłączenie do ECU.
1) Włączamy zapłon
Tak wygląda wtyczka od ECU:
[link widoczny dla zalogowanych]
2) Mierzymy napięcie na przewodach (wtyczce ECU) przewód fioletowy 12 pin i przewód fioletowo/czarny pin 2. Ma się tam pojawić napięcie z przedziału od 0,1 do 0,8 Volta.
Jeśli pomiar jest prawidłowy i przewody nie popękane/załamane/bez zwarcia to uszkodzony jest sam ECU - do wymiany.
Aby usunąć błąd z pamięci ECU - po dokonanych naprawach należy:
Włączyć silnik i rozgrzać silnik tak jak przy normalnej eksploatacji - czyli jak podczas jazdy. Wyłączyć zapłon i znów odpalić na nagrzanym.
Błąd powinien zostać wykasowany.
Tak mówi instrukcja serwisowa |
Claptonatari napisał: | Jeśli masz Daystara po 2006 listopada o numerze ramy od KMYBA1BLS7C300261 w górę to numer oryginalny tej części to:
18410-BA1-R300-M1 - SENSOR, OXYGEN
Szukaj używki, bo ta cena.........
Link do strony: [link widoczny dla zalogowanych]
Pozycja nr 18. |
Inne:
Dawids napisał: | Wczoraj to samo robilem przy daystarze na wtrysku takie same objawy przyczyna zawor na przepustnicy ten ktory przychodzi od góry trzeba wyczyscic. |
Jeśli posty Claptona i Dawidsa nie pomogą szukamy dalej, ale tymczasowo skup się na tym.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Śro 18:20, 31 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:25, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Rush Twoja wiedza i pamiec mnie zaskoczyly. W życiu bym nie wiedzial jak to znaleźć....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:26, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Kurcze wlaśnie zdałem sobie sprawe że u mnie nie ma żadnej uszczelki pomiedzy cylindrem a wydechem.... Tam cos powinno być prawda?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:19, 06 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Ok, sonda sprawdzona. Jest ok. Rozkrecam wlasnie przepustnice... I powtorze moje pytanie z postu wyzej: czy pomiedzy cylindrem a kolankiem wydechu powinno byc jakies uszczelnienie czy cos?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:24, 06 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Niby powinno, ja nie mam. Mam za to dwa takie dziabongi co wyglądają jak dystanse, nie wiem jak wytłumaczyć ale raczej nie są uszczelkami, metalowe takie i zakładane na rurę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:40, 06 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Ja nie mam ale jak montuje Romety to dają niby uszczelkę nie wiem z czego (coś jak ołów bardzo twardy) co włazi przed rurę. Jako takiej uszczelki jak w aucie na pewno nie ma. Sprawdź czy dmucha z silnika przy kolektorze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:21, 06 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Foveon napisał: | Ja nie mam ale jak montuje Romety to dają niby uszczelkę nie wiem z czego (coś jak ołów bardzo twardy) co włazi przed rurę. Jako takiej uszczelki jak w aucie na pewno nie ma. Sprawdź czy dmucha z silnika przy kolektorze. |
To jest uszczelka grafitowa i tak, jest to zakończenie rury w motocyklach z aluminiową głowicą jeśli nie jest stosowana mosiężna. Lekutko się ugina i ma prawie nieskończoną ilość "ściśnięć" do głowicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:53, 06 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie tego nie ma. Ale z cylindra nie dmucha nic. Więc chyba u mnie potrzebna nie jest. Rozebralem i wyczyscilem calą przepustnice wraz ze wszystkimi czujnikami oraz wtryskiem. Dolałem też do paliwa specyfik do czyszczenia ukladu paliwowego firmy Liquy. Po odpaleniu strzelił raz i tyle. Zobacze co bedzie jak sie troche przejade w ładny dzien. Nie widze u mnie natomiast tej rurki od recylkulacji spalin.... Gdzie ona popodłączana jest? Moze w Daystarach z wtryskiem jej wogóle nie ma?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:29, 06 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Ano może tak być, ja jej w ogóle nie miałem a moto gaznikowe 01 rok z reichu sprowadzone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:47, 07 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
nie vszystkie miały montovane navet te z rajchu.ja np.mam i juz zaslepiłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:10, 07 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
No to u mnie nie ma. Dzis sie przejechalem i niestety strzały dalej wystepuja. Ej a moze to ta rurka w srodku kolanka? Bo u mnie dzwoni.... Moze to ona jest winna?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:48, 07 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Uszczelka grafitowa to to zgrubienie na koncu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:15, 08 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
A jak strzela w tłumik? Jak dodajesz gazu czy jak gwałtownie schodzisz z obrotów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:03, 08 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Jade na srednich obrotach, puszczam gaz, i jak delikatnie dodam to jest strzał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:57, 08 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Wygląda na to że mieszanka nie spalona wychodzi do tłumika. Może zawory wydechowe nieszczelne - nadpalone albo źle uregulowane. Warto sprawdzić ciśnienie w garze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:37, 08 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
ja miałem tak ze jak gvałtovnie pusciłem gaz to strzelał i to porządnie.regulacja gaznika załatviła sprave.ustaviłem tak jak servisóvka pisze i strzelanie ustało.śruba od mieszanki była za mocno vkręcona.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:42, 08 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Jim ale ja mam wtrysk.... Kurka no to zaworow to sam nie wyreguluje bo sie na tym po prostu nie znam.... Cisnienie mozna sprawdzic takim licznikiem wkrecanym w miejsce swiecy tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:49, 08 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Dokładnie. Nie są drogie. Sprawdź czy kabel od sondy nie jest gdzieś przerwany albo źle wtyknięty. A mocno strzela?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:03, 08 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Bardzo czesto nie. Powiedzmy 4 strzaly na 10 sytuacji z tym gazem. Kabel od sondy na pewno ok bo sprawdzalem miernikiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:24, 08 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
No to może sam wtrysk? Cholera wstaw sobie gaźnik i będzie po kłopocie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:40, 08 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Chcesz to Ci pomogę z ustawieniem zaworów bo teraz to zrobiłbym to e daystarze z zamkniętymi oczami ale szczerze nie wiem czy to jest źródło Twoich problemów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
megryk123
Support
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:05, 09 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
witam ja w swoim daelim jak jade np 90 puszcze gaz i leciutko dodam to tak strzeli z wydechi motor na wtrysku 2007 rok myslałem ze to normalne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
megryk123
Support
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:27, 09 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
witam ja te mam takie cos jak jade 80 czy 90 puszcze gaz i leciutko dodaam to jest strzał z wydechu myslałem ze to normalne ze ma tak byc pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:53, 11 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Wpisalem sobie w zamowienie z korei kolanko z wydechu. Jak dotrze do mnie to rozbiore caly wydech, posprawdzam wszystkie polaczenia, spawy itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grbuy
Prospect
Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DSW
|
Wysłany: Nie 19:46, 04 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Foveon napisał: | To ta rurka metalowa z prawej strony nad świecą.
Strzelanie oznacza za mocną mieszankę.
U mnie strzelało jak była dysza zmieniona ze 102 na 110. |
U mnie nie ma czegoś takiego. Dacie jakąś fotkę? Po za tym w samochodach można zaślepiać EGR także w piździku zapewne też. Tak samo oglądałem rurę i nie ma tam żadnej sondy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:32, 04 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Masz wtrysk to i sonde na pewno masz. Na dole niedaleko podestu na prawą nogę. A tej rurki to chyba wtryskowce już nie mają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grbuy
Prospect
Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DSW
|
Wysłany: Pon 19:32, 05 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
ooo fuck... Ale ze mnie laik motocyklowy nigdy bym się nie spodziewał lambdy w takim motorku. W sumie wtrysk też mnie zaszokował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:33, 05 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
wtrysk = lambda, bez tego nie bedzie pracowal w zadnym ukladzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:33, 05 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Na upartego w daystarze na wtrysku dałoby sie nawet lpg zampntować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daystar125
Member
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NLI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 6:05, 06 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Ciekawe ile by palił gazu hihi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 7:47, 06 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Tak mało palą, że chyba nikt się nie zdecydował, ale Polacy lubią oszczędności - tylko gdzie butle dać, bo bak lepiej zostawić żeby i na benzynę i na gazy był to wtedy ładny zasięg będzie skoro na samym baku 500 można zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:10, 06 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie w domu rodzinnym był jeszcze rok temu skuter na wtrysku, i miał gaz założony. Butla pod siedzeniem była.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:14, 06 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Jasne a przy wypadku masz od razu fajerwerki pod dupą, tak akurat na sylwestra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:59, 06 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Zacznijmy od tego że skuter z gazem nie przeszedłby przeglądu, wiec używany był tylko do jazdy po polach w poszukiwaniu kombajnów i poroży jeleni
A tu ciekawostka [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bkrukl dnia Wto 14:01, 06 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
|
HalkPolska
Prospect
Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:37, 14 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Gaz w 80 to już nie jest oszczędność to jest skąpstwo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daystar125
Member
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NLI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:08, 14 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
zgadzam się
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:37, 21 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Rozebrałem wydech na części pierwsze. Okazało sie że pomiędzy katalizatorem a rurami ppwinny być uszczelki. U mnie ich brak. Znaczy sie jakieś resztki tylko. Reszta sie wypaliła. Za to mam problem z katalizatorem bo prześwitu prawie już nie ma. Wygląda jakby był zaklepany młotkiem od strony kolanka. Jakies pomysły jak go poprawić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:46, 21 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Wrzucilem do galerii fotki katalizatora jak wyglada, i z drugiej strony jak wygladac powinien....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:28, 04 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Powrót do tematu. Z katalizotorem sobie poradziłem, wydech cały poprawiony, sonda nowa używana. Objawy dalej takie same czyli strzały w wydech przy puszxzaniu gazu.
I teraz pytanie : czy u was słychać jednostajne cykanie w silniku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:01, 04 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Bomba!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:31, 04 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Niby żadnych kabelków nie przecinałem, więc mam się bać?
A tak serio, to zaczynam podejrzewać że mechanik źle wyregulował mi zawory.... Np zamiast na 12 to powiedzmy na 10 lub 15.... Może to być przyczyną tych strzałów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:23, 04 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Jak klepie to za duży luz. Strzały to nie spalona mieszanka. Ale na wtryski? Może zła świeca?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:34, 04 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Swieca zgodna z serwisówką. No klepie... Czyli że dał 0,15 i zawory sie nie domykają i przez to część paliwa jest spalana w wydechu. Dobrze rozumiem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:54, 04 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Bkrukl napisał: | Swieca zgodna z serwisówką. No klepie... Czyli że dał 0,15 i zawory sie nie domykają i przez to część paliwa jest spalana w wydechu. Dobrze rozumiem? |
Nie domykalyby sie przy 0,10. Po nagrzaniu. Albo mapa wtrysku i/lub kat zaplonu. Jak lamda daje zly sygnal dla tego kompa tez bedzie tryskal wiecej paliwka. Jak mialem mega bogata mieszanke to po odpuszczeniu trzelal. Moze na za wysokich biegach jezdzisz i go podlewasz? Ja to lubilem bo dzieci straszylem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:01, 04 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
No właśnie to cykanie bardziej słychać jak sie nagrzeje.... Mieszanka chyba dobra bo świeca taka kremowa....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:06, 04 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Bkrukl napisał: | No właśnie to cykanie bardziej słychać jak sie nagrzeje.... Mieszanka chyba dobra bo świeca taka kremowa.... |
No to pierwsze co to zawory zanim sie krzywki i koniki przytra jak u mnie.
No dobra, bez paniki, vl ma na lozyskach ale warto dzialac szybko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:25, 05 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Musze mechanika poszukać, bo sam tego nie ogarne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|