Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 7:48, 26 Wrz 2015 Temat postu: Gaźnik VS [SLC] |
|
|
Jeśli masz taki typ gaźnika, a szukasz śruby regulacji mieszanki to znajduje się ona od strony dolotu cylindra idealnie na dole. Taki hint o którym się dowiedziałem, najczęściej przy regulacji trzeba zdjąć rozrusznik, więc warto robić to dobrze i zabezpieczyć śrubkę przed wykręceniem się samoczynnym...
Dopisywać się jak ktoś coś z tym gaźnikiem jeszcze ciekawego odkryje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
matp3
Prospect
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 7:20, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Hm.. ciekawa informacja z tym zdjęciem rozrusznika. Po co w ogóle go ściągać?
Idąc tym tropem śrubka z prawej strony gaźnika przy cięgnie przepustnicy to tylko od obrotów?
Kręcąc śrubką mieszanki na pewno mamy na myśli mieszanke? Może to jest od paliwa a ta z prawej strony powietrza? Kurcze, dużo niewiadomych
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:42, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Na 100 procent a przy przepustnicy jest od regulacji pbrotow a ta od dolu (gaznik slc) od skladu mieszanki. Tsin jeszcze wspominal o przesuwaniu iglicy na zabkach zanim doszedlem do tej srubki dzieki zaprzyjaznionemu serwisowi. W swoim cs tez masz gaznik slc? Obilo mi sie o uszy ze czasem dawali Mikuni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matp3
Prospect
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:22, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Tak na 100% mam SLC. Masz może zdjęcie z regulacji iglicy? Ile obrotów w lewo przy regulacji mieszanki jest u Ciebie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:42, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Nie nie nie. Tego się tak nie robi. Regulacji gaźnika nigdy nie robi się wg. ustawień czyjegoś. Jeśli już za to chcesz się brać. Każdy gaźnik reguluje się pod konkretny silnik, zależnie od zużycia, ustawienia zaworów, świecy etc. Moja od mieszanki jest akturalnie tak wykręcona, że widać 3 zwoje gwintu od łba do gaźnika. Od obrotów jest ustawiona tak, że na jałowym jest 1400. Czyli jak w serwisówce. Uważasz, że powinieneś wyregulować gaźnik? Jakie masz objawy? Opisz co i jak. : )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:46, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Przedewszystkim, wsiądź na moto, pośmigaj z 15-20 minut normalną jazdą, zagrzej go i wykręć świecę i zobacz jak wygląda, jeśli elektrody są białe, jasne, siwe etc to masz za dużo powietrza za mało paliwa, jak jest brązowa, ulepiona benzyną ciemna, czarna to za dużo paliwa a za mało powietrza. Kawa z mlekiem/beż to znaczy, że mieszanka jest dobra i nie wymaga regulacji... : )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matp3
Prospect
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:47, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Hamując silnikiem strzela z wydechu, pracuje na nierównych obrotach biegu jałowego, strasznie ciężko odpala na zimnym. Na razie wymieniłem świecę na NGK ale totalnie nie zmieniło to charakterystyki pracy.
Jakieś pomysły poza próbą regulacji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:10, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Strzały z wydechu to prócz zbyt bogatej mieszanki najczęstszy objaw źle wyregulowanych zaworów. Zwłaszcza wydechowych. Albo oznaka ich zużycia, lub samych gniazd zaworowych w głowicy, ale to dużo mniej prawdopodobne. Przy hamowaniu silnikiem każdy czasem strzeli, czasem kilka razy w zakresie 7-4 tysiące i to nie jest takie straszne. Trudne odpalanie na zimnym objawia się raczej jakby zalaniem czy raczej jakby małą ilością paliwa? Przejedź, obejrzyj świecę, to będzie jakiś punkt wyjścia. Kolejna sprawa - odpalasz z przekręconym roll gazem czy "na pusto", odpalasz ze ssaniem czy bez? U mnie były problemy z odpalaniem na zimno i obajwiało się to tym, że z choćby lekko odkręconą manetką nie zapalał wcale (ze ssaniem też nie). Teraz jak ssanie opuszczę przed odpałem centymetr około to zapali, bez też. Kolejną sprawą bylo to, że zaraz po odpaleniu przy próbie dodania gazu odrazu gasł - akurat go zalewało bo nawet gdy chciałem szybko dodać gazu to na pol sekundy sekundę go dławiło a potem z ostrym kopem szedł do przodu. Przedewszystkim opisz kolor świecy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TSin
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG || Daelim VT evolution Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:16, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Yo. U mnie np ssania nie można dać do końca bo zalewa w 2 sekundy. Sprawdź czy linka ssania płynnie chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:21, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
I od razu w razie czego można WSZYSTKIE linki zalać najpierw wudekiem albo ceixem a potem po kropli-dwóch w pancerzyk żeby się to rozeszło z czasem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TSin
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG || Daelim VT evolution Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:32, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Kolego co do tego odpalania na zimnym to sprawdź luzy zaworowe. Prawdopodobnie masz za ciasne. Nominał to 0,12mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matp3
Prospect
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:00, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki Panowie, spróbuję odwiedzić mechanika w tygodniu na regulację zaworów. W sumie końcówka sezonu zaraz więc może zrobię dopiero na nowy
Rushrod po naszej wymianie informacji ruszyłem do sprawdzenia i próby regulacji owej śrubki. Rezultat jest genialny. Dużo łatwiej odpalił a świeca była za jasna tak więc za mało paliwa.
Co do odpalania na ssaniu TSin mam to samo, daję max połowę skali.
Dzięki Panowie, parę godzin na forum i już pozytywne rezultaty
Jutro wrzucę foty bo dzisiaj się zarejestrowałem i nie minęły jeszcze 24h.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matp3
Prospect
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:34, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Karnąłem się Panowie jakieś 15 km, ani razu nie strzelił z wydechu przy hamowaniu silnikiem wiec na razie porzucam regulację zaworów. Jutro rano zweryfikuje się odpalanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TSin
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG || Daelim VT evolution Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:00, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
No to rewelacja
Luzy tak czy siak sobie ustaw, bo powinno sie to robić co 5tyś km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:59, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
No to nic, tylko opijać. Szkoda, że rano do pracy. Tak czy owak co trzy głowy to nie jedna. Tylko czekać aż będzie nas więcej. Promujemy! : )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matp3
Prospect
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:27, 28 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
I to wszystko dzięki Instagramowi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TSin
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG || Daelim VT evolution Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:37, 28 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
matp3 napisał: | I to wszystko dzięki Instagramowi |
Fajnie, że zadziałało. Spróbuję coś więcej spamować na insta, może więcej ludzi znajdzie nas
Jak będziesz coś wrzucał na fb czy insta to też możesz podpisywać linkiem Zawsze to coś więcej!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matp3
Prospect
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:25, 29 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Oczywiście!
TSin napisał: | matp3 napisał: | I to wszystko dzięki Instagramowi |
Fajnie, że zadziałało. Spróbuję coś więcej spamować na insta, może więcej ludzi znajdzie nas
Jak będziesz coś wrzucał na fb czy insta to też możesz podpisywać linkiem Zawsze to coś więcej! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:09, 29 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
matp3 napisał: | Oczywiście!
TSin napisał: | matp3 napisał: | I to wszystko dzięki Instagramowi |
Fajnie, że zadziałało. Spróbuję coś więcej spamować na insta, może więcej ludzi znajdzie nas
Jak będziesz coś wrzucał na fb czy insta to też możesz podpisywać linkiem Zawsze to coś więcej! |
|
Panowie, to się chwali! : )
Dziś spamowałem przez całą odprawę i jeszcze trochę na ile czasu było i palce od telefonu nie bolały... : D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 0:17, 04 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie wezyk z boku gaznika, obok ssania do czego powinien byc podlaczony?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 3:22, 04 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
juz znalazlem odpowiedz.. jest to odpowietrzenie, wiec do niczego nie powinien byc podlaczony gdybym sie mylil prosze o konentarz..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 6:51, 04 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
To jest z tego co wiem przelewka, jakby zaworek puscil albo plywak zawiesil sie wyzej niz norma to paliwo tym wlasnie otworem wyplywa, wielka to rzadkosc ale tak jest, u mnoe wezyk jest wypuszczony (jako jeden z trzech) na asfalt zeby nie lalo po goracym silniku. Wsio. Niby od pozaru zabezpieczenie. Tak samo mam jesscze jeden od mgly olejowej (odmy) i jeden od elektrolitu akumulatora. Wszystkie wychodza kolo stopki centralnej zaraz nad asfalt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:39, 04 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
U mnie z dolu i z boku gaznika weze uda w asfalt. do tego odma oleju oraz przelew baku - nazwijmy go odpowietrznikiem bo jest przy korku wlewu paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:40, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Witam. Mam pytanie. Zna ktoś poziom ustawienia pływaka w Daelimku 125 VS ?
Szukam tej danej i nigdzie nie mogę znaleźć. Dzięki z góry za odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 20:58, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
I kolejne pytanie czy sruba od regulacji moze powodowac ze powoli spada z obrotow lub lekko je zatrzymuje?? na sucho chodzilo idealnie linki nasmarowane chodza lekutko.Jak odpalilem bylo idealnie na ssaniu lekko gaz super,potem wylaczylem ssanie i obroty spadly ,podkrecilem srubke i znow mi blokuje je, jak dodam gazu np do 6k to jak spada haczy o 4k i dopiero w dol powoli spada .Moze macie pomysla jak to ugrysc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:32, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Przelewa komorę pływaka, iglica może do opuszczenia z rowka albo coś wewnątrz gaźnika - syf / krzywa blaszka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 21:37, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
czyli jeden zabek obnize na trzpieniu to bedzie mniej podawal chyba ze ci chodzi o ta mala iglice przy plywaku ale czy tam jest jakas regulacja ? poskladalem go do kupy i nie zwrocilem uwagi na to
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:47, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Wiesz, ja, jak próbowałem ustawić poziom opróżnienia gaźnika (w chinolcu co prawda) i lekko podgiąłem blaszkę od pływaka domykającą zaworek wypełniający gaźnik to tak się działo... :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
neo.lbn
Support
Dołączył: 15 Cze 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LB Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:54, 16 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
to teraz jako nowy członek wspólnoty pochwalę się z wami moją głupotą Mianowicie chodzi o regulację gaźnika, kupiłem motorek i łapał dziury przy dodawaniu gazu, męczyłem się przeszło miesiąc rozkręcając gaźnik, kręcąc śrubkami od mieszanki i obrotów, lecz nic nie pomagało i w dniu dzisiejszym gdy postanowiłem po raz kolejny zajrzeć do środka w poszukiwaniu bolączki i ogranicznika spostrzegłem iż to małe pokrętełko od ssania z boku gaźnika jest troszkę podgięte i gdy ssanie było wyłączone to dysza miała minimalny luz przez co dławiła mi gaźnik. Piszę to ze względu na to że może ktoś ma podobny problem i żeby nie szukał wiatru w polu tylko pierwsze spojrzał czy ssanie zamyka się do końca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|