Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomaszek399
Hangaround
Dołączył: 06 Lip 2020
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:41, 06 Lip 2020 Temat postu: Daelim Daystar gasnie po wbiciu biegu. |
|
|
Jestem od niedawna posiadaczem VL Daystar 125 na wtrysku. Mam problem ponieważ moja perełka od kilku dni nie chce jechać. Silnik odpala bez zarzutu, wchodzi na obroty lecz gdy trzeba ruszyć po wbiciu biegu gaśnie. Co jest przyczyną i jak usunąć usterkę. Pozdrwaiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 525
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:30, 07 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
Takie objawy występują w momencie kiedy wbijasz bieg lecz masz wysuniętą podpórkę tzw kosę. Jeśli wcześniej chowasz podnóżkę to musisz sprawdzić jej czujnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomaszek399
Hangaround
Dołączył: 06 Lip 2020
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:32, 07 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
Stopka sprawdzona i czujnika brak. Bestia działa. Przyczyna może prozaiczna ale po konsultacji z mechanikiem i jego wytycznych i prawdopodobnej przyczyny wykonałem jego zalecenie i maszyna chodzi. Jak się okazało tarcze sprzęgła się skleiły i to jest częsta przyczyna gaśnięcia po wbiciu biegu. Należy na każdym biegu z wyłączonym silniku popchać w przód i tył.
POMOGŁO.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 525
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:38, 08 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
Przyczyna awarii może taka być, ale nie jest normalnym że tarcze się kleją. U mnie nigdy się nie skleiły. Na twoim miejscu wymieniłbym je oraz olej. Co najmniej rozbierz je i wyczyść z osadów kosz sprzęgłowy, ostatnio jak rozbierałem swój było tam dużo czarnego osadu z oleju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomaszek399
Hangaround
Dołączył: 06 Lip 2020
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:50, 08 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
Dziekuje za podpowiedz. Z checią wysłucha,m dobrych rad i je zastosuje. Tylko pytanie jak się do tego zabrać tylko jakaś krótka instrukcja jak to wykonać i jakie narzędzia potrzebne i oczywiście uszczelki do wymiany ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Artur 42
Dołączył: 16 Maj 2024
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kędzierzyn Koźle Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:07, 17 Maj 2024 Temat postu: |
|
|
Witam serdecznie. Mam pytanie o króciec dolotowy. Czy taki króciec można podpasowac z innej 125? Mój jest z blokadą przepływu powietrza (motocykl z rynku niemieckiego). Blokadę bym zdjął, ale króciec jest już mocno sfatygowany. Będę wdzięczny za informację. Oczywiście motocykl to Daelim VL 125 Daystar z 2000 roku. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Artur 42 dnia Pią 12:11, 17 Maj 2024, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 525
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:19, 23 Maj 2024 Temat postu: |
|
|
Z tym dopasowywaniem jest problem chyba sam musisz pojechać do sklepu ze starym i przymierzać a blokadę wywal w polsce jest niepotrzebna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bishop
Support
Dołączył: 01 Cze 2019
Posty: 54
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:44, 30 Cze 2024 Temat postu: |
|
|
U mnie króciec był trochę popękany ale się trzymał jako całość. Obwiązałem go taśmą elektryczną (od początku po sam koniec, ze 2-3 warstwy) taką szmacianą/gumową co się sama wulkanizuje, problem z głowy a że taśma jest czarna to całkiem ładnie wygląda - polecam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bishop dnia Nie 16:44, 30 Cze 2024, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|