Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oczy Merlinmonroe
Hangaround
Dołączył: 29 Mar 2021
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:49, 08 Wrz 2021 Temat postu: Swap silnika Daystar |
|
|
Witam
Mam pytanie jaki inny silnik mogę włożyć do Daystara z 2001 roku. czy pasują do niego silniki np: zVT. Szukam czegoś co mogę przełożyć bez większych komplikacji i ingerencji. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 513
Przeczytał: 25 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:52, 15 Wrz 2021 Temat postu: |
|
|
Trudno powiedzieć czy podejdzie VT były na gaźniku ale w budowie powinny być podobne. Niestety musisz porównać samemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
captain4
Support
Dołączył: 14 Lut 2020
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:36, 17 Wrz 2021 Temat postu: |
|
|
Mozesz podstawic z VT , VS.
Niestety VT nie ma chlodnicy oleju, dlatego tez jego temperatura pracy jest troche wyzsza.
Problemy z silnikiem VT sa w korkach ulicznych, bo silnik moze sie przegrzac i zaciagnac olej lub sie zatrzec.
Na trasie nie ma specjalönej rpznicy w jezdzie, poza temperatura silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|