Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:20, 18 Sie 2017 Temat postu: Spadek ciśnienia, remont na horyzoncie. |
|
|
Miałem ostatnio problem z odpaleniem motocykla. Na zimnym nie było szansy, żeby wystartował z rozrusznika. Jedynie kopka i to po dłuższym kopaniu w końcu ruszał. Jak się rozgrzał, to wszystko było ok.
Podjechałem do znajomego mechanika na regulację gaźnika i zaworów. Przy okazji pomierzyliśmy sprężanie na cylindrze.
Zamiast serwisowych 10 bar mam zaledwie 6.
Jeszcze nie rozbierałem silnika, do końca sezonu będę się na nim bujał. Zakładam, że mogło paść:
- któryś z zaworów jest wypalony,
- tłok i pierścienie
Gdybym miał obstawiać w loterii, to postawił bym raczej na zużyty tłok i pierścienie.
Opcje mam dwie. Ściągać nowy zestaw z Koreii (koszt około 600zł) albo wysłać cylinder z tłokiem do przeróbki, do znanego nam gorzowskiego żużlowca (koszt około 400zł + zmiana pojemności z 125 na 150)...
Co myślicie o tym problemie? Dobrze kombinuje, czy może są jakieś inne dostępne opcje?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KrzysiekZG dnia Pią 8:23, 18 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:22, 18 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
A z biegami nie miałeś problemu? Mogły opiłki dostać się do cylindra i porysować tak jak u mnie to było. Zawory też mogły oberwać. Ja postawiłem na 150 nie żałuje. Cena podobna facet z polski wysyłka w parę dni. Z kolei i tak musisz zamówić nowe uszczelki ale te chyba dostaniesz już w Polsce.
Oczywiście zawory masz dobrze ustawione? Bo to co napisałeś to typowy objaw za ciasno ustawionych zaworów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:43, 18 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Biegi wchodzą bardzo precyzyjnie, zawory ustawione zgodnie z serwisówką. Stawiam na tłok, pierścienie i cylinder
Kurde, strasznie nie podoba mi się pomysł zrobienia z niego 150tki, raz że mogę sobie tym narobić kłopotów, dwa, że mogę mieć problemy później, ze sprzedażą...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
travolta
Prospect
Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:42, 18 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Ze sprzedaza to wydaje mi sie ze miałbys troche łatwiej Mysle ze 125 a 150 to nie jest duza róznica tak zeby ktos mógł to zobaczyc gołym okiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:21, 18 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Zwłaszcza że masz oryginalny cylinder tyle że powiększony. Kupę z tym roboty i nikt nie będzie sprawdzać wymiarów środka skoro pisze jak wół 124.
Gościu wyprasowuje z radiatora stary cylinder i wprasowuje nowy. Oznaczenia wygląd etc zostają stare o tej przeróbce wiesz tylko ty i mechanik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 1:34, 19 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
stosunek 10.7:1 nie oznacza ze cylinder ma "miec" 10 bar.....
wedlug serwisowki vj to: CYLINDER COMPRESSION 13.0kgf/cm2 (600rpm) czyli ok12,7 bara... zwroć uwage ze ksiazka podaje przy jakich obrotach mozna taki wynik osiagnac!
a takze jak to mierzyc:
CYLINDER COMPRESSION PRESSURE
● Warm up the engine.
czyli silnik ma byc rozgrzany
na zimnym silniku zawsze bedzie mniej....
jezeli mechanik inaczej to mierzyl to.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:23, 19 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Mechanik to stary wyjadacz, rajdowiec i serwisant sprzętu rajdowego. Gość ma takie oko i ucho, że czasem jeszcze do niego na warsztat nie wjechałem a on już słyszał co jest nie tak i co trzeba będzie zrobić...
Myślę że macie rację z tą 150tką, nie ma co kombinować, to najtańsza i najlepiej sprawdzona opcja.
Po sezonie rozbieram silnik!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
HalkPolska
Prospect
Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:47, 19 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
I najpierw sprawdź co się stało jak pierścienie to ja kupowałem tłok ze sworzniem i pierścienie w Polsce . Czesci są oryginalne pasują a pierścienie są ciasno spasowane . Uszczelki też mają na części czekasz max 7 dni za tłok z pierścieniami i sworzniem zapłacisz około 100 zł plus przesylka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:22, 21 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
A co powiecie na temat szeroko reklamowanych ceramizerów? Ktoś stosował tą chemię? Z jakim powodzeniem?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:31, 21 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Ja stosowalem ceramizer do skrzyni biegow w samochodzie i powiem szczerze ze pomoglo.
Skrzynia lekko szumiala na trzecim biegu. Zalalem ceramizerem i zapomnialem.
Po pewnym czasie zona mowi. " Zauwazyles ze skrzynia przestala huczec?".
Ja polecam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:23, 21 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
kiedys gdzies czytalem ze po uzyciu na cylindrze byla poprawa.... ale chwilowa... sam nie ufam takim produktom... osobiscie nigdy nie stosowalem i nie zamierzam...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:15, 22 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
No i sprzęgło się zceramizuje i daleko nie pojedziesz. Może i dobre ale nie do motocykli z mokrym sprzęgłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:35, 22 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
nawiązując trochedo tematu, Jesteście mi w stanie wytłumaczyć co to znaczy kończący się 3 bieg? w sensie że nie da się go wbić? Dużo razy się przewinęło przez forum ale nie do końca rozumiem o co z tym chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:55, 22 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Wbić się zazwyczaj da. Chodzi bardziej o głośniejszą pracę niż pozostałe biegi. Po rozkręceniu wygląda to jak by metal się łuszczył lub odpadał. Nie mówię tu o ekstremalnych zniszczeniach typu wyłamane zęby czy ukruszenia.
Tu np zdjęcie już raczej martwej skrzyni:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:59, 22 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
hmm to trochę mnie zmartwiłeś Czasami jedynka nie chce mi wleźć albo robi to głośno Tak się zastanawiam czy to nie to. a możę tylko słoneczko które pokazałeś w filnie Jaki jest sposób żeby zardzić takiej rozwalonej skrzyni z jakimś biegiem? Co takeigo trzeba zakupić? cała skrzynia czy konkretny tryb?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:16, 22 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Nie martw się. Jedynki tak mają Jedynka nie ma synchronizacji i chodzi inaczej niż inne przełożenia. Ale na niej tylko ruszamy. Gorzej jak by ją wyrzucało. Głośniej chodzi ale nie przy wbijaniu a w trakcie jazdy.
Niestety części tylko używki. Chyba że coś można pod pasować. Nawet nie wiem czy w korei do VT będzie coś do skrzyni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:37, 22 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
dwójka zostaje sporadczynie wybita podczas ruszania ile fabryka dała tak to nie ma takiego probelmu więc pewnie jest cos na rzeczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:17, 22 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
jedynke jak sie wrzuca potrafi szarpnac lanvuchem..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:22, 03 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Jestem w trakcie remontu motocykla.
Po rozebraniu silnika sprawdziły się przypuszczenia. Do wymiany pierścienie i tłok. Przy okazji postanowiłem pomalować silnik tak jak to zrobił Foveon.
Cylinder, głowica cylindra i pokrywa zaworów wypiaskowane wymalowane i wypieczone w piekarniku. Podobnie korpus silnika.
Do tego piaskowanie i malowanie proszkowe wahacza. Przy okazji wymiana większości łożysk, nowe zębatki i łańcuch.
Na koniec polerowanie kół, błotników i zbiornika paliwa.
Myślę że jest szansa skończyć remont do końca przyszłego tygodnia. Robi się coraz cieplej, fajnie było by już zacząć sezon
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KrzysiekZG dnia Wto 8:23, 03 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:37, 03 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Kurcze, ja to sie boje robić takie remonty... Bo zawsze coś popsuje.... Powodzenia zatem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 7:27, 11 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Praca powoli idzie do przodu:
Pokrywa zaworów, pierwsze doświadczenia z dziwną farbą robiącą takie wzorki na metalu:
Wypiaskowany i pomalowany cylinder, ciekawe czy farba będzie mocno zbierać syf z drogi.
Wypiaskowana i pomalowana głowica, boki przetarte do czystego metalu, podobnie w cylindrze. Zabezpieczyłem je lakierem bezbarwnym.
Wypiaskowany i pomalowany proszkowo wahacz.
Korpus silnika. Wygląda średnio, mam nadzieję że charakteru dodadzą mu chromowane pokrywy...
Przednie koło, oczyszczone, pomalowane lakierem bezbarwnym a środek zrobiony na czarno. Założona nowa opona. Lagi też zostały odświeżone, podobnie jak koło.
Jeszcze tylko silnik zainstalować, siodełko i można śmigać
Tylne koło po renowacji, nowa opona i pokrywa hamulca pomalowana na czarno.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KrzysiekZG dnia Śro 7:46, 11 Kwi 2018, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zen1976
Support
Dołączył: 27 Lip 2016
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:51, 24 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
KrzysieZG gdzie kupiłeś tłok i pierścienie bo też mi silnik padł 😦😦😦
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:14, 26 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Na koreanbikaparts.com do tego będziesz musiał kupić pełny zestaw uszczelek...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jabol_dread
Member
Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:17, 26 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Fajny projekt oby śmigał tak samo dobrze jak wyglada!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:43, 26 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Dzięki, motocykl już poskładany, teraz dopieszczam detale...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:44, 26 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Świetnie a mówią że ja tu taki pepier... i tylko pucuje swój motór. Lakier strukturalny nie zbiera mocno syfu i łatwo się czyści, nawet drobne ubytki też łatwo domalować. Fajna robota i cieszy jak cholera jak się do kupy poskłada Gratulacje !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:20, 29 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
No Foveon, Twój motorek powoli spada z podium
Wydaje mi się że szerszeń już nie bedzie taki"jedyny" piękny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:07, 29 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Darku jakoś nie martwię się tym za bardzo
Mój i tak dla mnie jest idealny a to przez to że bardzo dużo własnej pracy włożyłem w niego. Ile to w zasadzie tylko ja mogę wiedzieć. Lubie to robić i przyznam nawet bardziej niż samą jazdę na motocyklu. Ty zbierasz blachy na kamizelce a ja pucuje motocykl Chętnie też bym jeździł ale nie mam na to czasu. Za szybko kupiłem motór Dzieci etc.
Ale przyjemność z dłubania nikt mi nie odbierze.
Odstawiłem szerszenia głównie dla siebie, jasne bardzo cieszy że to docenili inni. Nie biorę udziału w konkursie piękności VTków więc czy mój był kiedyś na szczycie rankingu najpiękniejszego VT na forum?
Po prostu cieszy mnie jak ktoś inny robi podobnie do mnie i to go bawi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:47, 03 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
A ja mam dylemat.
Odgiąłem uszkodzony bak, była na nim wgniotka taka na 5mm. Po wyprostowaniu będę musiał na nowo nalepić uszkodzone w tym miejscu szparunki. Kupiłem już wełnę stalową, zamierzam delikatnie zebrać warstwę fabrycznego lakieru, odsłonić firmowe szparunki ale ich nie zrywać, tylko na nie nalepić nowe. Po nalepieniu prysnąć całość lakierem bezbarwnym. Mam też zamiar zebrać po 2-3mm lakieru poza szparunkami, okleję wszystko taśmą i będę delikatnie szlifował.
Taki jest plan.
Tylko mam obawy jak się za to zabrać, żeby nie spierdzielić. Na co zwracać uwagę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:27, 03 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak moto wystawowe typu Foveon. Zastanawia mnie tylko odprowadzanie ciepła co jest wiecznym problemem w Daelimach. Jednakże, muszę powiedzieć, że projekt zacny. Jak będę miał 60-70 lat i będę żył to się zabiorę za coś podobnego. Szacuneczek.
PS,
Z góry proponuję olej 10W50
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Czw 20:32, 03 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:23, 19 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Skończyłem remonty.
Co mogę powiedzieć na koniec? Warto było. Dzięki remontowi silnika moto stało się bardzo żwawe i przede wszystkim silne. Mogłem założyć mniejszą tylną zębatkę na której przy 8,5tyś obrotów bujam się do 110km/h, bez większych problemów. Z górki max leciałem 120 km/h, myślę że ta prędkość jest do osiągnięcia na prostej, tylko kierowca musi ważyć połowę tego co ja
Skończyły się problemy z odpalaniem. Nie ważne, ciepły, zimny, w trasie, na światłach, wystarczy dotknąć startera żeby silnik zaskoczył. Zapomniałem o kopce. Pomogła przede wszystkim wymiana stratora, nowy akumulator i założenie irydowej świecy.
Moto w ciągłej eksploatacji, korzystam ze sprzyjającej pogody żeby śmigać nim do pracy. Przestały męczyć TIR-y na drodze, po prostu odkręcam manetkę i je wyprzedzam.
Trochę szkoda tej przygody ze 125ką, jednak już czas przesiąść się na coś większego. Na koniec miesiąca zdaję egzamin na Kat.A, do tego wystawiłem moto na sprzedaż. Pozostaje mieć nadzieję, że przyszły właściciel włoży równie wiele serca w moje ukochane maleństwo i będzie je używał z przyjemnością ale i z rozsądkiem.
Zdjęcia poremontowe zamieściłem w galerii, gdyby ktoś chciał zobaczyć jak wygląda zwieńczenie moich prac.
Dodatkowo dla zainteresowanych filmik:
https://youtu.be/52WFPknCYSs
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KrzysiekZG dnia Śro 9:23, 19 Wrz 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
baldur
Support
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skwierzyna Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 4:34, 22 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Bardzo dobra robota aż szkoda sprzedawać,kupiec będzie bardzo zadowolony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
baldur
Support
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skwierzyna Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 4:34, 22 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Bardzo dobra robota aż szkoda sprzedawać,kupiec będzie bardzo zadowolony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:27, 25 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Dzięki
Dziś zaliczyłem pozytywnie egzamin kat. A
Jutro idę zapłacić za nowe prawo jazdy. Jeśli mój instruktor się nie pomylił, to za 5 dni będę mógł już wsiąść na coś większego niż 125
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
meszok
Support
Dołączył: 28 Mar 2018
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PKN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:34, 25 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Gratulacje. Jaką moto planujesz na przyszłość. Też czekam za plastikiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:14, 28 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Hej.
Szukam czegoś pomiędzy 450 a 900
Podoba mi się Kawasaki 450 ale jak by się trafiła jakaś fajna 750tka np. Vulcan...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|