Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stefan
Prospect
Dołączył: 10 Sty 2016
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OKR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:38, 27 Sty 2016 Temat postu: silnik |
|
|
witam widziałem ze ktoś pisał o daistar vl ze mu drzy u mnie tez drzy bak chyba przy70 kmh nawet ta klapka od korka wiewu paliwa myslałem zeby podłozyc cos pod bak gąbkę albo cos gdzies czytałem ze jedno cylindrowe mają to do tego ze silnik drzy czy w waszych daistarach tez drzy silnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:16, 27 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Gabki nie dawaj. Jak zmoknie to ci rame rdza zerzre.. w komarku dawalem gume.. kawalek detki.. w vj nie mam tego problemu..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zaleś
Support
Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CT Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:17, 29 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Miałem podobny problem i też zacząłem od podkładania pod zbiornik. Moje zabiegi dawały odwrotny skutek, im sztywniej podkładałem i mocniej dokręcałem zbiornik tym drgania były mocniejsze i wtedy zrozumiałem. Zbiornik paliwa w moim vl wymaga luźnego zawieszenia bez dodatkowych gum, gąbek itd... Aby uporać się z drganiami, w miejscu mocowania zbiornika do ramy przy siedzeniu podłożyłem kawałek bardzo miękkiej gumy, na oryginalną gumę i całość dokręciłem delikatnie nie do oporu. Efekt żadnych drgań, cisza, nareszcie komfort jazdy. Wbrew obawą nic się nie odkręca jest po prostu 0 drgań. Mam nadzieje że pomogłem i że mój problem nie był odosobnionym przypadkiem a winą powstawania drgań jest stwardniała guma pod mocowaniem zbiornika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:43, 29 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Ale to nie rozwiazuje sprawy do końca, wibracje cholerka biorą się z luzów w zawieszeniu silnika. Tzn że np. są nie dokręcone śruby albo wyrobione gumy na których są śruby (jeśli gumy są).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zaleś
Support
Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CT Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:03, 29 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Zgodzę się najpierw należy sprawdzić stan zawieszenia oraz mocowanie silnika w ramie. Według mnie drgania zbiornika który jest odizolowany od ramy za pomocą gum powoduje zły stan tych gum lub złe przykręcenie uchwytu. Drgania to trudny problem, może je powodować dużo rzeczy np. zużyty silnik, zły stan ramy, starość elementów tłumiących, złe opony itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:16, 29 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Ogolnie to powiem tak, ze skromnego doświadczenia, jeśli drgania pojawiaja sie przy "przegazowce" albo juz na postoju to chodzi o zawieszenie silnika lub pekniecie ramy (przechodzilem to i sam pospawalem i bylo ok) - chodzi o to, żeby silnik był sztywno połączony z ramą która sama z siebie ma właściwości tłumiące. Jeśli wibracje pojawiają się podczas jazdy, to najczęściej jest to
- zła opona (buła, wytarcie powazne w jednym miejscu)
- felga, nie wywazenie
- felga, krzywizna, uderzona
- uszkodzone zawieszenie przednie
- uszkodzone zawieszenie tylne
Jeśli chodzi o przednie to krzywizna, luz na glowce ramy i/lub brak oleju w lagach
Jeśli chodzi o tylne - złamany amor, niedkręcona śruba, pęknięta sprężyna
Parę z wyżej wymienionych akcji jak nie dokręcony silnik, pęknięta rama, krzywe koło, zła opona, złamany amor i luzy na główce ramy przechodziłem. Co prawda w chinczyku ale nawet i w Harleyu może się to zdarzyć. W każdym pojeździe i najlepszym może się pojawić taki problem tylko w niektórych rzadziej. Szczerze mówiąc odkąd siadłem na Daelima zapomniałem o takich problemach, ale wiem, że każdy motocykl może spotkać coś takiego i to od znajomych co maja kawasaki, suzuki czy yamahe, a wiec pewnie i honde i harleya i ducati - każdy moto moze miec drobne problemy, trzeba je tylko wyszukać i wyeliminować.
Pochwal się jak coś znajdziesz u siebie, może powinniśmy to skontrolować w swoich Daelimach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stefan
Prospect
Dołączył: 10 Sty 2016
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OKR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:53, 29 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Opony mam nowe jeszcze Niemiec wymienił tak jak olej i filtr silnik jest dobrze przykrecony do ramy mam go od listopada przejechanie 23tys zrobiłem na nim 250km ale jak go kupiłem był luźny łańcuch i drgania były większe jak naciągłem go to było lepiej morze muszę wymienić naped a z tą gumą pod brakiem sprawdzę to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:58, 29 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Drgania od silnika trzeba zlokalizować bez jazdy. U mnie coś brzęczało jak diabli. Okazała się wewnętrzna rura kolektora. Ta rura jest podwójna tak aby chrom się nie palił. Rozciąłem wyjąłem pospawałem i po brzęczeniu. Jeszcze tylko boczny plastik wpadał w wibracje ale to już załatwione.
Co innego w trakcie jazdy. Wtedy źle wyważone koła, nie równo rozciągnięty łańcuch, za luźny łańcuch.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zaleś
Support
Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CT Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:31, 30 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Chciał bym pomóc w temacie ale trochę nie rozumiem co dokładnie drży silnik, zbiornik czy coś od napędu. Proszę opisz dokładniej co się dzieje z twoim moto przy 70 km/h . Może to kwestia napędu, regulacji naciągu łańcucha. W moim moto po kupnie łańcuch ocierał o ramę i trzeba go było podciągnąć. jeśli masz możliwość postaw moto na kołach i pobujaj nim do przody do tyłu na luzie może usłyszysz tarcie pukanie inny dźwięk, spróbuj też wrzucić bieg i pod obciążeniem obserwuj silnik czy nie buja go prawo lewo . Silnik w vlce drży bo to singiel ale nie jakoś mocno, po za tym jest zawieszony na tulejach gumowych co w miarę skutecznie go tłumi .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
megryk123
Support
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:13, 05 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
witam własnie jestem posiadaczem daelima dayster 125 wersja na wtrysku i mam podobny problem podczas jazdy powyzej 80 zaczyna wpadac motor w drgania zawieszenie okey opony tez leciutko przednia opona ma jajko ale leciutko i nie wiem co to czy przez ta opone czy przez naped bo tez nie jet w rewelacyjnym stanie pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:24, 05 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Witaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:39, 05 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Daystary tak mają, w przedziale obrotów 6500-7500 mój ma to samo.
Próbowałem różnych metod, wszystko odkręciłem i przykręciłem nic nie pomogło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
megryk123
Support
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:59, 05 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
a lejecie moze paliwa 98 czy lepiej lac 95 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:03, 05 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Lej 95 nie ma co przepłacać, żadnej różnicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
megryk123
Support
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:05, 05 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
robiliscie moze jakies modifikacje wydechow bo jak na wyglad tego motorka to wydech troche nie pasuje do czoperka moze jakies inne wydechy np ten uniwersalny z allegro pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:32, 06 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Witaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
megryk123
Support
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:11, 06 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
witam jakiies modifikacje wydechu u daelima ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:50, 06 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Owszem mam sporo modyfikacji.
Może najpierw się przywitasz ze wszystkimi w odpowiednim dziale uzupełnisz co trzeba a nie tak od razu ze swoim problemem nie czytając żadnych tematów (teraz widać że czytałeś 9 ale na początku tylko 1).
U nas jest taka zasada że najpierw się witasz a potem wyżalasz się.
Oczywiście dobre duszyczki ci odpowiedzą ale ja nie jestem dobrą duszyczką i cię uprzejmie upomnę.
http://www.125daelim.fora.pl/regulamin,1/jestem-nowy-i-zadaje-1-pytanie-ale-najpierw-to-przeczytam,1354.html
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Foveon dnia Wto 17:15, 06 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:20, 06 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
W szkocie opindol i będziesz miał. Najlepszą modyfikacją, nie licząc oczywiście własnoręcznie robionych wydechow, było sciecie ich pod kątem, na oko 30stopni. Wyglądało cudnie w pełnym chromie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
megryk123
Support
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:23, 06 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
a to sorki nie wiedziałem witam wszystkich bardzo serdecznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:42, 06 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Witaj po raz kolejny.
Przywitaj się w odpowiednim dziale a nie w mechanice.
Przeczytaj regulamin i popraw dane.
Bo dalej zacznę usuwać żeby śmietnika nie było.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:19, 06 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Foveon napisał: | Witaj po raz kolejny.
Przywitaj się w odpowiednim dziale a nie w mechanice.
Przeczytaj regulamin i popraw dane.
Bo dalej zacznę usuwać żeby śmietnika nie było. |
Też to polecam jak najbardziej. Delikatnie mówiąc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|