Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek3889
Support
Dołączył: 14 Wrz 2017
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:43, 15 Maj 2019 Temat postu: Przełącznik zespolony jak odkręcić |
|
|
Witam. Chce wymienić kierownice w moim daystarze. Mam już risery kierownica zamówiona powinna być jutro. Chciałem odkręcić przełącznik zespolony i niestety ta śruba na krzyżak nie chce puścić do tego stopnia że ukreciłem śrubokręt. Mam pytanie Czy to tylko ta śruba trzyma ten przełącznik czy jakoś może inaczej się go wyjmuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
sqymon
Support
Dołączył: 08 Sty 2018
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:25, 15 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
od spodu masz 2 śruby na "krzyżak" PH2
Jak zepsułeś gniazdo to proponuje rozwiercić - potem po demontazu myśleże powinno lekko dać się odkręcić np kombinerkami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiek3889
Support
Dołączył: 14 Wrz 2017
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:47, 15 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
Gniazdo nie zepsułem. Śrubokręt się ukrecil A śruba jest dobra. Dzisiaj kupiłem lepszy śrubokręt i będę jeszcze raz próbował.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 6:13, 17 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
Zawsze możesz dobrze przyłożyć do niej śrubokręt i lekko popukać młotkiem po śrubokręcie. Taki mały udar pomaga przed odkręceniem zastanych śrub.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiek3889
Support
Dołączył: 14 Wrz 2017
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:01, 17 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
Wczoraj wieczorem udało mi się odkręcić te przełączniki. Wystarczył na szczęście dobry nowy śrubokręt i trochę siły. Teraz mam inny problem. Nie wiedziałem że w środku w tych przelacznikach jest wystający bolec A w kierownicy jest dziura gdzie ten bolec wchodził żeby przelaczniki były prosto osadzone. W nowej kierownicy nic takiego nie ma więc chyba zostanie wywiercic otwory na ten bolec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:05, 20 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
misiek3889 napisał: | Wczoraj wieczorem udało mi się odkręcić te przełączniki. Wystarczył na szczęście dobry nowy śrubokręt i trochę siły. Teraz mam inny problem. Nie wiedziałem że w środku w tych przelacznikach jest wystający bolec A w kierownicy jest dziura gdzie ten bolec wchodził żeby przelaczniki były prosto osadzone. W nowej kierownicy nic takiego nie ma więc chyba zostanie wywiercic otwory na ten bolec. |
Otwor wystarczy jeden od dolu, zeby ten bolczyk wszedl. Generalnie jest to zabezpieczenie, żeby sie nie obracaly. Z drugiej strony, czego nie polecam, mozna poskladac bez - jezdzilem tak na trzech customowych kierach i sie dalo ale jednak czasem trzeba bylo poprawic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|