Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek3889
Support
Dołączył: 14 Wrz 2017
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:15, 17 Mar 2018 Temat postu: Jak odkręcić zebatka przednią |
|
|
Witam. Mam mały problem. Ostatnio przy wymianie oleju razem z filtrem postanowiłem zobaczyć jak wygląda zebatka zdawcza. Tak się składa że mam nową zebatkę 15 zębów i chciałem ją wymienić. Jednak napotkałem problem okazało się ze zebatka w moim daelim jest na jedną śrubę klucz 10 a drugi to jakiś nit czy coś. Nie mam pojęcia jak mam ją odkręcić. Trzeba rozwiecać czy jest jakiś inny sposób?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/xandgrey/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:16, 17 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Ten "nit" to też śruba jest. Tylko taka dziwna. Skoro masz sam "łepek" czyli jak napisałeś ten nit, to brakuje na nim jeszcze czegoś w stylu imbusa. Tak wiec musisz to odkręcać. Jakiś klucz zaciskowy możecda rade.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/xandgrey/images/spacer.gif) |
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:33, 17 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Naciac szlifierka roweki.... Srubokret w ruch
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/xandgrey/images/spacer.gif) |
misiek3889
Support
Dołączył: 14 Wrz 2017
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:02, 18 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Aha. To w sumie mnie uspokoiliście bo już myślałem że trzeba rozwiecać czy jakieś inne cuda robić. Jak się ociepli to zobacze ci da się zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/xandgrey/images/spacer.gif) |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:18, 19 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Tak jak mowia wyzej. Mlotek przecinak i odkrecisz... U mnie taka sama byla przy polaczeniu glowicy z kroccem gaznika...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/xandgrey/images/spacer.gif) |
misiek3889
Support
Dołączył: 14 Wrz 2017
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:19, 23 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Juz sobie poradziłem. Śrubokrętem było ciężko ale miałem taki mały majzel i się udało juz za drugim uderzeniem. Od razu wymieniłem cały napęd bo od nowości było nic nie robione a moto ma już 8500 przebiegu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/xandgrey/images/spacer.gif) |
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:11, 26 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Napisz jak się sprawdza ta zębatka 15.Ja mam fabryczna 14 też jeszcze zanitowaną.Napisz jak ie zmiany zaszły w pretkosci i obrotach.LWG
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/xandgrey/images/spacer.gif) |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:42, 28 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Kurde a jak Ci sie dokładniej udalo to odkręcić niestety nie mam szlifierki a jedna sruba jest normalna osemeczka a druga z takim okraglbym łbem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/xandgrey/images/spacer.gif) |
misiek3889
Support
Dołączył: 14 Wrz 2017
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:11, 31 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Pierw uderzając młotkiem w śrubokręt zrobiłem taki mały rowek. Następnie majzel oparlem o ten rowek dwa mocniejsze uderzenia i puściła. Oczywiście motocykl na biegu żeby zębatka się nie obracala. A rezultaty myślę że ok. Obroty spadły o 500 obr. Wcześniej przy 60 km\h miałem 6000 obr. Teraz mam 5500 obr. Do 4 biegu można do odcięcia ciągnąć natomiast na 5 juz ciężej ma. Jednak bez problemu 110 jechałem mając jakies 8500 czy kolo 9000 obr. Zauważyłem ze lepiej przeciągnąć go na 4 a na 5 tylko trzymać prędkość jeśli chodzi o większe prędkości. Do 80 idzie jak strzała. Tylko dodam że mam gaźnik pz30 i przeloty a teraz jeszcze będę ustawial luzy zaworowe wiec później zobaczymy jeszcze raz jak to będzie działało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/xandgrey/images/spacer.gif) |
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:19, 01 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
5 to nadbieg. Zawyczaj na nim nie ma już przyśpieszenia lub jest niewielkie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/xandgrey/images/spacer.gif) |
misiek3889
Support
Dołączył: 14 Wrz 2017
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:59, 01 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Jak miałem z przodu 14 zębów to przyspieszal normalnie teraz jak zmienię bieg na 5 i mam te 4000 obr to do 7000 obr przyspiesza bardzo dobrze czyli do tych 80-90 km\h później to tylko utrzymanie prędkości. Wcześniej na 5 biegu potrafiłem pod czerwone pole przyspieszać. Ale mi to w sumie pasuje. Wcześniej prędkość maksymalna to było 100 teraz jechałem 110. Wiec przelotowo 90 i możliwość wyprzedzenie kogoś to mi pasuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/xandgrey/images/spacer.gif) |
|