Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcelus24
Hangaround
Dołączył: 06 Sie 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DJ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:25, 06 Sie 2016 Temat postu: gaśnie na wolnych obrotach zagrzany |
|
|
Witam. Problem wygląda następująco,że motocykl po odpaleniu gaśnie(jak jest zagrzany). Gdy go kupiłem wszystko było w porządku. Dodam tylko,że jak dodam delikatnie ssanie,pracuje bez problemu.Po zakupie wymieniłem olej,filtr oleju,płyn hamulcowy,świecę(CR8EHIX-9),fajkę(NGK XB05F),niestety bez przewodu wn.Sprawa wygląda tak,że motocykl raz gaśnie a raz nie.Drugi problem jaki mam związany jest z mocą,czasem udaje mi się rozpędzić motocykl do 100-105km/h,czasem tylko do 80.Jestem dosyć sporym facetem(107kg) ale różnica jest odczuwalna jak rozpędza się max. do 100 a do 80km/h.Proszę o pomoc,gdzie szukać problemu. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:45, 06 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Gaźnik do czyszczenia,
motocykl traci moc po rozgrzaniu ?
Jak tak, sprawdź luzy zaworowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcelus24
Hangaround
Dołączył: 06 Sie 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DJ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:51, 07 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Co do gaśnięcia po dzisiejszej trasie problem prawie zniknął ale zdaję sobie sprawę,że czyszczenie i regulacja gaźnika raczej mnie nie ominie:). Co do braku mocy,po przejechaniu kilku(nastu) km moto zaczyna "ciągnąć" normalnie. Dzisiaj miałem taką sytuację,że po odpaleniu nie chciał jechać,ale jak wpadłem w studzienkę wyrwał jak szalony:).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:19, 08 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Sprawa mechaniczna czyli coś nie styka. Sprawdź kable przeczyść je, zajrzyj do przełącznika na kierownicy ten od awaryjnego wyłącznica silnika, zajrzyj do gaźnika czy nie ma syfu albo odkręć dolną śrubę i spuść trochę paliwa i zobacz czy nie ma syfu. Luzy na zaworach raczej nie obstawiam bo co mają one wspólnego z wjechaniem w studzienkę.
Ale po wcześniejszych objawach stawiam na układ paliwowy. W baku gdzie jest kranik jest również filtr paliwa. Najlepiej odkręcić kranik i przeczyścić wszystko (oczywiście po zlaniu paliwa (może masz jakiś syf w baku).
Bierz się za gaźnik i kranik ma początek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:23, 08 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
I kostki od CDI, i przewód WN skoro jego nie zmieniales.. Albo naucz się z tym żyć jeszcze mógłbyś sprawdzić czy linka gazu Ci się nie blokuje gdzieś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcelus24
Hangaround
Dołączył: 06 Sie 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DJ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:52, 17 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj znalazłem w końcu trochę czasu i podmieniłem moduł CDI od znajomego VS. Po przejechaniu pierwszych 100m banan z twarzy już mi nie zszedł póki nie zaparkowałem moto w garażu. U mnie jeszcze był taki objaw,że obciążony silnik ciężko było wkręcić powyżej 9000 obr/min.(nawet na pierwszym biegu). Pozostało jeszcze wyregulować luzy bo strzela mi w tłumik(na innym module również)i muszę zerknąć do hamulców bo słabiutkie są. W każdym bądź razie dziękuję za wszelkie sugestie,problem rozwiązany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:18, 18 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
W razie czego mam dobry moduł do vs... tanio!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcelus24
Hangaround
Dołączył: 06 Sie 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DJ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:18, 22 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Szkoda Rushrod,że mi ten moduł sprzedałeś. Co do hamulców miałem zapieczony jeden cylinderek,teraz jest już ok,mam jeszcze pytanie odnośnie filtra powietrza bo w instrukcji jest napisane,żeby go nie czyścić sprężonym powietrzem to jak go do cholery przeczyścić? Mam też problem z odkręceniem filtra powietrza,śruby są tak miękkie jakby były z plastiku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 6:20, 23 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Ja czyscilem sprezonym powietrzem i nic mu sie nie stalo. Co do srób to dobry śrubokręt musisz mieć. Dobrze docisniesz i pójdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|