Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aleksandro
Prospect
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kluczbork Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:25, 22 Mar 2019 Temat postu: Rodzaj Zebatek |
|
|
Powiecie Mi, jakie macie zebatki przód i tył w vjf 125?. Ja mam przodu 14 a tył 44 isie zastanawiam czy tył nie miałby 45?.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:42, 22 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
W VS i VSJ mialem 14-15 (zaleznie od trasy) a tyl 42.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aleksandro
Prospect
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kluczbork Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:10, 22 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Czy ta różnica ma jakiś wpływ, nie pytam się po to żeby motocykl jechał te 2km/h szybciej, tylko seryjne przełożenie dać jak fabrycznie silnik jest dostrojony. W instrukcji sprawdzałem ale hmmm nic nie pisze. A zestawy gotowe napędowe do mojego vfj 125 znalazłem 14 i 45. Oczywiście jeszcze zebatki oryginalne mam grube chodzi o szpic, lecz przy kolejnej wymianie dał bym jak zestawie że tył 45. Czy różnica może wpłynąć na motocykl. RazPan mechanik powiedział mi że seryjne zebatki dawać jak fabryce lub w instrukcji bo jest odpowiednio dostrojony silnik. Czekam na Wasze wypowiedzi. Z Poszanowaniem :Aleksander
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:32, 22 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Dac takie zębatki aby Moto mogli się na nich do końca (lub prawie do końca) rozpędzić. Dla mnie seria jest bardzo dobra. Przy zębatce 15z z przodu brakowało pod górki. A trochę ich w okolicy mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aleksandro
Prospect
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kluczbork Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 5:45, 23 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Czyli zostawić tak jak mam. 14 i 44. Na stronie niemieckiej z oryginalnymi częściami sprawdzałem, wyskoczyło mi zębata 45 tylnia. Ja tak zostawię. Jak przyjdzie czas na wymianę napędu to wtedy z tyłu dam 45 jak nie będę mógł dostać 44.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:42, 23 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Jeszcze ważna kwestia ile ważysz ja dla porównania 100-103 kg.
W sumie różnica o jeden ząb z tyłu to żadna różnica
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aleksandro
Prospect
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kluczbork Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:09, 24 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Mam 187cm wzrostu i 73 kg wagi, oczywiście + spodnie + kurtka + buty i cały ubiór to 10kg trzeba dodać .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aleksandro
Prospect
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kluczbork Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:14, 24 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
A co ma do rzeczy waga ?? ,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aleksandro
Prospect
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kluczbork Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:19, 24 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Zauważyłem że dziś przy wietrze wprost na mnie mogłem pojechać 100km/h przy górce też , zdarza sie że do 110km.h pojadę tylko muszę dać mu chwilkę na złapanie mocy .Bez górki i wiatru dużego do 117km/h sie rozpędzę to chyba nie jest tak żle. Nie chodzi mi o wyciśnięcie ile sie da tylko tak piszę . Oponki mam nowe założone przód oryginał a tył 150/60 , też sie zastanawiałem nad tą zębatką tylnią właśnie. Ale to jak napęd sie skończy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:34, 25 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Waga ma bardzo wiele do gadania. Im więcej ładunku jest na motocyklu tym słabiej idzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aleksandro
Prospect
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kluczbork Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:43, 10 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Krystian27_2008 napisał: | seequs napisał: | Pappa a tak wracając do tematu blokad. Mój z DE też miał blokadę, ale z tego co widzę po pieczątkach na papierach to została ona jeszcze zdjęta w DE.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ciekawi mnie tylko dlaczego w pozycji moc zamiast 9,4 kW przy 9500 rpm napisali 9? Gaźnik oczywiście czysty (nie ma tej tulejki o której wspominałeś). Jakbyś kiedyś ściągał tłumik to wrzuć proszę zdjęcie łączenia dolotu, chciałbym porównać ze swoim (tak tylko, żeby się upewnić, że nie mam żadnej blokady na tłumiku).
EDIT: temat raczej nieaktualny, dzięki koleżance dowiedziałem się, że zapis: "m. Rückführung i. d. Orignalzust." w wolnym tłumaczeniu oznacza: "doprowadzony do stanu pierwotnego". Czyli 102 km dla mojego moto zgodnie z papierami to jest optimum, jakie przewidziała fabryka Powyżej to tylko po złożeniu na baku i na długiej prostej |
U mnie wygląda to trochę inaczej. Prędkość maksymalna jest określona na 120km/h z tym, że ciężko było osiągnąć prędkość ponad 110.
Po kupnie motocykla usunąłem blokadę na przepustnicy, wyjąłem "lejek" z filtra powietrza i usunąłem db killera z wydechu. Przyspieszenie znacząco lepsze, v max poszedł o 10km/h w górę (115->125). |
Witam , mam pytanie , jak powyżej pisał jest możliwe żeby miał blokade w przepustnicy. ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aleksandro
Prospect
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kluczbork Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:50, 12 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Panowie . Po Sprawdzeniu przepływomierza kamerą endeskopową , podczas ruchem manetki przepustnica otwiera sie cała. Więc nie jest blokowana. Jeszcze będzie ciepło sprawdzę wydech .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:05, 12 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Ty gaznik kamerą endoskopową oglądasz? ;o
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aleksandro
Prospect
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kluczbork Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:06, 12 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Ja nie mam gaźnika , tylko wtrysk . Rocznik 2015r. VJF 125. Zaglądnołem do przepustnicy czy całą sie otwiera podczas obrotu manetką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:55, 12 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Aleksandro napisał: | Ja nie mam gaźnika , tylko wtrysk . Rocznik 2015r. VJF 125. Zaglądnołem do przepustnicy czy całą sie otwiera podczas obrotu manetką. |
Nooo, to kumam. Uff.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aleksandro
Prospect
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kluczbork Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:54, 14 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
To tak , na tablice znamionowej mam literkę "A" lecz w dokumentach literka "B" bo to z nieeemieec to mógł by być zablokowany , przyduszony. Po sprawdzeniu kamerą endeskopową przepustnice , otwiera sie do cała. W tłumiku końcowym po wykręceniu końcówki jest blaszka z rurką na zewnątrz , a wewnątrz rurka z watą, to też każdy ma , następnie w filtrze powietrza tulejka to każdy ma , no i przechodzimy do wydechu , po wykręceniu wydechu całęgo od cylindra przeleciałem go kamerką i tylko w katalizatorze jest na tym zgrubieniu jest siata metalowa zwinięta w rulonik . I Koniec nic po za tym nie znalazłem . Myślę że te motorki nie są blokowane tylko trochę przyduszone itp. ze względu na poszczególny kraj. Jak wyzdrowieję zdam relację po modyfikacjach i wad oraz zalet motocykla.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:32, 16 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Heja.
Mój VJ 2005 był zblokowany co prawda gaźnikowy ale był max 80km/h.
chyba z rok się bujałem z ta blokadą.
okazało się ze blokada była na instalacji elektrycznej, nie ma module a na kablach ( jakieś rezystory)
nie znam sie na tym ale wygląda ze opóźniało kąt zapłonu / osłabiało iskre ?
po odblokowaniu było około 100km/h i piękne obroty. + nowy objaw przerywanie przy 8tys obrotów
czyszczenie gaźnika + większe dysze na wys. obroty i mam 120 km/h
znajomy miał z 2006 blokada w taki sam sposób
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
benzynowy
Hangaround
Dołączył: 14 Gru 2018
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:26, 21 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Mikyu wiesz może gdzie znajdował się ten rezystor? przed modułem za modułem jak byl zamontowany?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aleksandro
Prospect
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kluczbork Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:56, 21 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Witam . W skrócie Opisze tak . Model z 2015r. na wtrysku VJF 125 Mój. Opony przód jak fabryczna , tył 150/60/r17 .Zębatki przód 14 tył 44 . Rurka z filtra powietrza wyciągnieta, w tłumiku część rurki wycieta w srodku, , katalizator z wydechu wycięty. Motocykl ma kopa wkręca sie na obroty itp. Lecz prędkosc maks. jest jak byłą do 117km/h i to duszenie go na długim odcinku. Jeśli nie wieje wiatr wprost na nas to 100km/h i 110km/h można bardzo szybko uzyskać lepiej niż serie . Lecz 5 bieg nadbieg wszystko odcina , czasem trzeb przy wietrze wprost na mnie jechać na 4 biegu by te 90km/h lub 100km/h było niż wrzucić 5 bieg i jechać 80km/h . Wiem ze to tylko 125ccm Troszkę pracy w niego włożyłem i dopieściłem na wyglądzie. Lecz nie ukrywam ze zadowalało by Mnie jak by to tych 120km/h sie rozpędzał. Myślę może spróbować dostać komputer od 250 ?? .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aleksandro
Prospect
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kluczbork Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:17, 23 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Po dłuższym zastanowieniu dam spokój z dalszym grzebaniem. Żeby coś więcej wyciągnąć to by musiał być szlif cylindra lub odblokowanie modułu co i tak nie wiadomo czy by coś dało. Tuleja w filtrze powietrza założyłem spowrotem iż gdybyla wyciągnięte było mniejsze spalanie i za dużo powietrza szło. Po drugie przeglądając neta motocykle nowe od Kawasaki 125 maja taka sama prędkość co daelim maks. Na poziomie od 110-120 ciśnieniem na rolgaz na Maxa, a to safirmowe sprzęty bardziej niż daelim i warte koło 20tys. Tak jak Yamaha yzf 125r 2019 jest najszybszą i Suzuki gsx 125 też. A popatrzcie na honde cb125r naked też dużo nie wyciągnie nawet trochę mniej od dealima. Dla tego myśląc na spokojnie dam spokój z przeróbka i które mogą więcej zaszkodzi niż zyska. 100 i 110km/h to i i tak duża szybkość a lepiej by sprzęcik jeździł 5- 10km/h mniej a dłużej. Poza tym prędkości które odpisywałem z wiatrem 100 i 110 z mniejszym wiatrem uzyskiwalem bez kręcenia na czerwone pole tylko do 9-10 tys ale Na biegach wyższych 4 i 5. Uważam że to dobry wynik jak na tą jakość. Chciałbym żeby moto leciał 120km/h ale lepsze to niż nic. Tak jaktu inni Panowie pisali, waga, waga bikera, wiatr itp. Też ma znaczenie. Jak też opór opon jeśli ktoś ma szerszą. Wycięcie katalizatora daje dużego plusa na elastyczność w kręcenia obrotów jak iż tłumika pozbycie się zwezki lecz nie wyjmowania db killer. Mam nadzieję że troszkę podzieliłem się z relacjami. A dodając na koniec prędkości osiągalne 100 i 110 uważam za prawie autentyczne, napewno maja lekkie odchylenie. Lecz jeżdżąc z tatą na tej samej prędkości uzyskujemy ten sam dystans. Można mierzyć GPS i innymi sposobami. Uważam że te prędkości są realne. Pozdrawiam i LwG.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:19, 24 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
benzynowy napisał: | Mikyu wiesz może gdzie znajdował się ten rezystor? przed modułem za modułem jak byl zamontowany? |
Niestety dokładnie nie wiem.
Mechanik szedł po kabelku od ECU do świecy i tam było coś zwykła taśma izolacyjna owinięte
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
benzynowy
Hangaround
Dołączył: 14 Gru 2018
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:29, 24 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Mikyu napisał: | benzynowy napisał: | Mikyu wiesz może gdzie znajdował się ten rezystor? przed modułem za modułem jak byl zamontowany? |
Niestety dokładnie nie wiem.
Mechanik szedł po kabelku od ECU do świecy i tam było coś zwykła taśma izolacyjna owinięte |
Masz tego daelima na wtrysku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:48, 24 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
benzynowy napisał: | Mikyu napisał: | benzynowy napisał: | Mikyu wiesz może gdzie znajdował się ten rezystor? przed modułem za modułem jak byl zamontowany? |
Niestety dokładnie nie wiem.
Mechanik szedł po kabelku od ECU do świecy i tam było coś zwykła taśma izolacyjna owinięte |
Masz tego daelima na wtrysku? |
Gaźnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|