Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:54, 10 Maj 2016 Temat postu: Filtr Powietrza Rurka wewnetrzna. |
|
|
Witam mam pytanie do Vj-owców czy posiadacie rurę wewnętrzną w filtrze powietrza w swoich maszynach. Jak myślicie po co ona tam jest ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:54, 10 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
yyy jutro sprawdzę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:26, 10 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Tak. taki lejek... jak by to powiedziec, sluzy ona do dostarczeniu mniejszej ilosci powietrza... po wyciagnieciu tego i wstawieniu motocyklowi w pi**e poczujesz jak bys mial kilka koni wiecej. Ale ze wzgledu na zaduza ilosc powietrza do paliwa tlok spuchnie i po chwili jazdy traci moc ponizej tego co miales zanim wyciagles ta rurke.. Na pewno chcac ja wyciagnac na stale bedzie trzeba zmienic dysze glowna w gazniku. Po zmianie dyszy glownej i ustawieniu iglicy moga byc problemy z praca silnika w srednim pasmie obrotow (mimo regulacji iglicy).. Bo tu juz chodzi o dlugosci konalu ssacego, jego przekroju i kij wie jeszcze czego. Napewno sama iglica sie tego nie wyrowna.
takze bez testow sie nie obejdzie jak chcesz sie w to bawic.. Ja tez o tym myslalem.. kiedys...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krystian27_2008
Hangaround
Dołączył: 25 Maj 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KLI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:08, 03 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Jednak trzeba zaznaczyć, że w wersji z wtryskiem spokojnie można wyciągnąć ten "lejek" gdyż komputer sam dawkuje odpowiednio paliwo. Jedynym minusem może być zwiększenie zużycia paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
smugler
Prospect
Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:58, 18 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
a jaki wkład idzie do filtra?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aleksandro
Prospect
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kluczbork Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:56, 08 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Chciałem sie zapytać , bo wyciągłem ten lejek z filtra powietrza a mam na wtrysku , nie powinno to pogorszyć pracy i zywotności silnika ?? .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniel
Member
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CBY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:08, 09 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Ten "lejek" to tak naprawdę zwężka która w pewien sposób łagodzi dostarczanie powietrza do silnika. Jeżeli masz wtrysk to czy ona jest czy nie nie ma większego znaczenia gdyż sterowaniem silnika zajmuje sie komputer i to on wszystko dawkuje. Tak jak było napisane już wcześniej możesz to odczuć na stacji benzynowej.......Pracy silnika nie pogorszy a czy go zajeżdzisz szybciej czy później to już zależy od Ciebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aleksandro
Prospect
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kluczbork Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 6:40, 19 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Zostawiam bez zmian , niech sobie siedzi tam oryginalna tulejka , przynajmniej spalanie mam 3litry na 100km , jeżdżąc 90-105km/h .
Jest fabrycznie oryginalny (wydechu zablokowany )wiec nie tykam chodzi to chodzi. Najważniejsze dla mnie to delektowanie sie jazdą , po za tym tak ma lepsza dynamikę jazdy i w ogóle od mojego poprzedniego modelu koreańczyka Hyosunga gt .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aleksandro
Prospect
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kluczbork Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:26, 24 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Dobrze , jeśli wyciągnę lejek to więcej powietrza będzie dostawało sie do motocykla , jak i komputer będzie więcej podawał paliwa do motocykla . Lecz jadąc np. pod górkę z silnym wiatrem lub na prostej pod silny wiatr wiadomo że motocykl słabnie ( nie ma dużej mocy) to dostaje sie więcej tego powietrza . Trzy ta rurka lepiej żeby byłą , żeby mniaj tyle powietrza fabrycznie żeby dynamika sie nie popsuła ?? Planuje zakupić końcówkę tłumika z db killerem ( nie żeby darło ryja ) tylko zmiana na bassowy pomruk i tak myślę . Czy wyjęcie tego lejka przy złych warunkach atmosferycznych pogorszy dynamikę jazdy motocyklem dostarczając mu więcej powietrza ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|