Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 0:32, 22 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
A sonde lambda sprawdzales wczesniej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:53, 22 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Njet haraszo będę to sprawdzę jeszcze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:20, 28 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Wiecie może czy przepustnica od S3 będzie pasowała do VJF ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:21, 28 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Można sprawdzić po jej kodzie czy zgadza się
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 7:13, 31 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Wczoraj podmieniłem przepustnicę od nowszego modelu z mniejszym przebiegiem. Nic nie dało bo pracuje tak samo. Dławi się i gaśnie... Sprawdziłem sondę lambda. Gdy obroty się podbiły same do ok 3 tys rpm to 0.83 V a jak stał równo na 1.6 k rok to 0.01V. Jeszcze nie sprawdzałem czujnika temperatury silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 7:25, 31 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
I żadnych błędów mimo tego, iż kontrolka działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 7:49, 31 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Moze luzny lancuszek rozrzadu...?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:04, 31 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Kurde, ale to by dam sobie podbijał obroty ? Myślałem o sondzie bo na 200 km cały bak spalił. A rano ciężko odpala
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dawid dnia Pią 8:07, 31 Mar 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:11, 31 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
A jak z filtrem powietrza/paliwa? Faktycznie moze sonda jak taki przepal.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:09, 31 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Podejrzewam że sonda to by Ci błędem waliła.... Ale możesz ją pomierzyć opory...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:55, 31 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Póki co to kupiłem regulator napięcia, bynajmniej tak doradzili na hiszpańskim forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:22, 31 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
I jak z tym regulatorem? Pomogło?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:20, 31 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Niestety nie, ale zaczęła się świecić kontrolka błędu 15. Ale zgasł po 3 odpaleniach.
Co wiecie na temat czujnika położenia wału ? Wiem że gdzieś w stojanie się znajduje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dawid dnia Pią 19:58, 31 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:16, 31 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Ja w tym miesiącu będę podpinał swojego vjf do kompa Texy więc powinno pokazać przyczyne tego wszystkiego dam znać co to jest jesli sie uda sprawdzic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:32, 31 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Byle szybko ziomuś, bo już nerwy mam na niego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:10, 31 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Ja to samo, słabo odpala na zimnym, obrotów nie trzyma, gaśnie przy wcisnięciu sprzęgła podczas jazdy bez dodawania gazu, i mułowate obroty. Bardzo uciażliwe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:47, 02 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Sprawdzał ktoś z was czujnik temperatury ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:44, 02 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Nie a co z lambda? Ktoś coś wie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubaa3663
Prospect
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:46, 02 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
No siema. Wyczyściłem przepustnice i wsadziłem nowe czujniki.. Czy jest jakaś poprawa? Poprawa jest taka ze zmienilo sie delikatnie na lepsze, czyli nie gasnie przy niedodowania gazu, lepiej sie prowadzi, nadal coś go muli, czasami chodzi normalnie to jakby inny motocykl, przyspieszenie i wgl znacznie lepsze.. Takze szukamy dalej chlopaki pozdroo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:06, 02 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Sonde trzeba sprawdzic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 7:11, 03 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Ja sprawdzałem sondę, u mnie pracowała w zakresie od ~0.01 - 0.83 V (mam tani miernik więc CH chcialbym sprawdzić jeszcze czymś lepszym). Więc wygląda na to że pracuje dobrze. Trzeba będzie sprawdzić jeszcze czujniki temperatury. A dokładnie jak rezystancję, bo błąd wyświetla tylko wtedy kiedy on nie pracuje, a nie w przypadku nieprawidłowej pracy czujnika. Chciałbym jeszcze sprawdzić cewkę.
//Edit
Zastanawialiście się dlaczego w daelim nie montują fabrycznie filtra paliwa w układach zasilanych wtryskiem ? Ja ogólnie założyłem jak zobaczyłem syf w baku.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dawid dnia Pon 12:30, 03 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:42, 05 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Sprawdziłem cewkę, rezystancję miała dobrą. Iskra dobra, świeca- kawa z mleczkiem, czyściutka. Czujnik temperatury silnika za za zimnym 3,3k Ohm a powinno być od 14,4 -10.... Ale jak się zagrażał do było 1.3k Ohm czyli tak jak być powinno. Nie wiem co jeszcze go boli, ale mam ochotę go wyrzucić na złom.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:50, 05 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Pozostaje tylko czekać na moment w którym podłącze go pod kompa. Mam nadzieję że się dowiem co go boli. Na 100% w tym miesiącu będzie podłączony ale muszę czekać aż mechanik złoży silnik. Myślę ze w połowie kwietnia się uda. Jeśli podłącze to zdam relacje co i jak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubaa3663
Prospect
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:21, 05 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Ja mysle ze to jakaś pierdoła, cos z elektryką. Wszystko inne zostalo sprawdzone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 7:25, 06 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Sprawdzaliscie luzy zaworowe? ssące powinny być 0.15 a wydechowe 0.20
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KacperPisz dnia Czw 9:16, 06 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:00, 12 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Sprawdzał ktoś z was jakie ciśnienie daje pompka paliwa ? Być może ona chodzi ale daje za małe ciśnienie na wtryskiwacz. Zauważyłem że jak dodałem filtr paliwa za pompa paliwa to jest jeszcze gorzej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubaa3663
Prospect
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:24, 12 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Ja nie sprawdzalem, ostatnio wszystkie wtyki i łaczenia czyscilem sprejem, nie pomoglo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:20, 12 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Też wszystkie atyki wyczyściłem. Niedługo jakoś kumpel wpada z manometrem do pomp więc myślę, że może dać to jakieś informacje. No i sprawdzimy zawory jeszcze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:23, 14 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Kuba, znalazłeś sondę ? Też myślę że z nią może być coś nie tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubaa3663
Prospect
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:45, 14 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Nie szukałem sondy. Jak ją odłączyłem to pojawil sie błąd i silnik chodzil tak samo, czyli wydaje sie byc wporządku. Nie wiem co to moze byc serio, to jest straszne... szukam dalej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubaa3663
Prospect
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:45, 16 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Siema, mierzyłem ladowanie mojego daelima na wolnych obrotach miał 13,5V - 13,8V, a na wysokich 13,2V.. Czyli ze regulator mi padł? A Wy jakie macie ładowanie w swoich roadsportach? pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:57, 16 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
O właśie, ja mam tak że mi żarówka gorzej świeci na wysokich obrotach a jak uzyje kierunku to wtedy trochę miga wszystko ze zmniejsza się moc swiecenia wszystkiego jak kierunek się zapala.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:56, 17 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Kurde teraz już nie pamiętam jak miałem ją, ale ja już swój wymieniłem. Koszt 60 zł, dopasuje cię coś, być może będzie trzeba przełożyć ta kostkę z dwoma wejściami. Ja kupowałem z firmy WN i miałem 1 kostkę na 3 żółte (3 fazy), i jedna na 4 wejścia ale miało tylko 2 kabelki i przełożyłem kostkę ze starego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:30, 17 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Dawid masz linka do tego regulatora?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:54, 19 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Na miejscu znalazłem, ale coś znajdę dla Ciebie [link widoczny dla zalogowanych] ja mam taki i wtedy tam gdzie są 2 kabelki( ale kostka na 4) to przekładasz kostkę z oryginalnego .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 7:26, 20 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Dzięki, jeśli mój okaże się zepsuty to ten zamówię. Nie ma z nim żadnych problemów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:06, 20 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Nie, jest ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubaa3663
Prospect
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:45, 20 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Kolega podłaczył bestie pod ten komputer? Co tam wyszło??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:42, 20 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Jeszcze nie bo dopiero pod koniec tego tygodnia silnik zostanie osadzony w ramie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:47, 20 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Ale się opierdalasz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:57, 21 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Gdyby to ode mnie zależało to już od miesiąca bym jeździł Mechanik leci w kulki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:17, 23 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Już nie będę zakładał nowego tematu więc zapytam się tutaj Jaka zębatka przednia i ilość ogniw łańcucha pasuje do naszego VJF?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KacperPisz dnia Nie 13:18, 23 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:38, 30 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Witam po przerwie. Wracając do tematu.
Zawory wyregulowane (240 zł taka przyjemność), w międzyczasie wpadła sonda bo wyskoczył błąd 24. Teraz tak moto na 1. Biegu przyśpiesza sprawnie i ładnie, wrzucam 2. 7k rpm i zdusiło go i gaśnie. Odczucia jak by brakło paliwa albo zalewało go i nie miał iskry...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 6:51, 31 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Ja zapłaciłem za regulację zaworów 40 PLN - mechanik samochodowy, wytłumaczyłem tylko jak to zrobić i po 20 minutach było zrobione.
Silnik Ci odpala bez problemu na zimnym?
Jakaś różnica w pracy i reakcja na manetkę między zimnym a nagrzanym silnikiem?
Jak masz ustawione zawory - jaki luz dałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 7:30, 31 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Luzy wg książki serwisowej. Ciężko odpala na zimnym. Na zimnym chodzi źle, na wolnych obrotach trzyma się ale też potrafi zgasnąć, na ciepłym jak go przygazuję to jak obroty spadają to potrafi zgasnąć. Czasami nawet sam z siebie od tak wskoczy na 3k rpm. Wszystkie czujniki chodzą. Żadnych błędów. Lewego raczej nie łapie bo sprawdzałem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dawid dnia Śro 7:30, 31 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubaa3663
Prospect
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:42, 02 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Siema, powrót Kupilem nowy regulator napiecia, jest lepiej, ale jeszcze nie do konca. Zmienilo sie to ze odpala lepiej i trzyma rowno obroty, mozna normalnie jezdzic choc zdazy sie czasami ze go zdlawi. Szukam dalej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:43, 18 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Witam po raz tysięczny Każdemu kto ma problem z motocyklem polecam sprawdzić ciśnienie paliwa oraz ewentualną wymianę pompki, bo w moim przypadku to jest największy problem.
Wracam do problemu.
Moto chodzi dobrze, odpala na zimnym, na cieplym, wszytko spoko gdyby nie to, że po przejechaniu 100m zamuli go, straci moc ( w sumie to zgaśnie, bo po odkręceniu manetki nic się nie dzieje) wciskam sprzęgło i zgaśnie. Za chwilę odpalę go normalnie. 1-2-3 i ta sama historia. Na postoju wystarczy przez chwilę przytrzymać go na obrotach np 6k i on za chwilę sukcesywnie brnie w dół.
Pompka paliwa nowa, ciśnienie ok, zawory robione niedawno w warsztacie ( zadzwonię upewnić się czy aby napewno dobrze ustawili), filtr powietrza ok, świeca, przewód, fajka ok, regulator ok (nowy i fabryczny sprawdzony).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|