Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:36, 27 Wrz 2016 Temat postu: różnice pomiędzy VL a VT |
|
|
Musze wydrzeć tylne koło, wahacz i amorki - żeby raz na zawsze zabić to co mi pod kanapą piszczy... Czy konstrukcja w tych miejscach jest taka sama dla VL i VT czy czyms sie różnią? Mam manuala serwisowego do VL (ściągnięty z forum) a nie mam niestety do VT...
I druga sprawa - robiłem w weekend remont widelca - uszczelniacze, olej, mysie itd... Nalałem - zgodnie z info z forum po 260 ml oliwy do każdej rury... I jest mega miękko... W serwisówce do VL znalazłem że ma być 280 ml.... Czy te widelce są identyczne ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
TSin
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG || Daelim VT evolution Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:01, 27 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Te amory tak już mają, ja po wymianie też miałem miękko jak przed
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:38, 27 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Gdzieś na forum jest francuska serwisówka od VTka z fajnymi schematami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:45, 27 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
hmm... skoro tak mają... to po jaka ciężka cholere ja się męczyłem, skoro różnicy nie ma...??
A co z tym tyłem ? Bo ściągnąłem do VL serwisówkę, ale tam kurka jest jeden amor centralny... inna konstrukcja... Poguglałem, i wychodzi na to że daystary (w zależności od nie wiadomo czego) miały albo jeden centralny amor, albo dwa tak jak vt... ehh...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:01, 27 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Dwa amory z tyłu VL-ki mają po (poprawcie jeśli się mylę) 2007 roku? Wcześniejsze wersje wyposażone były w jeden pod siodłem. Koreańce zmodyfikowali nieco pierwotną konstrukcję ale akurat ta zmiana słabo im wyszła...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:02, 27 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Zgadza się. Mój Daystar (końcówka 2007) ma jeszcze amor centralny (Rama ma nowy numer: KMYBA1) a w tych najnowszych już wywlekli 2 amory na wierzch.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Claptonatari dnia Wto 13:06, 27 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
|
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:38, 27 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki dobry człowieku - choć to akurat widziałem ale po 1 po francusku różne rzeczy umiem ale czytac to nie bardzo a po 2 cos mnie ten link i tak nie za bardzo działa... Przeglądarce sie certyfikaty nie podobaja...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:41, 27 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Link jest ok, sprawdziłem.
To jest dropbox googlowy - wystarczy się zalogować na swoje konto google i można pobierać.
Zawartość czysta - bez wirusów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Claptonatari dnia Wto 13:51, 27 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:05, 27 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Też to ściągnąłem i jest ok daj na priva meila to wyśle ok 30 Mb
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:19, 27 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
zobacze jeszcze jak z pracy wyjde... moze tu cos na sieci jest porobione... a jak mi nie pojdzie to napisze z prośba o podesłanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:22, 27 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Ściągnąłem... i zdębiałem...
Serwisówka do VL mówi że na każda rurę, trzeba wlać 280 cm3 olejku...
Ja wlałem 260 i mam mega mięciutko...
A w ściągniętej, francuskiej serwisówce jest info żeby wlać.....117 !!!!! Jak to możliwe ???
To mam wylewać??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ppmisiek
Hangaround
Dołączył: 01 Lip 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FSD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:02, 01 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Witam
Ja mam VL z 2009 roku i też mam jeden amortyzator.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|