Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:03, 07 Paź 2016 Temat postu: Łańcuszek... jaki ? |
|
|
No właśnie... w manualu, stoi napisane że DID 428H 134 ogniwa... i fajnie... tylko że trudno znaleść... Są np wersje AD zamiast H - może być ?
Jest sens inwestować w DID ? Na czym Wy jeździcie?
Dodatkowo, pytanie do tych którzy zmieniali przełożenia... Jeśli bym chciał ciut z tyłu zmniejszyc zębatkę (albo z przodu dać odrobinke większa - co lepiej ??) ... Łańcuch standard czy skracać / kupić krótszy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
daystar125
Member
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NLI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:21, 07 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Ja kupiłem w tym roku jakiś miesiąc temu taki IR ŁAŃCUCH NAPĘDOWY YBN 428 H -146 ogniw (6131130291) zrobiłem na nim jakieś 2000 tyś i narazie jest wszystko ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:22, 07 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Poszukaj na forum, był cały temat na kilka stron poświęcony lancuchom i zebatkom
Jak znajdę to wkleje link
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:21, 23 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Łańcuch kupujesz swojej długości albo dłuższy i rozkuwasz i zakuwasz wg. potrzeb. Po to jest spinka. Jeśli chcesz tanio sprawdzić przełożenie, zmieniaj zębatki z przodu, jeśli chcesz precyzyjnie to zmieniaj zębatki tylne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|