Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Blokada Daelim
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim VT / Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:14, 29 Mar 2016    Temat postu:

Aha. Sprawdź na jakim nacięciu masz iglicę w gaźniku. Baza to na środkowej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:40, 29 Mar 2016    Temat postu:

Spoojnie i po kolei..
1. stan swiecy i kolor... czarna za duzo paliwa w stosunku do powietrza.. biala malo paliwa w stosunku do powietrza...
Jak bedziesz wiedzial juz kolor swiecy to bedzie mozna dalej szukac na podstawie powyzszego...

Ustawienia iglicy wplywaja na srednie pasmo obrotow...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pappa2 dnia Wto 21:41, 29 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:12, 30 Mar 2016    Temat postu:

witam obroty 1,5 wchodzi dobrze spada tak samo ale podczas jazdy jak chce mu dac więcej gazu to go nie ma nie dławi go tylko brak gazu a manetka ma jeszcze sporo luzu zębatka przednia 14 a tył 42 a dziś to już przegiął nie chciał zapalić a jak chycił to ledwie pykał brak reakcji na gaz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:20, 30 Mar 2016    Temat postu:

Wykręć gaźnik ale nie odpinaj linek i zobacz czy reaguje na gaz, może się któraś przycięła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:30, 30 Mar 2016    Temat postu:

ok jutro sprawdze ale to ciekawe tak naraz przestał działać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:32, 30 Mar 2016    Temat postu:

Zanim jeszcze go wykecisz to sprobuj odpalic, niech chodzi na wolnych obrotach, wez plaka dyzodorant lub cos innego w spreyu latwopalnego i psikaj po gazniku i kroccu. Jak jest cos nieszczelne to obroty wzrosna przy psikaniu po danym elemencie... czesto w gaznikowcach krocce parcieja i pekaja...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:34, 01 Kwi 2016    Temat postu:

a zmiana zębatek coś da żeby był szybszy mam 14 i 42 zębatki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:45, 01 Kwi 2016    Temat postu:

Nie da. Bedzie za slaby ale pierwsze biegi ci sie wydluza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nokan
Prospect



Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:07, 11 Kwi 2016    Temat postu:

Czytam te posty i jestem happy z mojego VT-eka, kupilem go w zeszlym miesiacu na papierach niemieckich( bylo 2 wlascicieli),przerejestrowalem, wymienilem olej +wiltr i smiga 100km pod gorke bez problemu, na prostej 110

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:19, 17 Cze 2016    Temat postu:

Odgrzeje kotleta, a co się będę.
Teraz tak: niech każdy któremu coś przerywa wymieni przewód WN oraz fajkę, niech też sprawdzi w książce serwisowej jaka świeca powinna być a jeśli jest inna to trzeba będzie zmienić na taką jaka powinna być. Jeśli ktoś ma pewność że wyżej wymienione są w porządku to trzeba zobaczyć czy linki gazu idą tak jak powinny, chodzi mi o to że jedna odchodzi od manetki, jedna napędza pompke przyspieszacza a jedna podnosi iglice. Jeśli są źle ustawione luzy na linkach to pompka przyspieszacza ma mniejszy skok niż iglica no ale linka się niestety nie rozciagnie skutkując tym że nie podniesiemy przepustnicy na max, dobrym sposobem żeby to sprawdzić jest odkrecenie manetki na zgaszonym silniku do fulla, zapamiętanie ile się odkrecilo, wyciągnięcie linki od przyspieszacza i odkrecenie manetki jeszcze raz, jeśli skok jest różny to trzeba pokombinować aż będzie taki sam. Slizganie się sprzęgła to oczywista oczywistość ale warto sprawdzić. Następną sprawą jest sprawdzenie ssania, zrobimy to łatwo najpierw obserwując ruszając dźwignią ssania i jednocześnie patrząc na gaźnik jaki zakres ruchu ma dzwignia przy gazniku, później trzeba zdjąć krociec od strony filtra powietrza i możemy zaobserwować czy przegroda ssania przy włączeniu ssania na full jest prostopadle do dolnej ściany gaźnika oraz czy przy pełnym otwarciu ssania jest ustawiona rownolegle, jeśli nie to regulacja. Tak jak koledzy napisali, blokady na module zdarzają się niezwykle rzadko ale jeśli ktoś myśli że ma to można się ze mną dogadać na pw, zamontuje do swojego i dam znać czy to faktycznie jest to. Zdarzają się jeszcze rurki recyrkulacji spalin, taki a'la DPF. W Daystarze jest to czarna rurka po prawej stronie silnika, wystarczy ją przeciąć i zaslepic. Zdarzają się również (nie wiem czy w daelimie) blokady na wydechu, tu już raczej bez spawarki i zdarcia chromu się nie obejdzie gdyż trzeba by było rozciac wydech i wyciąć zwężenie. Kolejna sprawa to zamontowane zbyt małe dysze w gazniku, bez obciążenia silnik wkręci się na czerwone pole ale pod obciążeniem nie będzie miał na tyle mocy (wątpię żeby w tym przypadku to było to ale może akurat... warto przynajmniej sprawdzić). Jeśli ktoś ma filtr paliwa to też trzeba zobaczyć czy ma on wystarczającą przepustowość, nawet i bez filtra czasami się zdarzy że jest lekko przytkany i leci za mało paliwa. Tutaj jest stosunkowo łatwo bo gdy silnik osiągnie swoje maksimum będzie strzelał w wydech bo będzie miał zbyt uboga mieszankę. Warto też sprawdzić cewkę WN oraz impulsator ale to już jest zależne od modelu, znajdziecie takie informacje w serwisowce. Trzymam kciuki że znajdziecie źródła problemów w daelimach, jak coś mi jeszcze wpadnie do głowy to na pewno dopisze
Edit' co do ssania, trzeba zapamiętać jaki ma zakres ruchów, później ściągnąć linkę i ręką poruszać dźwignią ssania przy gaźniku, jeśli zakres ruchu jest mniej więcej taki sam to jest w porządku


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jabbinsky dnia Pią 0:21, 17 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jim130
Member



Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PWR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:41, 20 Cze 2016    Temat postu:

Ja wymieniłem świece przewód wn dysza i ustawienia gaznika jak w servisowce.moto pali na dotyk na luzie kręci się do Max obrotów tylko przy 8 tyś troszke sobie przerwie i idzie dale na max.Inaczej podczas jazdy.Do 8tys obr.idzie pięknie i nagle zaczyna przerywać i ni chu chu dalej się nie wkreca.tak na każdym biegu.podejrzewam że pływak za mało się podnosi i nie podaje tyle paliwa ile powinien.Dobrze kombinuję?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:51, 20 Cze 2016    Temat postu:

Możesz to łatwo sprawdzić, wyjęcie i rozebranie gaźnika to 40 minut roboty jeszcze z przerwą na fajkę. W serwisowce znajdziesz poprawną wysokość pływaka, dodatkowo możesz wyczyścić gaźnik, filtr paliwa, sprawdzić przewody czy nie przytkane ani nie złamane... Daelim potrafi zaskoczyć, według mnie to nie jest problem z paliwem ale warto sprawdzić. PS, jak to kiedyś mądry człowiek napisał pamiętaj żeby nie rozbierać gaźnika na sucho bo uszczelki popsujesz no i delikatnie, bo uszczelki popsujesz
Edit: sprawdź czy nie masz nieszczelności na kroccu gaźnika, popsikaj plakiem w okolicach gaźnika oraz krocca i sprawdzaj na słuch czy obroty lekko podskakuja. Może być tak że zasysa Ci lewe powietrze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jabbinsky dnia Pon 12:52, 20 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lawo13
Hangaround



Dołączył: 30 Sie 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OST
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:18, 30 Sie 2016    Temat postu:

witam zostałem szczęśliwym posiadaczem daystara z Niemiec....zamulał...szukałem blokad nie było,ale zamówiłem odblokowany moduł CDI 27zł ryzyko niewielkie ale jaka radość:)po dopaleniu i przegazowaniu już wiedziałem że jest odblokowany:)a po przejażdżce radość na zarośniętym pysku<LOL> pozdrawiam szerokiej drogi:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:43, 13 Wrz 2016    Temat postu:

Lawo a jaki ten moduł kupiłeś dokładnie? Bo ja z allegro "odblokowany" i ma za bardzo zapłon przesunięty, moto nie pali

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Staszek.S
Member



Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:17, 01 Gru 2016    Temat postu:

Podbijam z tym samym pytaniem Smile - Jaki moduł ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim VT / Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin