Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:14, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Aha. Sprawdź na jakim nacięciu masz iglicę w gaźniku. Baza to na środkowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:40, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Spoojnie i po kolei..
1. stan swiecy i kolor... czarna za duzo paliwa w stosunku do powietrza.. biala malo paliwa w stosunku do powietrza...
Jak bedziesz wiedzial juz kolor swiecy to bedzie mozna dalej szukac na podstawie powyzszego...
Ustawienia iglicy wplywaja na srednie pasmo obrotow...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pappa2 dnia Wto 21:41, 29 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Duch
Support
Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:12, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
witam obroty 1,5 wchodzi dobrze spada tak samo ale podczas jazdy jak chce mu dac więcej gazu to go nie ma nie dławi go tylko brak gazu a manetka ma jeszcze sporo luzu zębatka przednia 14 a tył 42 a dziś to już przegiął nie chciał zapalić a jak chycił to ledwie pykał brak reakcji na gaz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:20, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Wykręć gaźnik ale nie odpinaj linek i zobacz czy reaguje na gaz, może się któraś przycięła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Duch
Support
Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:30, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
ok jutro sprawdze ale to ciekawe tak naraz przestał działać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:32, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Zanim jeszcze go wykecisz to sprobuj odpalic, niech chodzi na wolnych obrotach, wez plaka dyzodorant lub cos innego w spreyu latwopalnego i psikaj po gazniku i kroccu. Jak jest cos nieszczelne to obroty wzrosna przy psikaniu po danym elemencie... czesto w gaznikowcach krocce parcieja i pekaja...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Duch
Support
Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:34, 01 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
a zmiana zębatek coś da żeby był szybszy mam 14 i 42 zębatki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:45, 01 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Nie da. Bedzie za slaby ale pierwsze biegi ci sie wydluza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nokan
Prospect
Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:07, 11 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Czytam te posty i jestem happy z mojego VT-eka, kupilem go w zeszlym miesiacu na papierach niemieckich( bylo 2 wlascicieli),przerejestrowalem, wymienilem olej +wiltr i smiga 100km pod gorke bez problemu, na prostej 110
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 0:19, 17 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Odgrzeje kotleta, a co się będę.
Teraz tak: niech każdy któremu coś przerywa wymieni przewód WN oraz fajkę, niech też sprawdzi w książce serwisowej jaka świeca powinna być a jeśli jest inna to trzeba będzie zmienić na taką jaka powinna być. Jeśli ktoś ma pewność że wyżej wymienione są w porządku to trzeba zobaczyć czy linki gazu idą tak jak powinny, chodzi mi o to że jedna odchodzi od manetki, jedna napędza pompke przyspieszacza a jedna podnosi iglice. Jeśli są źle ustawione luzy na linkach to pompka przyspieszacza ma mniejszy skok niż iglica no ale linka się niestety nie rozciagnie skutkując tym że nie podniesiemy przepustnicy na max, dobrym sposobem żeby to sprawdzić jest odkrecenie manetki na zgaszonym silniku do fulla, zapamiętanie ile się odkrecilo, wyciągnięcie linki od przyspieszacza i odkrecenie manetki jeszcze raz, jeśli skok jest różny to trzeba pokombinować aż będzie taki sam. Slizganie się sprzęgła to oczywista oczywistość ale warto sprawdzić. Następną sprawą jest sprawdzenie ssania, zrobimy to łatwo najpierw obserwując ruszając dźwignią ssania i jednocześnie patrząc na gaźnik jaki zakres ruchu ma dzwignia przy gazniku, później trzeba zdjąć krociec od strony filtra powietrza i możemy zaobserwować czy przegroda ssania przy włączeniu ssania na full jest prostopadle do dolnej ściany gaźnika oraz czy przy pełnym otwarciu ssania jest ustawiona rownolegle, jeśli nie to regulacja. Tak jak koledzy napisali, blokady na module zdarzają się niezwykle rzadko ale jeśli ktoś myśli że ma to można się ze mną dogadać na pw, zamontuje do swojego i dam znać czy to faktycznie jest to. Zdarzają się jeszcze rurki recyrkulacji spalin, taki a'la DPF. W Daystarze jest to czarna rurka po prawej stronie silnika, wystarczy ją przeciąć i zaslepic. Zdarzają się również (nie wiem czy w daelimie) blokady na wydechu, tu już raczej bez spawarki i zdarcia chromu się nie obejdzie gdyż trzeba by było rozciac wydech i wyciąć zwężenie. Kolejna sprawa to zamontowane zbyt małe dysze w gazniku, bez obciążenia silnik wkręci się na czerwone pole ale pod obciążeniem nie będzie miał na tyle mocy (wątpię żeby w tym przypadku to było to ale może akurat... warto przynajmniej sprawdzić). Jeśli ktoś ma filtr paliwa to też trzeba zobaczyć czy ma on wystarczającą przepustowość, nawet i bez filtra czasami się zdarzy że jest lekko przytkany i leci za mało paliwa. Tutaj jest stosunkowo łatwo bo gdy silnik osiągnie swoje maksimum będzie strzelał w wydech bo będzie miał zbyt uboga mieszankę. Warto też sprawdzić cewkę WN oraz impulsator ale to już jest zależne od modelu, znajdziecie takie informacje w serwisowce. Trzymam kciuki że znajdziecie źródła problemów w daelimach, jak coś mi jeszcze wpadnie do głowy to na pewno dopisze
Edit' co do ssania, trzeba zapamiętać jaki ma zakres ruchów, później ściągnąć linkę i ręką poruszać dźwignią ssania przy gaźniku, jeśli zakres ruchu jest mniej więcej taki sam to jest w porządku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jabbinsky dnia Pią 0:21, 17 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:41, 20 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Ja wymieniłem świece przewód wn dysza i ustawienia gaznika jak w servisowce.moto pali na dotyk na luzie kręci się do Max obrotów tylko przy 8 tyś troszke sobie przerwie i idzie dale na max.Inaczej podczas jazdy.Do 8tys obr.idzie pięknie i nagle zaczyna przerywać i ni chu chu dalej się nie wkreca.tak na każdym biegu.podejrzewam że pływak za mało się podnosi i nie podaje tyle paliwa ile powinien.Dobrze kombinuję?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:51, 20 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Możesz to łatwo sprawdzić, wyjęcie i rozebranie gaźnika to 40 minut roboty jeszcze z przerwą na fajkę. W serwisowce znajdziesz poprawną wysokość pływaka, dodatkowo możesz wyczyścić gaźnik, filtr paliwa, sprawdzić przewody czy nie przytkane ani nie złamane... Daelim potrafi zaskoczyć, według mnie to nie jest problem z paliwem ale warto sprawdzić. PS, jak to kiedyś mądry człowiek napisał pamiętaj żeby nie rozbierać gaźnika na sucho bo uszczelki popsujesz no i delikatnie, bo uszczelki popsujesz
Edit: sprawdź czy nie masz nieszczelności na kroccu gaźnika, popsikaj plakiem w okolicach gaźnika oraz krocca i sprawdzaj na słuch czy obroty lekko podskakuja. Może być tak że zasysa Ci lewe powietrze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jabbinsky dnia Pon 12:52, 20 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
lawo13
Hangaround
Dołączył: 30 Sie 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OST Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:18, 30 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
witam zostałem szczęśliwym posiadaczem daystara z Niemiec....zamulał...szukałem blokad nie było,ale zamówiłem odblokowany moduł CDI 27zł ryzyko niewielkie ale jaka radość:)po dopaleniu i przegazowaniu już wiedziałem że jest odblokowany:)a po przejażdżce radość na zarośniętym pysku<LOL> pozdrawiam szerokiej drogi:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:43, 13 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Lawo a jaki ten moduł kupiłeś dokładnie? Bo ja z allegro "odblokowany" i ma za bardzo zapłon przesunięty, moto nie pali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:17, 01 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Podbijam z tym samym pytaniem - Jaki moduł ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|