Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:25, 12 Mar 2016 Temat postu: Zerwny gwint świecy |
|
|
Jak w temacie
Trochę lipa bo pogoda słoneczna ma być od środy
Będę próbował naprawić bez ściągania głowicy .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:38, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Witaj w klubie... U mnie skończyło się na dwóch naprawach i teraz boję się to ruszać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:44, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Co zrobiłeś? Tulejka? Sprężynka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:03, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Kiedyś gdzieś widziałem że koleś rozwiercał, wbijał jakąś tuleję, i po nagwintowaniu wszystko śmigało...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:10, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Są takie zestawy do naprawy gwintów, tylko jest jeden problem.... jak usunąć ew. wióry z cylindra.
Mam w VC-eku gwint M10, trochę za mały otwór żeby cylinder zabezpieczyć
Ale coś wymyślę, nie mam zamiaru głowicy ściągać ze względu na brak dostępu do uszczelek, chyba że uszczelkę dopasuję z innego silnika.
W poniedziałek będę działał, do środy muszę zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ikas
Member
Dołączył: 02 Paź 2015
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KPR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:36, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Mój tata gdy poszedł mu gwint na świecy po prostu ją jakoś wkleił klejem dwuskładnikowym jakimś tam i nawet śmiga, tylko że to w samochodzie było
Edit: zapytałem, powiedział że na kleju wytrzymało koło 8kkm, a później robił tym do naprawy gwintów i od 15kkm się trzyma
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ikas dnia Sob 20:43, 12 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:13, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie to wyglądało tak, że wziąłem już go zaklejonego jakimś gównem. Znaczy świeca była jakąś poxiliną albo czymś obklejona i to z górką. A była na wykończeniu. Ja to zawiozłem na warsztat. Właśnie mi wklejali to, poprawili gwint i jakiś klej. 100-200km to wytrzymało i wypluł świecę. Potem oddałem to w ramach gwarancji i jakoś narazie sie trzyma. Nie wiem dokładnie jak zrobili ale było dość cięzko z tego co wiem, bo jako, że jest to czterozaworowy silnik, jest strasznie ciężko to powiększyć i tulejować podobno. Ogólnie to właśnie robi się takie naprawy przez rozwiercenie i wstawienie tulei z lewym gwintem o jakimś wielkim skoku ala wkręt nie śruba i to się zaciska samo przy wkręcaniu a wewnątrz ma gwint świecy. Szczerze mówiąc sam śmigam teraz jak z nożem na gardle bo nie wiem ile to wytrzyma... Najchętniej to właśnie jak wspomniałem gdzieś niedawno to założyłbym głowicę.
Co do uszczelki, to szukaj od hondy cg 125 (w sklepie hondy albo motocyklowym gdzie mogą sprowadzić).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:15, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Kleić nie będę
Tulejki kosztują 10 zł
Problem polega na tym, że głowicę muszę ściągnąć
Gdzie uszczelkę kupić?
Rushrod, dzięki za radę, fajnie że z hondy spasuje uszczelka. Zasmuciłeś mnie pisząc że nie da się tulejować głowicy. Kurde spać nie będę mógł
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dariusz dnia Sob 21:21, 12 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:19, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Mowie ci, szukaj po sklepach motocyklowych od hondy cg 125. Jak bede mial jutro chwilę to zrobię fotkę i pomierzę uszczelkę jakie wymiary. Na bank jest metalowa, calutka, nie tylko pierścień od tłoka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stefan
Prospect
Dołączył: 10 Sty 2016
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OKR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:29, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Witam kiedyś gwintowałem w samochodzie i wstawiłem tuleje to motorze będzie tak samo jak masz kompresor to odkrecisz gaznik i przez otwór dmuchasz powietrze ale zawory ssące muszą być otwarte i wtedy powietrze wydostaje się przez otwór świecy i wtedy morze dz rozwiertać i gwintowac i posiłki ni wpadną do cylindra a t ulejke najlepiej wkręcić na lokalu lub kleju i powinno trzymać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:54, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
stefan, teoretycznie przy otwartych zaworach ssących opiłki można by było wydmuchać
Wydmuchać czy wyssać ?
Kurde lipa, musze to przemyśleć. Ryzyko pozostawienia opiłka jest duże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stefan
Prospect
Dołączył: 10 Sty 2016
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OKR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:08, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Mi chodzi o to że jak się rozwierca to trzeba jednoczesnie też dmuchać powietrze przez otwór gaznik i wtedy powietrze wydmuchuje przez otwór świecy i opiłki nie powinne wpadnąć do środka
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez stefan dnia Sob 23:12, 12 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:25, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Rushrod, wkleisz zdjęcie uszczelki pod głowicę? O wymiary w opisie też poproszę.
Jednak ściągnę głowicę, pożyczę gwintownik, wkręcę tulejkę na kleju i powinno być OK
Co do ustawienia rozrządu, masz jakieś praktyczne rady?
Jeszcze jedno, uszczelka pod cylindrem jest zwykła czy blaszana?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:49, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Na 100% jest blaszana z trzech warstw prasowanej blaszki. Niedlugo bede w garazu, pozniej tylko odwiedziny z obiadem i coś tu wrzucę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:12, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Przepraszam, upc stwierdzilo ze akurat dzis nie bede mial juz internetu... Wrzuce fotki dwie z telefonu bo chyba mam jeszcze troche pakietu. zajrzyj za 5 minut do galerii.
UP
Jednak działa. Darek, jeszcze trochę tu będę zaglądał, pisz które wymiary ci potrzebne. Najlepiej zaznacz w jakimś paintcie kreskami i oznacz literki a,b,c,d,itd i ja ci wypisze co ile jak gdzie.
tu widac warstwy:
a tu z góry:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Nie 21:18, 13 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:19, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Spoko, szkoda że nie zamówiłem na zapas uszczelki jak kompletowałeś zamówienie z Korei, cena 3,5 dolca
Ale znalazłem kilka firm co zrobią na zamówienie za 55 zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:36, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Ostatni raz powtarzam, i więcej tego nie zrobię.
Honda, numer części: 12251-KN6-961
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:30, 14 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Rushrod, silnik rozebrany
Uszczelka metalowa z trzech blaszek, grubość ok 0,7 - 0,8 mm. Dorobienie uszczelki odpada, najcieńszą jaką mogą zrobić to 1mm. Od biedy może być ale można jeszcze wyciąć takie trzy blaszki i zrobić uszczelkę. Spytam się w firmach które wycinają dla mojej firmy gdzie pracuję.
Nigdzie nie mogę znaleźć uszczelki o numerach katalogowych które podałeś. Kurde zamów i wyślij na mój adres Stawiam dodatkowo flaszkę
Głowica ma dość ciasno umieszczone zawory, może być problem z wstawieniem tulejki poprzez nagwintowanie. Jutro jadę do gościa co wprasowuje tulejki, zobaczymy co powie , jak nie to zaryzykuję z gwintowaniem już nic nie będzie do stracenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:44, 14 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Rushrod, to co widzę na sklepie internetowym , uszczelko z hondy CG 125 T wygląda inaczej od tej co jest w daelimie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:48, 14 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Nie znam się, więc się wypowiem. Ja tam bym robił 1 mm, przecież na pewno nowa była grubsza niż teraz po sprasowaniu przez głowicę, Zawsze jakaś kompresja materiału występuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:08, 14 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
adrian920422, można 1mm zrobić, tylko że nie będzie to uszczelka blaszana.
Gościu robi takie jak do samochodów z pierścieniem na tłok. Koszt 40zł plus koszty wysyłki starej i odsyłki (na szczęście pocztą to i tanio będzie)
Zobaczę co powiedzą ,jaki będzie koszt wycięcia laserowo 3 takich jak oryginał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:18, 14 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Dobra i taka, ja tam nie mam wcale, taka dziura, 3 raz ta sama będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:21, 14 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Nówka też ma coś 0,8-0,9.
No i nie wiem czemu dokładnie ma jakiś mini profil w środku (od rozrządu) i w drugim miejscu.
To mi wygląda na blachę walcowaną więc aluminiową głowicą nie ma opcji tak ścisnąć, żeby sprasować uszczelkę. Prędzej by się odcisnęła w głowicy.
Honda CG 125 T to chyba dwuzaworówa.
W ogóle, ten silnik miał tyle wersji, że faktycznie trudno trafić za czymś takim... :/
No chyba, że zaś z tej Korei ściągać, ale przesyłka zwala z nóg.
Części + wysyłka (start od 20$ ale wystarczy parę lekkich rzeczy i skacze na 30,40 itd, czyli to co zaznaliśmy z chlopakami), potem już tylko paypal trochę okrada i czekasz na przesyłkę... A jak już przychodzi nagle masz jeszcze cło do zapłacenia i już masz części w domu. Ale przyznać muszę, że z Korei 1,5 tygodnia (a jakby lotnicza to może i szybciej - zależy i od wielkości i od wagi) to i tak moment.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:25, 14 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
A gdyby dziure na tulejke nie robic do konca? Chodzi mi o to ze powiedzmy dziura oryginalna na swiece to 2cm, wiec rozwiercic tylko na 1-1,5 cm i w to dac tulejke...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:30, 14 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Właśnie Pappa2, o te milimetry się rozchodzi. Przez to, że są cztery zawory to wszystko jest na styk i jest "mało ciała" żeby coś tam jeszcze robić.
Teraz tak myślę.
Może jakiś dobry spawacz od aluminium by to zalał i od zera wiercić.
Ale zaś trzeba by zachować kąt i... ...stop.
A wiadomo, że to nie czyste aluminium tylko jakieś dur lub coś.
Sam nie wiem jak to ugryźć.
Dali cztery zawory, mocy przez to więcej i lepsze wypełnienie i opróżnienie cylka ale właśnie kapunię za małe.
Z drugiej strony mówimy o głowicach które mają ponad 15 lat...
Ale, jakby się trafił ktoś z wierarą stołową z ustawieniem kąta to można próbować ugryźć.
Jeśli miałoby się to już zalane stopem odpowiednim...
Dużo mam myśli.
No ale, skoro żeliwo da się spawać to czemu nie duraluminium...
EDIT
A do tego trzeba by wyliczyć z tabelek jaki otwór wiercić zależnie od twardości tego alu i mieć gwintownik taki jak do świec, nie wiem/nie pamiętam jaki skok mają świece.
Dla przykładu, stal pod śruby 5,5 / 5,8 wystarczy pół milimetra na gwint.
Dziś zaś w urwanych zaczepach silnika elektrycznego (żeliwo) pod śrubę 10 (klucz 17) otwór musiałem robić bodaj 8,5mm wiertłem.
Kurde, te tabele też przydatna rzecz a trudno to gdzieś dorwać.
Jak są to do stali zwykłej i walcowanej i/lub kutowalcowanej a do innych materiałów już nie łatwo trafić.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Pon 21:34, 14 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:57, 14 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Pappa2, gwint świecy to 10Mx1, na zewnątrz tulejki możesz zrobić gwint M14 x 1,25 albo 1,5 ale jest ryzyko uszkodzenia kanałów zaworowych. można zaryzykować na M12 x 1,5 ale to będzie bardzo cienka tulejka nie wkręcisz jej. Najlepiej zrobić gwint zewnętrzny 12 na pręcie mosiężnym i wywiercić otwór 9mm wkręcić i później zrobić gwint, ale tego w domu nie zrobię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:28, 14 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
A jakby zrobić M12 w głowicy i użyć innej świecy? (z większym gwintem)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:42, 14 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Tez bylby to jakis sposob...
Kurcze nie widze tego i ciezko mi myslec...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 5:05, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Tylko trzebaby wyszukac rodzaj swiecy z odpowiednia wartoscia cieplna jak ta ngk cr8 tylko na wiekszy gwint i musialaby tez mniej wiecej tyle wystawac w komorze ile poprzednia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:03, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Ja pierdyle Ruschrod ale zapodałeś wielkie zdjęcie.
Mam grypę i zdycham więc nie poprawie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:16, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Bo prosto z telefonu... ;(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:14, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Telefon chyba wpadł do zimnej wody bo się skurczyło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TSin
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG || Daelim VT evolution Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:27, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Foveon napisał: | Telefon chyba wpadł do zimnej wody bo się skurczyło |
Poprawiłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:38, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Dzieki pany.
I zarazem przepraszam, ostatnio malo przy kompie a do tego przerwy w necie bo przerabiaja na switlowody bo ludziom 250mbit w bloku na ryja za malo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:11, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Rushrod co z tą głowicą.??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:51, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Nie odezwał mi się, ale to może nawet dobrze, bo za dużo, (dużo za dużo) wydałem już w tym miesiącu,... Będzie okazja to się kupi, chyba bym nawet teraz nie dał rady... Narazie mam tłumik w pasowaniu i naprawie i to też parę zyla wyjdzie no ale trzeba to zrobić.
No i potem obandażować...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:04, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Pewnie się w końcu odezwie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:15, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie, zawiozłem głowicę do "magika". Jutro zobaczy na to fachowiec i dadzą mi odpowiedz czy będą tulejować.
Jak nie będzie się dało to przerobią gwint na M12x1,25.
Swiece które znalazłem i będą pasować to
- NGK DCPR8EIX
- NGK DCPR8E
- NGK DR8ESL
wszystkie mają tą samą ciepłotę, gwint M12x1,25 19mm, jedynie co mnie smuci to położenie elektrod 3mm. Oryginalna ma 1,65mm, ale na to też mam rozwiązanie.
Uszczelkę zostawiam starą, znalazłem preparat do uszczelek
- Loctite 3020
- Permatex
- Hylomar
Dwa pierwsze to uszczelniacz miedziany który stosuje się przy położeniu metalowych uszczelek, ten trzeci to silikon z którego raczej zrezygnuję.
Plan jest mam nadzieję że wypali, a motor odpali i będzie jeździł (długo)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:20, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
"Klepnięcie" elektrody dla pomniejszenia szczeliny raczej nic nie da, czy da? Jak myślisz?
Jest sens się bawić w zmniejszenie przerwy "szczelinomierz, podginanie bla bla"?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:40, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Klepnięcie raczej nie pomoże.
Zobaczę ile wystawać będzie świeca z głowicy i czy nie będzie kolidowała z tłokiem, jak nie to zostawię, jak tak to poproszę gościa o zrobienie dystansu mosiężnego pod świecę (podkładkę) o grubości 1,3mm .
Gwint będzie cały nie taki jak w obecnej świecy, powinno się sprawdzić.
Ja pi....le ale się utworzę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 0:34, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
trzymamy kciuki..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 6:09, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
No wlasnie, to wazne, w sumie, nie wiem czy u mnie tak koniec koncow nie zrobili bo jak mowie nie ruszalem swoeczki bo strach. No ale jak ty Daruś przejdziesz przez ta katorge, to ktos kiedys bedzie mial lżej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:35, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie jest dobrze , głowica będzie na poniedziałek, zrobią na oryginalną świece. Koszt 40 zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:41, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Pośmigasz, zobaczymy. Opisz co tylko możesz i wiesz. Zrobisz tysiąc dwa i jak będzie dobrze, to poleć serwis w dziale SKLEP / SERWIS.
Jeśli tak to może lepiej mi będzie oddać do nich motor i kimnąć się pod drzewem w namiocie niż szukać głowicy albo coś czarować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:49, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Rushrod, silnik sam rozbieram (mechanik samochodowy jestem), gościu tylko głowicę mi robi. Prowadzi warsztat, regeneruje głowice i turbosprężarki. . Ja nigdy nie oddaje do naprawy pojazdów którymi jeżdżę, jestem mechanikiem i wiem jak robią mechanicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 5:14, 17 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Zrdowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:31, 22 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
VC-ek poskładany
Gwint głowicy powiększony na M12 X 1,25
założona świeca NGK DCPR8E
Uszczelka położona na specjalnym, przeznaczonym pod uszczelki głowicy, uszczelniaczu miedzianym Permatex.
Koszt naprawy
- głowica 50 zł
- permatex 38 zł
- silikon 4,5 zł
- świeca 24 zł
Motor odpalił, przejechałem około 10km, na razie jest OK.
Problem z fajką , oryginalna jest przeznaczona na świecę bez dodatkowej nakładki, tulejki. Świeca którą założyłem ma nie odkręcaną główkę (wiecie o co chodzi ) i nie łapie fajka.
Muszę zmienić jeszcze fajkę.
Pytanie, da się zmienić samą fajkę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 5:16, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Tak. Dobierasz pod świecę fajkę. W fajce jest jakby wkręt którym musisz sie wkręcić spowrotem w kabel. Rozkrecisz zrozumiesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:50, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Fajka wykręcona
Tak prosta robota że aż wstyd przyznać że pytałem jak ją wykręcić
Dzięki za pomoc, jutro jadę kupić nową.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:28, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Lepiej spytac 2 razy niz zobic cos na szybkiego... po to jest forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:28, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Ja miałem w swoim Daystarze fajkę z kolankiem.W sklepie takiej nie mieli więc kupiłem prostą i pasuje.Ważne żeby sięgała do świecy i troszkę wychodziła z cylindra.fajki NGK pasują
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:38, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
NGK kupię, pewnie prostą fajkę bo te z kolankiem to jedynie na allegro.
Tyle czasu nie będę czekał bo ciepło będzie przez święta i pojeździć trzeba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:46, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
NGK z kolankiem też mieli w sklepie Ale za krótkie.świeca za głęboko siedzi w cylindrze.prosta fajka Plus świeca irydowa i po kłopocie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:54, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
jim130, dobrze prawisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:22, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Ja zamówiłem w niedziele fajkę z kolankiem ale jeszcze nie doszła, mam nadzieje że do piątku dojdzie/ inpost
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:29, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Tylko żeby pasowała.ja przymiezalem w sklepie fajkę z kolankiem do starej fajki.I niby ok ale gniazdo dla świecy w nowej fajce było zbyt głęboko i kolanko by przeszkadzało żeby podpiąć fajkę do świecy.więc wybrałem prostą i dłuższą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:35, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
zalecana XD01F ja zamówiłem XD05F była tańsza i bardziej dostępna, ale ma inną rezystancję .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:11, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Ja navet nie viem jaką rezystencję ma moja fajka.gostek ze sklepu poviedział ze bedzie ok vięc kupiłem.pasuje moto odpala na strzała.przy zimnym silniku navet pół ssania nie odkrecam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:14, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
A nie wie ktoś gdzie dostanę szczelinomierz dzięki któremu ustawie luz zaworowy w VJ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daystar125
Member
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NLI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 6:41, 24 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
W każdym sklepie z częściami do auto lub moto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|