Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
harnas
Support
Dołączył: 13 Mar 2019
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:01, 17 Mar 2019 Temat postu: regulator |
|
|
Witam
może ktoś sam sobie robił regulator do VS ale starego ????
ja zrobiłem, na razie na próbę, ale dalej nie działa obrotomierz
poprzedni (zamiennik) spalił mi szwagier, odpinając aku w czasie pracy
nowy (robiony) strasznie się grzeje
myślę że jakieś zwarcie w instalacji
stary (zamiennik) też się grzał i dawał do 18V
a swoją drogą to co za mądry inżynier wstawił regulator pod zbiornikiem ????
może wy macie jakieś pomysły, praktykę co to może być ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
harnas
Support
Dołączył: 13 Mar 2019
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:09, 17 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
dodał bym schemat tylko nie bardzo mogę to zrobić ???
chyba nie wiem jak
ale już dodałem do galerii
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez harnas dnia Nie 20:18, 17 Mar 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:11, 18 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Kolego, nie wiem o czym mowisz z reglerem pod bakiem bo regulator przykrecany jest POD SIEDZENIEM ma tam swoje miejsce i otwory na sruby mocujace, jest niedaleko ssaka powietrza wiec chlodzenie ma. Pod bakiem jest moduł CDI.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
harnas
Support
Dołączył: 13 Mar 2019
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:39, 18 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
mam motorek z 98 r.
i regulator mam obok modułu
pod bakiem
nie wiem czy tak powinno być
ale tak mam
tylko moje pytanko
czy miał ktoś tak ze regulator się grzał
czy to zwarcie w instalacji
czy rotor
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kacper
Support
Dołączył: 08 Paź 2018
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DJ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:46, 18 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Tak mi się grzeje. Dlatego ma radiator. Co do obrotomierza to mi się sfajczył jak zrobiłem zware koło główki ramy. Odpal silnik i wąchaj. Tam jest taki dosc duży rezystor, który mi sie grzal i wyjarał płytkę . Dodam jeszcze ,ze na starym reglu , który poległ razem z obrotomierzem mialem wiosenną zieleń na kostkach uzywka za 50pln załatwiła sprawę więc może nie warto konstruować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
harnas
Support
Dołączył: 13 Mar 2019
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:06, 18 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
konstrukcja kosztuje ok 10 zł jak musisz wszystko kupić
jak masz to cie kosztuje trochę czasu
a nie bardzo wierze w używki od nieznajomego
a może ktoś sprawdzał jakie napięcie ma być na rotorze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
harnas
Support
Dołączył: 13 Mar 2019
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:16, 18 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
ps. nic nie śmierdzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 7:23, 19 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Na statorze napiecia sa rozne i zalezne od obrotow bywa nawet 190V. Regulator sie grzeje i tak ma byc dlatego fabrycznie maja spory radiator. W VS i VC regulator na bank jest pod dupką obok zastrzału boków ramy. Takiej rozpórki/usztywnienia ramy niedaleko ssaka powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pimfreda
Hangaround
Dołączył: 03 Maj 2019
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Lub. Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Nie 21:12, 02 Cze 2019 Temat postu: |
|
|
Rushrod napisał: | Na statorze napiecia sa rozne i zalezne od obrotow bywa nawet 190V. |
Panowie mam prośbę, niech ktoś na sprawnym statorze zmierzy napięcie jakie daje alternator. Czyli zielonobiały+jeden żółty, zielonobiały+drugi żółty oraz żółty+ żółty
U nie bez względu na obroty jest 6,8V, 7V oraz 14V
Proszę sprawdzi mi to ktoś - nie ma rozbierania więc szybko pójdzie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pimfreda dnia Pon 7:30, 03 Cze 2019, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|