Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artibroda
Prospect
Dołączył: 25 Lip 2016
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WO dawniej SLU a jeszcze dawniej KOL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:16, 29 Sie 2016 Temat postu: podmianka silnika na 250 |
|
|
witam robił ktoś przeszczep silnika na 250?? i pytanie do naszego forumowego mechanika może masz jakieś propozycje jaki silnik można wsadzić do vc?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez artibroda dnia Pon 20:18, 29 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 20:29, 29 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Mig290 ma 250
https://youtu.be/_waNsly-VcM
pisz do niego czy taki wejdzie do vc ale mysle ze tak bo stary silnik Miga ma Rush w swoim potworku
|
|
Powrót do góry |
|
 |
artibroda
Prospect
Dołączył: 25 Lip 2016
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WO dawniej SLU a jeszcze dawniej KOL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:41, 29 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
wielkie dzięki bubba za info. juz wiadomość nasmarowałem do Miga
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:42, 30 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
po cholerę kupujecie 125 jak później wkładacie silniki 250?
Niepotrzebnie narażacie się na problemy przy kontroli drogowej, nie mówiąc o kolizji czy wypadku drogowym
Jeszcze przeróbka na 150 rozumiem, troszkę więcej mocy, bardziej elastyczny silnik a wizualnie nie do odróżnienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
artibroda
Prospect
Dołączył: 25 Lip 2016
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WO dawniej SLU a jeszcze dawniej KOL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:16, 30 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Dariusz kwestia taka że mi silnik pomału umiera, a robić remont drożej wyjdzie niż wsadzenie innego. A jak juz zmieniać to czemu nie wsadzić 250?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mig290
Prospect
Dołączył: 21 Maj 2016
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GWE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:29, 30 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Darku a dlatego ze mając uprawnienia na prowadzenie tego typu pojazdów to dlaczego nie?dla mnie jest to realizacja pasji,uwielbiam grzebać przy moto, cała frajda jest z jazdy na czyms co stworzyłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:45, 30 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Dlatego że o ile VL jest dostępny w wariancie 250 o tyle VC już może mieć problemy. Porównaj sobie chociażby zacisk hamulca z VL i z VC, dostaniesz więcej mocy ale co z tego skoro chociażby łańcuch bedziesz rozciagal w tydzień, hamulce będą za słabe, nawet może i rama popekac. Musisz się zorientować najpierw czy Ci moto wytrzyma taką podmiane, zagadaj do jakiegoś mechanika motocyklowego żeby Ci to obejrzał i powiedział czy jest sens
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:32, 30 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
A ja wam powiem tyle... Z ostrożna wszystko można ale dwie sprawy:
- jak miałem szlifa i była policja bardzo oglądali moto, bardzo bardzo. Także silnik. Przy zwykłych kontrolach (trzeźwość etc) też potrafią kucnąć i czytać co na cylku.
- dziś byłem na przeglądzie, żeby nie pierdzielić się po wsiach na zlocie na SKP. Badanie hamulców, badanie tłumienia, oporów - łożysk, światła, tabliczki, numery i... ...spaliny. A 250 da trochę inną liczbę NOx ów. U mnie jest ZNACZNIE zawyżona i mnie zapytal czy nie bylo coś z cylindrem robione, to zaprzeczylem z mrugnięciem że bogata mieszanka, a że chłop jest do rzeczy i sam jeździ to się obśmiał i już. Moto sprawne itd, ale uwierzcie, glupim balonikiem po wykręceniu świecy można pojemność sprawdzić w razie kolizji jak przyjdzie do zapłacanie 13 tysięcy za nowy lakierowany zderzak z halogenkami do mercedesa... Choćby nikomu nic nie było i tylko kilka rys na aucie jak bedzie podejrzenie to sprawdzą.
Mig może sobie pozwolić mając A, bez prawka nie robiłbym sobie jaj. Z drugiej strony jak w dowodzie 125 a w moto coś innego więcej czy mniej to ubezpieczalnia z OC, AC, NNW może się wypiąć za składanie fałszywych danych. Mają takie klauzulki.
Ale jak wiecie w VSJ dumnie jest 150 i wozi moje dupsko. Coż, do odważnych świat należy.
Jabbinsky, VC wytrzyma, romet 400 ma taka ramke, że do VC do pięt nie dorasta. I silnik jako el. konstrukcyjny. Tu rama jest pełna i to ze szpanem od płozy do tyłu. Da radę jak się tylko zmieści.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Wto 20:37, 30 Sie 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:19, 30 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Rash, moj pierwszy przeglad wygladl tak.. przyjechalem z moto na przyczepce... odpielem pasy, zwalilem dziada, podjechalem, koles popatrzyl na opony, tablivzke i stan licznika. no i znow musialem dziada wrzucac na przyczepke (pierwszy przeglad dla sprowadzonych)
za rok tez do nich podjade...
A wracajac do tego co pisal Rashrod... dlatego nie rozwiercm silnika... ale kombinuje jak tu troszke zyskac z 125cc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mig290
Prospect
Dołączył: 21 Maj 2016
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GWE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 5:15, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Dlatego pisałem juz wcześniej, posiadając uprawnienia! 250 to naprawdę inna jazda niż 125, a sama przekładka nie wiąże sie tylko z przekładką silnika, trzeba pomyśleć jak sie zatrzymac, w moim przypadku wymiana napędu, wzmocnienia ramy i dziesiątki innych problemów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:18, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Jak masz czas i chęci to kombinuj, tego Ci nikt nie zabroni. Dodam tylko że Rushrod wcale nie przesadza z ubezpieczeniem, niech się komuś coś stanie a pójdziesz z torbami pamiętaj żeby zgłosić do urzędu zmianę silnika skoro masz uprawnienia, wyrobia Ci nowy dowód i problem z głowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:00, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Jabbinsky, tu też bym polemizował jeśli chodzi o zmianę dowodu. Trzeba mieć czarno na białym dokładnie podaną moc, wagę, wyliczyć obciążenie dopuszczalne itd. I nie napiszesz sobie sam tego, chyba ze jesteś rzeczoznawcą i sam sobie dasz pieczątkę, że tak właśnie jest... :\ - sprawdzałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:14, 01 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Swego czasu też myślałem o założeniu silnika 250 lub zrobieniu z 125 --> 150. Odpuściłem sobie po wypadku w mieście, chłopak zginął się na przerabianym moto. Rzeczoznawca sprawdził że była przeróbka i pomimo że nie była wina chłopaka, to ubezpieczenie odmówiło wypłaty odszkodowania.
Wracając do tematu przeróbek, mam pytanie do Mig290.
Po co przerabiać moto które masz?
Nie prościej je uszykować na cacuszko, sprzedać a za kasę ze sprzedaży 125 kupić jakieś oryginalne 250? Obserwując rynek używek gotów jestem zaryzykować stwierdzenie, że jak sprzedaż 125 to spokojnie wystarczy Ci na 250. Może będziesz musiał coś dołożyć a może nawet będziesz parę złotych do przodu na podszykowanie 250 i dokupienie jakiś dodatkowych akcesoriów...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:38, 01 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Mysle ze chodzi o to ze na 250 czy nawet 150 trzeba prawko. A na 125 nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:07, 01 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
@Bkrukl
Ale Mig290 napisał, że ma uprawnienia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:20, 01 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Aaa ok nie doczytalem. Jesli przerobka to tylko legalna. Rowniez odradzam przerabianie samemu bez poprawiania w dokumentach. Bo sobie mozna problemow narobic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|