Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matp3
Prospect
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:03, 13 Mar 2016 Temat postu: Filtr oleju - wymiana oleju instrukcja |
|
|
Hej,
Panowie potrzebuję informacji, jak wygląda filtr oleju do VS? Będę chciał również wymienić olej + filtr, jakaś szybka instrukcja?
Dziękuję bardzo!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:12, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Spuszczasz olej odkręcając korek umieszczony na dolnej części silnika (klucz 19) z lewej strony. Tam będzie sitko i sprężyna.
Filtr oleju znajduje się z prawej strony silnika nad stopką hamulca, odkręcasz pokrywkę ( trzy śrubki klucz 8 ) i wyciągasz filterek. Filterek dostępny bez problemu.
Sprawdź stan oringów na korku spustowym i na pokrywce filtra.
Korek spustowy dokręcaj z czuciem.
Silnik VC i VS raczej ten sam. Opis dotyczy mojego VC.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dariusz dnia Nie 20:44, 13 Mar 2016, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KuBusioWy
Member
Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WGR Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:40, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
A oring kosztuje (gdyby był uszkodzony) 73gr (tak przynajmniej płaciłem w sklepie jak wymieniałem w spustowym).
BTW, sprawniej i szybciej pójdzie jak wyciągniesz bagnet.
A jak chcesz już mieć idealnie zrobione i najlepiej jak się da bez oszczędności, to spuszczaj ciepły olej, po otwarciu wszystkiego po jakiś piętnastu minutach, wlej z pół litra czystego oleju, żeby zebrał jeszcze syf który został po poprzednim (na straty) i dopiero pozakręcaj wszystko i wlej świeży.
Ważne: lepiej dolewać 15 razy po 25ml niż raz przelać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matp3
Prospect
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:34, 14 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Dziękuję Wam bardzo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kundellesny
Sgt. at arms
Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:24, 02 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Dzieki za opisy i filmik! Pytanko mam tylko czy filtr ma jakies oznaczenie czy szukac pod model moto ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kundellesny
Sgt. at arms
Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:11, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
albo poprostu ktory z tych?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kundellesny dnia Nie 0:11, 03 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 8:02, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
HF 167 taki do VC montowalem w zeszlym tygodniu
|
|
Powrót do góry |
|
|
|