Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:40, 14 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
O to to to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:50, 14 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Jak widze ten wielki silnik to az mi sie sam banan pojawia na ustach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:54, 14 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Silnik wcale nie jest taki duży. Myślę, że na upartego w ramę VJta by wlazł
W sumie samo moto jest bardzo małe, tzn niskie, więc stąd może takie wrażenie Choć właśnie przez to, że jest niziutkie bardzo fajnie jeździ się we dwie osoby.
Małym zaskoczeniem był też promień skrętu - tam gdzie nie wyrabiałem się roadwiniem drag spokojnie się mieści.
I nieco większe mega pozytywne zaskoczenie - w lusterkach widzę cały otaczający świat. Choć ten kto nigdy nie miał roadwina nie bardzo będzie wiedział co mam na myśli
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez seequs dnia Nie 20:58, 14 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:59, 14 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
chodzi mi o calosc... czyli z oslonami itp.. patrzac na motocykl sprawia wrazenie ze 1/3 jego dlugosci to silnik...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:24, 20 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
W poniedziałek oddaje moto na mały przegląd / serwis do mechanika. Mam mieszane uczucia, ale nie mam za bardzo czasu sam się pobawić, a jednak chciałbym, żeby moto było w pełni sprawdzone. Chciałbym, żeby facet zobaczył na:
- gaźnik; nic złego się nie dzieje, ale moto stało 5 lat więc myślę, że warto do niego zajrzeć
- lagi, niby nic nie cieknie, ale osłony mam już spękane, więc oringi też mogą być w kiepskim stanie.
- przednie koło w pewnym zakresie prędkości faluje - góra/ dół. Może wymaga centrowania lub odpowiedniego napięcia szprych, choć może to być też przez lagi.
Na co jeszcze warto zwrócić uwagę przy takich przeglądach? Układ hamulcowy (płyn)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:22, 20 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
wymiana swiecy, oleju, sprawdzenie sprezania, reg. zaworow, czyszczenie filtra powietrza.... w sumie to koles bedzie mial dluga liste za co moze kase sciagnac... zapoznaj sie z nia, kosztorysem i wybierz to co uwazasz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 6:26, 21 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Świece i filtr powietrza wymienione, więc może faktycznie sprężenie i zawory, choć też nie słychać jakichś niepokojących obiadów. No ale dopisuję do listy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:05, 22 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Wracam z pracy i bu bu bu buuuu, i zgasł. Próbuję odpalić i nic. Dobrze, że w jakiejś wiosce, idę do pierwszego lepszego domu "dzień dobry, ma Pani może na sprzedaż litr 95tki?" Dostałem za darmo z informacją "niech panu służy"
K**wa. Kto wymyślił moto bez wskaźnika poziomu paliwa?! Ciekawostką jest to, że kranik z pozycji rezerwy nie chciał nic pociągnąć (trzeba będzie tam zajrzeć).
Na pełnym baku przejechane 242 km. Zalałem za 8.86 l, czyli spalanie 3,6 l. Dużo, ale przez tydzień grzałem go rano nawet 10 min.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:11, 22 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Wymień koniecznie płyn hamulcowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:46, 22 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
kranik pewnie zatkany.... ot takie uroki metalowych bakow....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:57, 23 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
No niestety, ubogie te Dragstary we wskaźniki paliwa.
U znajomego w Dragu 1100 było to samo. Pyr pyr i stanął.
Ani wskaźnika paliwa, ani kontrolki rezerwy. Nic.
Pożałowali 5$ dziady.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Claptonatari dnia Śro 6:34, 24 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:30, 23 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Załóż sobie taką szklaną rurę jak w szmbiarkach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KuBusioWy
Member
Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WGR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:51, 23 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Ech te Yamahy ,ja w swojej SR też nie mam wskaźnika i miałem podobnie ostatnio..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trupak
Sgt. at arms
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TSZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:51, 23 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
W swojej też nie mam i w suzi też nie miałem :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nokan
Prospect
Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:19, 23 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
a ja mam kontrolke i nawet dziala ,ale mimo to to tankuje co 250km dla pewnosci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:41, 23 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Teraz już też dla pewności będę tankować co 200 - 220 km A przy najbliższej okazji wykręcę Foveonowi z kanarka wskaźnik z całym mechanizmem, a w jego miejsce włożę taką rurkę o której sam napisał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:29, 24 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
A ja bardzo chętnie taką rurkę. Tyle że trzeba spawać albo kupić zestaw za 1,5k. Wygląda szałowo.
A tak na serio wskaźnik i pływak to koszt ok 100. Tyle że trzeba go gdzieś wsadzić. W VTeku jest miejsce po czujniku rezerwy. Na 100% da się takie wyciąć tyle że później trzeba wykombinować dwa gwintowane otwory. I to już większy problem choć do zrobienia choć by wkleić śruby na klej żeby nie ruszały się przy wkręceniu czujnika.
Mój czujnik sprawdza się rewelacyjnie. Na rezerwie zostaje jakieś 4 litry no i pokazuje pełny bak no i jeszcze jest kranik z rezerwą.
A tu link do rurki ale tej co się spawa:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Foveon dnia Śro 8:31, 24 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KuBusioWy
Member
Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WGR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:36, 24 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Ja planowałem coś takiego zrobic u siebie w zasadzie
Foveon nie chcesz może mojego baku do zrobienia wskaźnika ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:47, 24 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
a jak popsuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KuBusioWy
Member
Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WGR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:38, 24 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Nie zakładajmy z góry,że popsujesz
Dobija mnie to ,że nie wiem ile mam paliwa. Ech pod tym względem Daelim był lepszy :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:25, 24 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Foveon, a nie chciałbyś czasem zrobić sobie w domu małej manufaktury? Ja bym był następny w kolejce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:36, 25 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie zrobić to nie sztuka. Ale:
1. To bak i naruszamy jego szczelność robiąc dziury.
2. Dno musi być płaskie inaczej nie uszczelni się pływak.
3. Śruby powinny być wspawane od wewnątrz co jest praktycznie nie do zrobienia.
4. Spawanie oraz wycinanie w baku po benzynie to nie najlepszy pomysł.
5. musi być miejsce na pływak.
A sumując to to da się zrobić. Co do 3 punktu wpadłem na pomysł podkładki w kształcie dna pływaka z wspawanymi śrubami. Taką podkładkę wsadziło by się przez otwór i albo wkleiło albo wspawało żeby nie zmieniła pozycji. Chodzi o to aby dwie śruby mocujące pływak nie kręciły się podczas przykręcania.
I następna kwestia co z instalacją i co z mocowaniem wskaźnika? Mógł bym to zrobić ale widząc motocykl na miejscu. Inaczej musieli byście pomierzyć sznurkiem odległości i mi je podać.
Co do mocowania i podkładki najlepiej było by zlecić wycinanie laserem żeby to jakoś wyglądało.
Samo wycięcie dziury to jak widać najmniejszy problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:48, 26 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Ale kombinujecie z tymi pływakami i wskaźnikami. Nie prościej raz na tydzień zapalić zapałkę i zajrzeć do baku ile paliwa w nim zostało?
U mnie we wiosce jeden geniusz tak zrobił na komarku, autentyk 100%.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:05, 26 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
nic nie da jak masz przegrodę po srodku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:44, 28 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
W związku z tym, że wczoraj yamaha była rozbierana na części pierwsze (i to przez większe grono) pojawił się znów temat z vmaxem. Chciałbym wrócić do tej wlepki, którą wstawiłem na 2 stronie, a chodzi mi mianowice o zapis Vehicle category B. W trakcie rozmowy z Dawidem okazało się, że właśnie ten zapis oznacza rodzaj blokady. Szukam czegoś na necie i nie potrafię znaleźć żadnego wiarygodnego źródła. Jedyne co udało mi się znaleźć to tu [link widoczny dla zalogowanych] a dokładniej zapis:
Cytat: | Sprawdź pod siedzeniem powinna być naklejka z napisem Vehicle Category: A to jest full odblokowania, B to wydech i moduł a C to wydech, wtrysk ( chyba jakaś zwężka) i chyba moduł. |
Orientujecie się czy gość ma rację? Zwężkę na wydechu mam. Tylko usunięcie całego wydechu nic nie dało (poza dziwnymi spojrzeniami ludzi) Więc wydech + moduł?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:46, 31 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
No i jest odpowiedź z serwisu Yamahy. Ta wlepka co mnie męczyła jest to standardowa wlepka, która naklejana jest na maszynach z mniejszymi pojemnościami.
Moduł mam w pełni odblokowany TNDF60, zablokowany do 80 miał oznaczenie TNDF61. Zwężka na dolocie montowana była w każdym Dragu. Motocykl powinien osiągać ok. 100 km/h.
Facet zasugerował, że przyczyna niskiej prędkości może być jakiś problem z gaźnikiem (membraną lub dyszami). Koszt takiego przeglądu (bez części zamiennych) to jest 250 zł. Nie dam tyle. I tak mam do wymiany króciec ssący, więc i tak będę musiał wyszyto rozebrać (króciec jest popękany na bocznych ściankach, ale jeszcze nie łapie lewego powietrza).
Pomożecie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez seequs dnia Czw 15:48, 01 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:48, 29 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Sąsiad ma takiego w garażu dla mnie daelim jest prawie ten sam no wiadomo tutaj 2 cylindry ale te kołą szprychoe to meczarnia podobno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:30, 30 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Tam Matius gadasz
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:45, 30 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Pięknie się prezentują tylko kiedy będzie odpowiednia pogoda... Przedwczoraj trochę pojezdzilem ale już wyciągnięte aku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maciej Rosolski
Member
Dołączył: 06 Wrz 2017
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:23, 30 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Ale piękna wisienka koło dostojnej Yamahy...
Piękne dzięki Marcinie, to była wariacka akcja, ale się udała.
Szkoda tylko, że na sam koniec decydujące słowo miała domowa dyrekcja...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
baldur
Support
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skwierzyna Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:34, 07 Wrz 2023 Temat postu: |
|
|
seequs napisał: | No i jest odpowiedź z serwisu Yamahy. Ta wlepka co mnie męczyła jest to standardowa wlepka, która naklejana jest na maszynach z mniejszymi pojemnościami.
Moduł mam w pełni odblokowany TNDF60, zablokowany do 80 miał oznaczenie TNDF61. Zwężka na dolocie montowana była w każdym Dragu. Motocykl powinien osiągać ok. 100 km/h.
Facet zasugerował, że przyczyna niskiej prędkości może być jakiś problem z gaźnikiem (membraną lub dyszami). Koszt takiego przeglądu (bez części zamiennych) to jest 250 zł. Nie dam tyle. I tak mam do wymiany króciec ssący, więc i tak będę musiał wyszyto rozebrać (króciec jest popękany na bocznych ściankach, ale jeszcze nie łapie lewego powietrza).
Pomożecie? |
Poradziłęś sobie z blokadą w Dragu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|