Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tempest
Support
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:01, 08 Kwi 2016 Temat postu: M11 |
|
|
Chyba wypada mi pokazać swojego choppera
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 21:19, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Elegancik
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tempest
Support
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:36, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Zdjęcie z DGR a tam taki strój to obowiązek.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 21:39, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Wy tez ale ja o maszynce myslalem widzialem junaczka na zywo barrrdzo w oko wpada
|
|
Powrót do góry |
|
|
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:48, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Czadowy... i ponoć całkiem nieźle zrobiony. Jak wrażenia z jazdy?
A myślałeś też o M16?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kundellesny
Sgt. at arms
Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:55, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Tez myslalem o takim ale mjalem Honde DJ-1 i stwierdzilem ze sobie jeszcze pojezdze ale ze sie rozwalila to jest Daelim, czekalem jak Junaki beda juz uzywane na rynku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tempest
Support
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:11, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
seequs jest doskonale wykonany i naprawdę bezawaryjny. Brałem pod uwagę oba modele M16 i M11-bardziej spodobała mi się M11-ma ciekawszy styl. M11 to trochę przedłużona i "napompowana" kopia dużej Rebelki czyli 450. Na szczególną uwagę zasługuje fenomenalny układ hamulcowy.
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tempest dnia Pią 22:14, 08 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:42, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
O, a ja właśnie słyszałem, że w M16 hamulce potrafią strasznie piszczeć, była to jedna z większych wad na którą niestety nie było rady W M11 nie masz już z tym żadnych problemów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:04, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Coś mi tu zalatuje propagandą, ale przełknę to na spokojnie, bo wcześniej miał Daelima.
Musiałbym dosiąść junaka i zobaczyć ocb bo ostatnio w sklepie z różnymi chinolami, wszystko było twarde i złe i nie wygodne a przeciez junak to tez chinol z tych samych fabryk co i kymco yamasaki romet i inne patrioty, moze kontrola jakości inna.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Pią 23:05, 08 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tempest
Support
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:27, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Oj Panowie, Panowie, zobaczcie zdjęcia mojego Daelima i pomyślcie czy zamienił bym coś takiego na jakiś badziew?! Junaki Daytony poznałem dawno temu. Opisałem tutaj swój motocykl, nie uprawiam propagandy. Do forum junaka dołączyłem wcale junakiem nie jeżdżąc..
Co do hamulców to nie spotkałem się nigdy wśród ponad setki opisujących Daytony użytkowników żeby ktoś na nie narzekał, wręcz przeciwnie.. A na piski zawsze pomagała wymiana klocków.. Hamulce w Daytonach to podwójne tarcze przednie i jedna z tyłu- przewody mają stalowy oplot. Jedyne co warto wymienić to opony..
Ten motocykl jest na rynku już 5 lat
LwG!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tempest dnia Sob 8:36, 09 Kwi 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:36, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
No to mnie zachęciłeś, żebym kiedyś dosiadł się do 11stki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kosiarz
Prospect
Dołączył: 16 Gru 2015
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WPR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:42, 12 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Rush, kymco jest z tajwanu:) to jakosc jak daelim w tyle ze glownie na europe skutery robi:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kosiarz dnia Wto 9:43, 12 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kosiarz
Prospect
Dołączył: 16 Gru 2015
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WPR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:49, 12 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
A w kwestii tematu to 125 czy 320?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trupak
Sgt. at arms
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TSZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:29, 12 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
świetny ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zaleś
Support
Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CT Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:04, 17 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Podoba mi się, napisz coś więcej osiągi, wygoda, serwis ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tempest
Support
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:20, 27 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
zaleś napisał: | Podoba mi się, napisz coś więcej osiągi, wygoda, serwis ? |
Zacznę od ostatniego pytania.. serwis autoryzowany to dno.. jeździć trzeba aby 2 letniej gwarancji nie stracić, a potem i tak robić u dobrego mechanika (ja robię tak jak Daelima w Kawasaki) lub samemu.
Motocykl doskonale wykonany jest u mnie ponad rok, zimuje pod chmurką a śladu rdzy nie ma. Daytony to całkiem inna liga w porównaniu z innymi modelami Junaka czy np. Rometem..
Wygoda jazdy:
Bardzo wysoka, pamiętajmy że to trochę wydłużona kopia Hondy Rebel 450 i motocykl od początku projektowany pod 320cc -duży, ciężki motocykl daje stabilność w czasie jazdy (rozstaw osi 1570mm), nawet przy wyprzedzaniu TiRów, choć to nie jest przyjemne dla żadnego.
motocykla .
Bardzo wygodne i szerokie "pufowate" siedzisko, chociaż jak dla mnie zdecydowanie za miękkie, wygodne siedzisko pasażera z oparciem, ja mam wersję z podestami dla kierowcy-obecne modele mają podnóżki.
Motocykl jest szeroki i ciężki-na sucho 150 kg, więc jazda w korkach i między samochodami wymaga uwagi. Za to doskonale spisuje się w zakrętach.
Hamulce to cos pięknego 2 wielkie tarcze 2 tłoczkowe z przodu, jedna 2 tłoczkowa z tyłu, przewody mają stalowy oplot.. Jedyne to mały skot dźwigni od lekkiego hamowania do maksymalnego.
Bardzo dobra lampa tylna, top i kierunkowskazy, tragiczna lampa przednia-duża ładna, ale świeci bardzo, bardzo źle.. Jak najszybciej muszę zamontować lightbary.
klocki piszczą!
Opony jak na chińskie to niezłe, ale z tymi hamulcami nie dają rady.. trzeba wymienić..
Osiagi:
Dwa cylindry chłodzone cieczą robią dobrą robotę ( w dwie osoby ja 78 kg żona circa 50kg) spokojnie utrzymuję przelotówkę 90-100 nie mecząc maszyny. Jak miałem okazję porównać, jadąc na Zlot Gwiaździsty M11 125cc jest szybszy od Virago 250cc (a jechałem w 2 osoby). Maksymalnie można cisnąć 115-120 km/h (szerokie sakwy i 2 dwie osoby).
Chętnie odpowiem na wszelkie pytania.
Pozdrawiam serdecznie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:08, 27 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Niesamowite osiągi, ten silnik ma na pewno 11 KM?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tempest
Support
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:21, 27 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Claptonatari napisał: | Niesamowite osiągi, ten silnik ma na pewno 11 KM? |
Tak, tylko że tu masz 2 cylindry, dwa gaźniki i bardzo wydajne chłodzenie, więc nie ma spadku osiągów np. w upały. 115-120 km/h to podają praktycznie w każdych (nawet w tych anty-chińskich) testach. Pamiętaj że 115-120 to jest prędkość maksymalna nie przelotowa! Zdecydowanie jednak polecam jazdę w przedziale 80-90-100 to chopper jest i prędkość ma drugorzędne znaczenie.
Powiem że właściciel Virago 250 nie chciał wierzyć że to nie jest wersja 320cc. A ja dopóki nie pojeździłem z M11-stkami nie wierzyłem że one jadą więcej niż 100 km/h i absolutnie nie chciałem kupować Junaka Daytona.
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 7:11, 28 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Dobry silnik w takim razie.
U mnie 13 konny Daystar 110 - 115 na prostej pojedzie a ważę 102 Kg i stawiam spore opory (191 cm wzrostu).
Gdy jest lekko z górki 120 poleci tylko mam już czerwone pole na obrotomierzu wtedy
Daystar waży 160 Kg.
Honda Shadow ma pełne 15 KM i silnik V i takie osiągi jak Twój więc aż dziw bierze że różnica 4 koni a mimo to motor potrafi się rozpędzić do 115-120
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tempest
Support
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:57, 28 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Claptonatari napisał: | Dobry silnik w takim razie.
U mnie 13 konny Daystar 110 - 115 na prostej pojedzie a ważę 102 Kg i stawiam spore opory (191 cm wzrostu).
Gdy jest lekko z górki 120 poleci tylko mam już czerwone pole na obrotomierzu wtedy
Daystar waży 160 Kg.
Honda Shadow ma pełne 15 KM i silnik V i takie osiągi jak Twój więc aż dziw bierze że różnica 4 koni a mimo to motor potrafi się rozpędzić do 115-120 |
Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie, Jednocylindrowy, ważący więcej niż Shadow (149 kg) Daelim (154 kg) ma podobne osiągi..
M11 ma dwa cylindry i waży 150 na sucho. Moc na papierze to jedno, przełożenia, silnik, moment to kolejna rzecz, 2 cylindry zawsze będą lepsze niż jeden ale jak widać Daelim specjalnie nie odstaje od Hondy (swoje robią te 4 zawory na cylinder.) Shadow jest trochę dynamiczniejsza od M11 i lepiej ciągnie od dołu np. start spod świateł etc. Natomiast na trasie nie ma żadnej różnicy..
A co do masy Daelima to wygląd robi swoje, "podwójny" wydech, chromowane osłony, błotniki, nóżka cetralna etc.. ale masa to też stabilność a cruiser/chopper ma być fat
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tempest dnia Czw 9:01, 28 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:58, 28 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
I pomyśleć że brałem pod uwagę M11 ale wystraszyłem się tej małej mocy więc nie doszło nawet do przymiarki "organoleptycznej".
Porównywałem tylko papierowe dane.
Wielkość mnie satysfakcjonowała - jest w czołówce największych cruiserowych 125'ek.
M11 - 2280 / 895 / 1110
Daystar - 2240 / 790 / 1150
Zdziwiło mnie tylko małe obciążenie wynoszące 150 Kg - w Daystarze mam 207 Kg i mniejszy o 3L bak (100 km zasięgu).
Podobało mi się za to chłodzenie cieczą i 2 gary
Ale powtarzam - M11 podoba mi się tylko zniechęciłem się małą nośnością ramy i mocą silnika 10.63 KM. Dane brałem ze strony producenta.
Będziesz na naszym zlocie? Bardzo chciałbym zobaczyć M11 na żywo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tempest
Support
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:23, 28 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Claptonatari napisał: | Wielkość mnie satysfakcjonowała - jest w czołówce największych cruiserowych 125'ek.
M11 - 2280 / 895 / 1110
Daystar - 2240 / 790 / 1150
Bardzo chciałbym zobaczyć M11 na żywo |
Jak się załapię na wspólny zlot z Daelimami to na pewno zobaczysz.
W M11 wisienką na torcie jest też rozstaw kół aż 1570mm (większy niż Drag Star czy Shadow) co czyni go fajnym chopperem i co ciekawe dostęp do części customowych.
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trupak
Sgt. at arms
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TSZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:42, 12 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Przerzucam do dzialu inne motocykle.
Jesli odwiedzasz ten temat mozesz poprawic zdjecie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:04, 12 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Też kiedyś przymierzałem się do tego motocykla ale wystraszyłem się jego "chińskości". A tu masz, okazuje się ze to całkiem przyzwoity sprzęt...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tempest
Support
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:58, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Naprawdę fajny motocykl dał mi wiele radości i masę wspólnych tras po pięknych okolicach, mogę każdemu polecić zakup M11, to jest najlepiej dopracowany, wykonany i "najmniej chiński" Junak. Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|