Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 7:18, 06 Lis 2015 Temat postu: Prędkość |
|
|
Dziś coś o prędkości, ale ale, nie v-max tylko raczej wypowiedzcie sie przy jakich predkościach wasze Daelimy czują się dobrze niczym albatros nad oceanem - idą, mają zapas, a zarazem czuć, ze sie nie męczą. Taki zdrowy przelotowy flow.
U mnie w Daelimie VS to tak 65-80 km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ikas
Member
Dołączył: 02 Paź 2015
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KPR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:22, 06 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
U mnie w roadsporcie maksymalna prędkość przelotowa to coś koło 90km/h, natomiast co do najniższej- tutaj muszę powiedzieć że byłem miło zaskoczony bo ładnie ciągnie gdzieś już od 40-45km/h. Z poniżej 40km/h też przyspieszy na 5-tym biegu jednak już się szarpanie pojawia także staram się tego unikać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marpapus
Prospect
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EZD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:50, 06 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
VT podobnie jak VS najprzyjemniej 65-80. Powyżej jakiś taki dyskomfort się zaczyna lekkie wibracje czuć, a z dołu całkiem dobrze sobie radzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matp3
Prospect
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:57, 06 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Z mojej strony wibracje to nie problem ale >90 strasznie wiatr wieje i skutecznie zabiera przyjemność z jazdy. Owiewka praktycznie w drodze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:28, 06 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Alez ty wybredny jestes... Szkla, owiewki. Liczy sie wolnosc!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:44, 06 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
A ja sie nie wypowiem, bo troszke sie u mnie pozmienialo... Zmieniony krociec, zaslepienie recyrkulatora spalin, wywalenie tulejki na przepustnicy... efekt taki ze czuje komfort z jazdy troche inaczej jak w tym poscie.. a mianowicie 4 biegi na czerwone pole obrotomierza, 5 bieg 8 tysiecy obrotow 110 km/h ciagle czuje dalej rozped... ale prosta sie skonczyla... Pozycja na motocyklu normalna, bez pochylania sie... takze jestem w malym szoku co ten motorek pokazal...
najgorsze jest to ze dopiero w poniedzialem moze znajde troche czasu na jazde...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:32, 11 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Pappa2 - tak w sumie, powiem ci tyle, bylo w sieci sporo porównań Daelima Roadwina i innych tej maści 125 i choć ludzie mówili, mało mocy, ciężki, to, tamto, to w testach zawsze wychodziło na to, że to bardzo stabilny dobry mikro ścigacz który samym wyglądem przypomina niejednego potwora, prowadzi się świetnie i mimo małej mocy zeje ją oddaje etc etc, więc nie dziwię ci się. Z drugiej strony na ścigu zawsze inaczej jest z wiatrem i kilkoma innymi sprawami jak choćby środek ciężkości, tak jak ostatnio kumpel z pracy opowiadał, że zupełnie inaczej na "szejsecie" a jak siadł na litrowe fzr to mowi ze się w zakrętach przy 200 czuje lepiej i pewniej jak na tamtym przy 120. Tak czy owak, dobrze, że napisałeś bo o to właśnie chodzi, żeby każdy napisał jak czuje się on i jego pojazd przy konkretnych predkościach a nie demonizowania 125 czy coś. Tylko prawda może nas uratować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:51, 01 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
W tym roku wybrałem się na zlot do Łeby.jakieś 350 km w jedyną stronę.jechałem z kumplami co posiadali większe moto.byli zaskoczeni ze dawałem radę.Przelotowa wychodziła 100-110 km/h.bez szkody dla mojej gwiazdy.Max jaki miałem to ok.130.polecam to moto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 5:13, 01 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
A powiedz no, ile wazysz? Szyba calkowicie chroni od wiatru?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:38, 01 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Jim130 jakie obroty masz przy 100-110 i 130km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 2:28, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Moja waga to 87 kg.A co do obrotów przy 130 km/h to jakieś niecałe 9000.Bez jakiegoś kladzenia się na zbiorniku.A co do szyby to oprócz walorów estetycznych sporo chroni przed wiatrem i o czym się przekonałem jadąc na zlot do Łeby poprawia bezpieczeństwo.Gdyby nie szyba zarobił bym sporym kamieniem podczas mijania z tirem.Na szczęście kamień trafił w chromowany szkielet szyby.więc nic nie pękło.Mi szybka się podoba.Jak będziecie chcieli kupić najpierw dopasujcie.Zbyt krótka nie ochroni przed wiatrem.Potem podam wymiary mojej szybki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:50, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Zebatki oryginalne?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:10, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Przy zębatkach nic nie robiłem.Moze poprzednik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:55, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Wlasnie mi tak wyglada ze przod +1 zebatka. Sam mysle o takim machniom, zeby lekko dolne biegi wydluzyc. Zreszta lubie poeksperymentowac bo w czasach mojego chinola jezdzilem z przodu na 12,13,14,15,16,17z i kazda miala swoje walory. 50cc best byla 13z a 110 16z. Mysle ze mnie wystarczy do Daelima zalozyc 15z bo skrzynia rozwiazuje duzo problemow predkosciowych etc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:01, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Z tymi zebatkami nieraz warto pokombinowac. Teoretycznie zmniejszajac przod motocykl bedzie jechal wolniej ale poprawi sie dynamika.. Praktyka jest czesto inna. Dzieki temu ze przy silniku jestmniejsza zebatka motocykl ma lzej do rozpedu. I jak np. na standardowej zebatce 110 km/h jest przy 8 tysiacach obrotach na min. I wiecej silnik nie da rady rozpedzic.. To po zmienieniu zebatki na -1 moze i czesto okazuje sie ze nie dosc ze motocykl zwawszy to 110km/h osiaga przy 9 tysiacach obrotow... i jest w stanie rozpedzic wal do 11 tysiecy obrotow co spowoduje zwiekszenie predkosci.....i spalania
W motocyklach ostatni big jest typowym nadbiegiem... nie wazne czy 125cc czy 1000cc zawsze ostatni bieg to nadbieg nie pozwalajacy do zamkniecia obrotomierza...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pappa2 dnia Śro 18:15, 02 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:44, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Pogadaj z moim kumplem co ma fzr1000. Tam na kazdym biegu zamkniesz obrotek. Ale to nie ma o czym mowic jak on na 1 biegu w 3 sek seta. Inna klasa inna moc. Ten potworek ma ponad 100KM. Dlatego kumpa podziwiam ze wytrzymal wyjazd ze mna bo mnie pewno cierpliwosci by braklo. co do boegow i zebatek to ja raczej za kruzerowa jazda sie rozgladam wiec jak na piatce przy 5 a 7k robi minroznice, tak jak to ze mam zamiast 30,60,80 np 34,65,88 na pierwszych biegach, pozniej kulanie. Rozumiem VJ userow ale wy zrozumcie kruzerowcow. Nie zawsze na predkosci to polega. i tak, jak to ja, jak bede mial okazje to zaloze 15. Ale chyba nie bede mial bo co to za zycie dlubac przy moto jak mozna jezdzic na moto. Fabrycznie tez jest ok. A na dluzszy wyjazd i tak 70-90 sie jedzie na 125 zeby nie zapalowac silnika. Przynajmniej ja tak mysle. Ale to tez profil pojazdu to ksztaltuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 3:13, 03 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się z prezesem Rushrodem.Ja lubię wybierać trasy bardziej krojoobrazowe niż expresowki.Jedzie sobie wtedy człowiek 80- 90km/h i przy miłym dla ucha pierdzeniu silniczka podziwia nasz jakże piękny kraj.Tylko jadąc na zlot z chłopakami z większymi moto trzeba troszku gwiazdeczke pogonić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:05, 03 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Kumpel albo ma zmienione zebatki albo Cie sciemnia. Zrobmy test niech da ci sie przejechac i sprawdzisz
Dla przykladu inny moto... nie musze chyba predstawiac co to za komarek http://youtu.be/Uqs3AqZNUoY
Jak widzicie 11 tys obrotow i koniec. Ciekawe dlaczego moze dla tego ze pan projektant wiedzial ze jak jakis Pan bedzie jechal przez dluzszy czas na full to tlok moze wyjsc bokiem?!
Dlatego w kazdym motocyklu seryjnym ostatni bieg to nadbieg. Oczywiscie jak ktos stuninguje silnik i zwiekszy moc to moze sie okazac ze dojdzie do zamkniecia obrotomierza, tak samo bedzie jak zmieni zebatki lub kola zalozy 12 calowe.... BRAWO JA:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TSin
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG || Daelim VT evolution Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:14, 03 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Dokładnie Panowie. Dla jednych liczy sie predkosc dla innych chill czyli 60km/h
Ja tez wole jezdzic 60 max 90 ale to juz musi byc jakas expresówka
Bardzo dobrze jest jezdzic z kims kto ma podobny sprzet. Mialem okazje pojezdzic z Rushrodem i to bylo to. Raczej omijalismy drogi szybkiego ruchu i poprostu wozilismy sie po miescie jak przystalo na te klasy motocykli..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:44, 03 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Było dobrze, licze na grudzień.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:51, 03 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Powiem tak. Moze sie ze mna zgodzicie badz nie.. ale dla mnie te nasze motorki to nalezy wsadzic do grupy turystycznej... Czyli typowo do pokonywania drogi z punktu a do b... Dla mnie sportowy motocykl to cos ok 600cc.. chopper to wielki smok 1l z silnikiem V walacy 120 dB z tlumika... cros 125? to tez pomylka...
Reasumujac ja jazde roadwinem odbieram raczej jako przemieszczanie sie z a do b... Z ciagotkami do pokonywania zakretow troche w szybszym wydaniu niz autem...
Zaczelismy rozmowe na temat zebatek... A wiec u siebie albo dam -1 albo standard. A to dlatego ze w czasie wchodzenia w zakret ''po otwarciu przepustnicy dodajemy gazu plynnym, ciaglym i nieprzerywanym ruchem az do konca zakretu'' - Keith Code... Jak dam zebatke + X to moze mocy braknac na pchanie motocykla...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TSin
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG || Daelim VT evolution Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:49, 03 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Oczywiscie masz troche racji, ale..
Sprzet na ktorym jezdzimy jest swietny do nauki, przemieszczania sie i daje mnostwo frajdy, takiej samej jak na duzych pojemnosciach, no moze procz odkrecenia w kazdym momencie
Jest to moj pierwszy motocykl ale nie pierwszy na jakim jezdze. Dla mnie te 125 jest duza przyjemnoscia, ale wiadomo.. Osiagne wiek to zrobie A, bedzie kasa to kupie cos wiekszego, narazie ciesze sie bardzo z tego co mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:44, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
U mnie optymalna prędkość to 80-90. Wcześniej zdjąłem szybę bo jakoś mi się nie podobała. Przy małych prędkościach do 80 było ok. Powyżej było nieprzyjemne uczucie że zwieje moje 100kg z siedzenia. Założyłem owiewkę z powrotem. Teraz komfortowo mogę jeździć powyżej 90km ale uważam że 80-90 jest to prędkość przelotowa i czuje się z nią bezpiecznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:02, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Zdrowe podejście kolego. Nie ma się co napinać i na drodze wypruwać flaków z silnika o pojemności literatki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:12, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Pojemnosc literatki... buhaha.. spoko porownanie...
Co do owiewki to na kazdym forum motocyklowym pisza ze powyzej 140km/h jazda jest chu.... za mocno wiatr trzyma... mowa o duzych motocyklach...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:20, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Tak to wypij z 4000 literatek na minute
U mnie owiewka sprawdza się powyżej 80 bo jestem jak rzagiel mimo opływowych kulistych kształtów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:32, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Te kuliste oplywowe kształty to Twoje czy moto? Dla mnie szyba miała być dodatkiem upiekszajacym a ochrona przed wiatrem była mało ważna ale wszystko wyszło z czasem.Teraz bez szybki nie wyobrażam sobie jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:40, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
A mi się szbka nie podobała i ją odkręciłem. Jak motór odzyskał moc po remoncie to okazała się niezbedna by chronic moją kulistość.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:42, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
owiewka dobra sprawa... az ni sie moj dawny ogar przypomina jak dzieki zalozeniu owiewki do ok 70 km/h moglem bestie rozpedzic.. tyle ze troszke lzejszy bylem niz teraz... tak o polowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KuBusioWy
Member
Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WGR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:53, 03 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie taka prędkość przelotowa to 60-80 km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:00, 03 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Jeżdżąc po wioskach (tablice z zabudowanym terenem) jeżdżę praktycznie przykładnie 50-60 km/h. Poza nimi rozsądne wydaje się 80-90 czyli wszystko zgodnie z przepisami
Czasem pokusi 110 a jak lekko z górki 120 ale to raczej wyjątek od reguły. Moja waga 103 kg.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ptakus
Prospect
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:34, 07 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Ja kupiłem sobie Daystarka aby poruszac się rekreacyjnie i nie w pozycji embrionalnej jak na ścigaczu.Stąd też prędkości przelotowe jakie stosuję to 70-90 km/h poza miastem, w mieście oczywiście 50-60.Prędkości maksymalnej jaką mogę z niego wydusic nie srawdzałem ale zdarzyło się 115 km/h i z wiatrem pewnie by jeszcze trochę szybciej było.Ważę ok.90 kg.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:00, 07 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Te wasze czupa czupsy są szybsze jak mój VJ. Trzeba schuść, ja się na razie nie mogę określić jak wygląda moja jazda ponieważ nie przejechałem zbyt wielu km, określę się jak zrobię z tysiąc, dwa i nauczę się jeździć. Ale poza miastem nikt nie lubi jak go ktoś wyprzedza.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adrian920422 dnia Pon 22:00, 07 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:12, 07 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Spoko jedź środkiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:17, 07 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Po lini żeby mnie coś prowadziło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ikas
Member
Dołączył: 02 Paź 2015
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KPR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:23, 07 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
a ja co mam powiedzieć? niby jedyny z owiewkami a i tak przy moim bardzo skromnym 64kg się przed nikogo nie wysuwam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:27, 07 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie, taka jest prawda, że naszymi Daelimkami Wszędzie (poza autostradą ale tam nie jeżdżę bo po co) możemy dostać mandat za przekroczenie prędkości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gryzzli1973
Hangaround
Dołączył: 20 Maj 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:03, 31 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Witam. Ja swoim jv roadwinkiem i 95 kg na pelnej manetce pojechalem ledwo 100 km/h. Slabo troszeczke wypadam z wami ale tlumacze to sobie awaria sondy lambda nad ktora musze popracowac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:14, 31 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
gryzzli1973 napisał: | Witam. Ja swoim jv roadwinkiem i 95 kg na pelnej manetce pojechalem ledwo 100 km/h. Slabo troszeczke wypadam z wami ale tlumacze to sobie awaria sondy lambda nad ktora musze popracowac. |
Temat sondy byl ruszany ale bierz pod uwage wage i ułożenie na moto a takze zebatki (moze nie fabryka) droge, wiatr...
Ja mam teraz taka predkosc na 150, czasem jak jade sam to dojde 120km/h, ale pozycja żagiel... I tez nie cisne a przelozenie 16/42.
Na waskiej kierownicy jak sie pochylałem w pojedynkę zamykałem budzik.
Zobacz też filtr powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Forseco
Prospect
Dołączył: 07 Kwi 2017
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieniawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:24, 02 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
najlepiej mi się bryka 65 a 80 km/h przy 90 a 100 znika trochę przyjemność z jazdy,jutro wybieram sie z kumplami na przejażdżkę jednak mam trochę niesmak ze względu iż tam będzie parę dużych pojemności a jazda 100 110 km/h raczej mi nie leży silnik dostanie w dupę,a tego nie lubię i pewnie po tej wycieczce zacznie sie odkładanie na kursik i Kawasaki Vn800 ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trupak
Sgt. at arms
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TSZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:27, 04 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Mi sie zdrowo jedzie do 120, powyzej to juz meczenie troche silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
|
daystar125
Member
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NLI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:26, 06 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Jak po tych przeróbkach jeździ (chodzi o prędkość)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:02, 06 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
daystar125 napisał: | Jak po tych przeróbkach jeździ (chodzi o prędkość)? |
Przed dłubaniem na prostej wyciągałem licznikowe ok. 110. Na chwilę obecną zamykam licznik (ok. 130), motocykl jest zdecydowanie żwawszy oraz silniejszy, co daje się odczuć podczas jazdy pod górę. Napęd - 15 przód, 42 tył. Trochę wyższa opona tylna 120/90. Jutro zakładam nowy - oryginalny japoński gaźnik Mikuni PZ 30.
Zapomniałem dodać, że ponieważ nowy tłumik był ciut za głośny postanowiłem go trochę wyciszyć i tu chyba wykazałem się chyba nadgorliwością, bo wyraźnie silnik nieco osłabł. W tym tygodniu spróbuję naprawić ten błąd i wtedy zobaczę efekt końcowy. Myślę, że to co uzyskałem z tej 20 - letniej jednostki napędowej o poj. 125 ccm to i tak jest bardzo dużo. Pzdr.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aster59 dnia Wto 22:11, 06 Cze 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daystar125
Member
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NLI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:45, 07 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Mój po regulacji zaworów jakby stracił na prędkości przed do 120 latał teraz 100 -110 a w czasie jazdy pod czerwone obroty się kręci a przełożenie mam jeszcze oryginalne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:18, 07 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
daystar125 napisał: | Mój po regulacji zaworów jakby stracił na prędkości przed do 120 latał teraz 100 -110 a w czasie jazdy pod czerwone obroty się kręci a przełożenie mam jeszcze oryginalne. |
Pokrywa w górę, szczelinomierz w dłoń!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|