Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
trupak
Sgt. at arms
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TSZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:12, 04 Kwi 2016 Temat postu: Pomoc, Daelim Daystar VL |
|
|
Siemano, jutro jadę oglądać Daelima jak w tytule i jakbyście mogli mi powiedzieć co najlepiej sprawdzić przy tym egzemplarzu i ogólnie przy motorku żebym niczego nie zapomniał bo nie będę oglądał go dla siebie więc chciałbym jak najlepiej to sprawdzić. Dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
trupak
Sgt. at arms
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TSZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:34, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Ja jeżdże intruderem to na Vce inaczej wygląda jeszcze u mnie jest gaźnik a ten jest bodajże 2008 to chyba już wtrysk (tak?). Jutro o 14 będę go oglądał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:40, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
No tak, podobno od 2008 to już wtrysk jest no staraj sie staraj jakby ktoś pytał to trupak dla mnie bedzie daelima ogladał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:42, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Sprawdź na początek wizualnie motocykl czy nie jest pognity. Duże ogniska korozji mogą sugerować to iż motocykl stał gdzieś pod chmurką i mogą się pojawić problemy z elektryką, korozją wewnątrz zbiornika paliwa, lagami lub inne podobne trudne do przewidzenia historie. Numery ramy ! Sprawdź zawieszenie przednie. Pobujaj moto czy lagi nie stukają i czy pracują cicho. Hałas z amorów to ich naprawa (stary zużyty olej). Postaw moto na centralną i sprawdź czy półka nie ma luzu.
Opony to wiadomo. Wyząbkowane świadczą o poważnej usterce zawieszenia. Lakier. Wszelkie naprawy mogą sugerować jakąś przygodę. Napęd. Stan łańcucha powie Ci dużo jak o motocykl ktoś dbał lub nie. Odpal silnik. Przed rozruchem sprawdź czy jest zimny, czy przypadkiem nie był odpalony na siłę przed sprzedażą. Ma chodzić cicho. Przesłuchaj dokładnie okolice łańcucha rozrządu i zaworów. Ewentualna nierówna praca to może być kwestia regulacji więc tu nie ma strachu.
To by było to najważniejsze.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
trupak
Sgt. at arms
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TSZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:09, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki Adam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:14, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Proszę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:46, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
dodam:
- jazda próbna, gdzieś już padło hasło że 3 bieg bywa wadliwy z daelimach.. takze na 3 biegu z niskich obrotów przeciągnij go na czerwone pole i nasłuchuj czy nic nie czeszczy lub czy cos z silnika nie wychodzi bokiem
- wycieki z lagów
- wez sobie najprostszy miernik i sprawdz czy jest ladowanie.. i czy przy dodawaniu gazu napiecie nie skacze (najlepiej test przy wlaczonych swiatlach)
- stan hamulcy (wyżłobienia tarczy) i skutecznośc hamowania
- elektryka czy dziala od klaksonu po swiatla...
- motor wrzuć na centralna nozke i jedna osoba trzyma ęeby przod byl w gorze a druga probuje wyrwac kolo... potem drugie... z tym wyrwaniem to chodzi o sprawdzenie luzów... (tyl cieżko bedzie tak sprawdzic bo napiety lancuch moze doprezac kolo...)
- papierzyska, numery
- wycieki, ilosc oleju, jego kolorek
- zwroccie uwage na swiece czy nie widac jakis sladow silikonu, kleju co by moglo swiadczyc zektos glowice spiepszyl i sztukuje...
- stan wizualny kwestia gustu..
aha polecam jeszcze kolo do gory i gapiac sie w nie przekrecic ze 2 obroty, zwracajac uwage czy bieznik nie jest gdzies dziwnie wytary, to samo tyl..
- stan zebatki i lancucha.. czy np na lancuchy jest tylko jedna zapinka czy kilka..
a tak to szukac jak najwiecej zeby cene zbijac
powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|