Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Pomoc, Daelim Daystar VL

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Hydepark
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trupak
Sgt. at arms



Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TSZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:12, 04 Kwi 2016    Temat postu: Pomoc, Daelim Daystar VL

Siemano, jutro jadę oglądać Daelima jak w tytule i jakbyście mogli mi powiedzieć co najlepiej sprawdzić przy tym egzemplarzu i ogólnie przy motorku żebym niczego nie zapomniał bo nie będę oglądał go dla siebie więc chciałbym jak najlepiej to sprawdzić. Dzięki za pomoc Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trupak
Sgt. at arms



Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TSZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:34, 04 Kwi 2016    Temat postu:

Ja jeżdże intruderem to na Vce inaczej wygląda jeszcze u mnie jest gaźnik a ten jest bodajże 2008 to chyba już wtrysk (tak?). Jutro o 14 będę go oglądał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:40, 04 Kwi 2016    Temat postu:

No tak, podobno od 2008 to już wtrysk jest Smile no staraj sie staraj Smile jakby ktoś pytał to trupak dla mnie bedzie daelima ogladał Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:42, 04 Kwi 2016    Temat postu:

Sprawdź na początek wizualnie motocykl czy nie jest pognity. Duże ogniska korozji mogą sugerować to iż motocykl stał gdzieś pod chmurką i mogą się pojawić problemy z elektryką, korozją wewnątrz zbiornika paliwa, lagami lub inne podobne trudne do przewidzenia historie. Numery ramy ! Sprawdź zawieszenie przednie. Pobujaj moto czy lagi nie stukają i czy pracują cicho. Hałas z amorów to ich naprawa (stary zużyty olej). Postaw moto na centralną i sprawdź czy półka nie ma luzu.
Opony to wiadomo. Wyząbkowane świadczą o poważnej usterce zawieszenia. Lakier. Wszelkie naprawy mogą sugerować jakąś przygodę. Napęd. Stan łańcucha powie Ci dużo jak o motocykl ktoś dbał lub nie. Odpal silnik. Przed rozruchem sprawdź czy jest zimny, czy przypadkiem nie był odpalony na siłę przed sprzedażą. Ma chodzić cicho. Przesłuchaj dokładnie okolice łańcucha rozrządu i zaworów. Ewentualna nierówna praca to może być kwestia regulacji więc tu nie ma strachu.
To by było to najważniejsze.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trupak
Sgt. at arms



Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TSZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:09, 04 Kwi 2016    Temat postu:

Dzięki Adam Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:14, 04 Kwi 2016    Temat postu:

Proszę Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:46, 04 Kwi 2016    Temat postu:

dodam:
- jazda próbna, gdzieś już padło hasło że 3 bieg bywa wadliwy z daelimach.. takze na 3 biegu z niskich obrotów przeciągnij go na czerwone pole i nasłuchuj czy nic nie czeszczy Smile lub czy cos z silnika nie wychodzi bokiem Smile
- wycieki z lagów
- wez sobie najprostszy miernik i sprawdz czy jest ladowanie.. i czy przy dodawaniu gazu napiecie nie skacze (najlepiej test przy wlaczonych swiatlach)
- stan hamulcy (wyżłobienia tarczy) i skutecznośc hamowania
- elektryka czy dziala od klaksonu po swiatla...
- motor wrzuć na centralna nozke i jedna osoba trzyma ęeby przod byl w gorze a druga probuje wyrwac kolo... potem drugie... z tym wyrwaniem to chodzi o sprawdzenie luzów... (tyl cieżko bedzie tak sprawdzic bo napiety lancuch moze doprezac kolo...)
- papierzyska, numery
- wycieki, ilosc oleju, jego kolorek
- zwroccie uwage na swiece czy nie widac jakis sladow silikonu, kleju co by moglo swiadczyc zektos glowice spiepszyl i sztukuje...
- stan wizualny kwestia gustu..

aha polecam jeszcze kolo do gory i gapiac sie w nie przekrecic ze 2 obroty, zwracajac uwage czy bieznik nie jest gdzies dziwnie wytary, to samo tyl..
- stan zebatki i lancucha.. czy np na lancuchy jest tylko jedna zapinka czy kilka..
a tak to szukac jak najwiecej zeby cene zbijac Razz
powodzenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Hydepark Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin