Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:33, 17 Gru 2015 Temat postu: Biały kruk |
|
|
Znalazłem białego kruka wsrod Daelimow. Chyba nie ma takich u nas w Polsce.
W sieci traficie. 13konny, 124ccm, 153kg a.d. 1996
Daelim VR. To perełka by była jakby sie na forum ktos z takim trafil...
Moim zdaniem wyglada niezle. Prekursor VJ.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Czw 13:34, 17 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:44, 17 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Fajny sprzęt.Ale zastanawiam się dlaczego nie ma żadnego skutera na forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:55, 17 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Tez mnie to ciekawi, tymbardziej ze seria "S" wyglada bardzo dobrze. Widzialem taka maszyne i nie ma sie czym powstydzic. Bardzo solidnie i markowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:09, 17 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
małem okazje jechac na Daelimie S3.to naprade wielki skuter z bajerami.min.odpalanie bez kluczyka wystarczy karta w kieszeni,swiatła led,gniazdo zapalniczki,no i schowek pod siedzeniem miesci 2 kaski.miałem go na uwadze zanim usiadłem na Daystarze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:15, 17 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
jim130 napisał: | małem okazje jechac na Daelimie S3.to naprade wielki skuter z bajerami.min.odpalanie bez kluczyka wystarczy karta w kieszeni,swiatła led,gniazdo zapalniczki,no i schowek pod siedzeniem miesci 2 kaski.miałem go na uwadze zanim usiadłem na Daystarze. |
Wlasnie o s3 mi chodzilo ale noe bylem pewny.
Wracajac do vr, to byla to zazwyczaj "torowka" w klasie 125...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:42, 17 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Odpowiem na pytanie dlaczego tak malo daelimow jest na forum.... odpowiedz jest bardzo prosta, daelimy sie nie psuja wiec ludzie nie szukaja wsparcia na np. forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:51, 17 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
zerknij na to.... [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:00, 17 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Pappa2 napisał: | zerknij na to.... [link widoczny dla zalogowanych] |
O M G.
Szczerze?
Jeździłbym jak złoto... Piękny nakedzik, 13koni i 115KG? Cała przyjemność po mojej stronie... I te fele jak moim chinolu. Wiem na czym się wzorowali chińczycy, żeby wypuścić parę lat temu serię... ...po trzydziestu latach od Daelim/Hondy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:16, 17 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
No i ten napisa na silniku..honda...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 5:19, 18 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
W ogole patrzac po wykazie, pomijajac skutry i setki to wszedzie te same parametry silnika. Czyzby to jednak identyczniak wewnatrz tylko dekle czy jakies pierdoly podmieniane...?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 7:28, 18 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Poczytajcie sobie historię DAELIMA.Firma na początku pracowała dla Hondy.Dopiero później weszła na rynek ze swoimi motocyklami na licencji hondy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:19, 18 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
jim130 napisał: | Poczytajcie sobie historię DAELIMA.Firma na początku pracowała dla Hondy.Dopiero później weszła na rynek ze swoimi motocyklami na licencji hondy. |
Mnie to się wydawało, że to już wszyscy czytaliśmy i na natywnej stronie Daelima (kr/en) i na wikipedii jak to prawie 80 lat temu działali już w konstrukcjach, paliwie i energetyce, no i po dziś dzień. Pracowali z Hondą, dla Hondy jako podwykonawcy itd. Tam kilka innych firm też się załapało doceniając jakość i moce przerobowe w sumie Korporacji Daelim. Już w pierwszych postach na forum zaraz jak zaczynalismy pojawiało się często słowo Honda wiec mysle, ze nie jest to zaskoczenie dla nikogo.
W skrócie, dobrze mieć Daelima bo z gówna nie powstał jak to chinole, tylko jednak jakość i dobre wzorce są.
"(...)
Daelim Motor is part of the South Korean Daelim Group, which has started making bikes in 1962. At first, they manufactured bikes at the Kia Industry Plant, but now they have their own production facility. This plant has a surface of 30.7 hectares and can produce over 300,000 motorcycles per year. The Daelim Motor current line-up includes: E-Five, Delfino, History, S2 125, S2 250, A-Four, Roadwin and Daystar. These two last bikes have a 124cc engine, 56.5 X 49.5mm bore and stroke and can reach a top speed of 115km/h.
The objective of the company was to search for a niche in the motorcycle business and release a lot of vehicles that would surpass the expectations of most people. From the beginning, the company wanted to put an emphasis on the quality design work. Since 1978, Daelim Motor Company has developed popular and functional models, with the help of the Japanese manufacturers, but in 1992, the company managed to develop a 100cc bike on their own.
The first motorcycle signed by Daelim was Altino and after years of work, all the company models got an immediate response from the masses. In 1997, Daelim started marketing the 125cc scooter “Trans Up (NS125)”, a model equipped with a 4-stroke, 4-valve engine. The “Trans Up” continues to be appreciated on both domestic and international markets.
The 100cc scooter “Delfino” was introduced in 1998. This stylish model gave customers the highest performance parameters of any scooter in its class, especially considering its price. Daelim also came out with the “Daystar” in 1998. This 125cc American Custom model features classic styling and solid performance. (...)"
A sama korpo Daelim powstała pod koniec 1939r.
Jest dobrze, doświadczenie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Pią 8:23, 18 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|