Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Frustrator
Hangaround
Dołączył: 20 Cze 2017
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 7:22, 01 Sie 2017 Temat postu: Mały problem, moduł, odcina |
|
|
Cześć, pacjent Daelim 125 vt z zmienionym modułem zapłonu na chińczyka sportowego 4t.
Wszystko jest ok, motor odrobinę lepiej się zbiera, trochę inaczej brzmi na niskich obrotach problem polega na tym że jadąc trochę dłużej na vmaxie ok 115km/h np przy wyprzedzaniu gdzię prędkość ta utrzymuje się ok 20 sekund motor traci moc tak jakby się dławił jakby za małą ilość paliwa dostawał, zwalniam zmniejszam bieg to samo od początku, wrzucam znowu 5 biegi niby jest ok ale motor nie reaguje na manetkę gazu przez pierwsze parę cm, dopiero pod koniec. Całość trwa ok 10 min i potem znowu jest OK
Ktoś wię co może być przyczyną ? Czy to wadliwy moduł zapłonu czy chociażby to że on został zmieniony, wcześniej problemu nie było.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Frustrator
Hangaround
Dołączył: 20 Cze 2017
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:14, 01 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Wiecie może czy te modele posiadają blaszkę do regulacji na iglicy ?
Bo nie mam go obecnie pod robotą i nie mam jak sprawdzić a To chyba jedyna opcja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:21, 01 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Tak mają blaszkę na iglicy.
Wygląda że motór się przegrzewa przy tym obciążeniu i traci moc.
115 to max co wydusisz z tego. Ale możliwe ze jest problem z paliwem, sprawdź filtr w zbiorniku nad kranikiem i w kraniku, może zasyfiony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Frustrator
Hangaround
Dołączył: 20 Cze 2017
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 6:59, 02 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Ok dzisiaj mam go pod pracą to zejde w przerwie i luknę a jeżeli większy dopływ paliwa nie pomoże to da radę w jakiś sposób zwiększyć chłodzenie silnika ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:17, 02 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Da się.
1. Obniżyć temperaturę otoczenia
2. Zmienić olej na 5 W 40
3. Zamontować chłodnice oleju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Frustrator
Hangaround
Dołączył: 20 Cze 2017
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:52, 02 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Ok jak większa dawka paliwa nie pomoże to pokombinuje z olejem, dzięki wielkie za pomoc
A propos mamy ten sam moto tylko ja mam o rok młodszą maszynę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:42, 02 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Możesz jeszcze dyszę w gaźniku zmienić na 100 lub 110.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Frustrator
Hangaround
Dołączył: 20 Cze 2017
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 7:13, 03 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Na Twoim avku widzę że masz owiewkę założoną, mógłbyś podesłac link jaka pasuje do tego moto ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:07, 03 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Niestety nie dam linka. Jest to owiewka z odzysku ze skutera Vespa
Kupiłem ją używaną i dokroiłem górę oraz dorobiłem mocowania.
W stosunku do tego co jest oryginalnie proponowane do VT lub uniwersalne moja owiewka jest olbrzymia i reflektor jest przed nią a nie na równi. Do tego jest wykonana z pleksi która się nie łamie, jest bardziej plastyczna. Tą co miałem przy zakupie wywaliłem bo była cała spękana, mała i mocno odstawała, widzę że takie owiewki ma większość VT ściąganych do polski.
Tutaj masz mój temat o moim VT z fotkami oraz tym co zrobiłem z nim:
http://www.125daelim.fora.pl/nasze-maszyny,64/daelim-vt-foveon,194-120.html
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Foveon dnia Czw 8:11, 03 Sie 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Frustrator
Hangaround
Dołączył: 20 Cze 2017
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:40, 03 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Jak myślisz jak taka będzie się prezentować? mocowana do kiery [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:04, 03 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Tego typu owiewkę zamontujesz na poziomie reflektora. Osobiście mi się to nie podoba, ponieważ takie rozwiązanie ma sens jeżeli są zegary za półką. A tak masz dziurę i wygląda to dziwnie. Po za tym dziura na reflektor jest płytka i nie wsadzisz jej głęboko. Najlepiej przymierzyć. Swojej pół roku szukałem i takie uniwersalne nie podchodziły mi za bardzo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|