Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:43, 08 Wrz 2016 Temat postu: Klakson...był i poszedł w piz...u :) |
|
|
Ludziska, ma ktos może schemat elektryczny do VT ? Juz nie pytam o całą serwisówke ale choćby elektrykę...
Sprawa jest taka - nie działał mi przełącznik świateł mijania/długie... Weryfikacja potwierdziła że spalone styki... Reszta - czyli klakson i kierunki działały...Zakupiłem na Allegro cały zestaw na lewa stronę... Miał być 'w idealnym stanie', niestety - w tym kupionym nie działały kierunki...
Mając dwa - złożyłem z tego jeden - tzn z mojego wyprułem spalony przełącznik świateł, i wszczepiłem sprawny z tego kupionego zestawu...
Poprawiłem styki, spiąłem wszystko w wiązkę... i dupa... Kierunki działaja tak jak działały, światła mijania/długie zaczęły działać, klakson sobie poszedł...
Rozpiąłem czerwona kostkę w lampie, znalazłem kabelki od włącznika klaksonu, sprawdzam przejście po stronie włącznika- na wciśniętym jest - czyli przycisk działa... Sprawdzam drugą stronę kostki - a więc zwieram na krótko piny które powinny załączyc klakson - nie działa... Nosz k..wa - to nie jest filozofia ale pomysłu mi brakło... Schemat potrzebuję albo podpowiedz jak to jest głębiej popodpinane...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:45, 08 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Od razu przypomina mi sie swoadek koronny mafii pruszkowskiej... MASA
Gdzies musi jej brakowac, przy samym klaksonie badaj czy masz na przewodach 12V po wcisnieciu, jesli nie to od jednego do silnika, ppdtem pd drugiego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:01, 08 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
No wlaśnie też tak myslę, tylko nie wiem jak sterowanie jest zrobione - plusem czy minusem... tzn czy załączony przyscik podaje masę, czy plusa (powinien podawać)... Bo od tego zależy metodologia dalszego badania... Dlatego pytalem o schemat zeby nie pruc wszystkiego i ni esprawdzac po kablach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:11, 08 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
W naszych motorkach instalacja jest mieszana czyli jesnoczesnie jedno i dwuprzewodowa, jednak wszelkie rozlaczniki, przekazniki etc pracuja na plusie - ze wzgledu na to ze minus/masa jest na ramie zawsze (prawie).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 4:32, 09 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
podlacz klakson na krotko do akumulatora i sprawdz czy dzila. jak nie to mala strata bo moj oryginalny tak mocno trabil ze podczas jazdy nie bylo go slychac.. teraz mam zalozony od golfa 3
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 6:31, 09 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
No właśnie mój przed operacja przeszczepu włączników był mega głośny...Wogóle to mam dwa...obok siebie... I też nie wiem czy to patent poprzednika czy tak ma być No nic... będę dziś dalej badał delikwenta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 7:21, 09 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
W VL są dwa, Kundel w VT też ma dwa tylko inaczej umieszczone sprawdź te klaksony tak jak Pappa pisał, jak działają to coś źle połączone.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 7:54, 09 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
W vc i vs tez sa dwa. A czy sprawdzisz czy na podpieciu masz 12 czy zadasz na klakson 12 to zadna roznica jesli chodzi o diagnoze samego klaksonu. Raczej slupiasz sie chyba jednak na przelaczniku i instalacji...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:34, 09 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Cóż... nie cierpię takich sytuacji - ale naprawiło sie samo... - Nie cierpię gdyż nie wiem w końcu czemu nie działało... a teraz nie zweryfikuje...
Rano przejechałem jakieś 4-5 km. Teraz chciałem się wziąć za naprawę i bum - klakson działa... Wniosek że zapewne jednak masa gdzieś... tylko gdzie ? Zapewne już sie nie dowiem - aż do następnego razu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:27, 09 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Zawsze na charta możesz ruszać przewodami to tu to tam. Albo, bez urazy, prozaicznie - może klaksonu szukałeś na wyłączonym zapłonie...? Czasem jak się człowiek zakręci to różnie bywa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:38, 09 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
niekiedy klaksony potrafia sie przywiesic... mialem tak w jakims aucie.. naciskalem kierownice a tam telikatne pik bylo slychac z klaksonu, prad dochodzil... a po pewnym czasie sam puscil
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:43, 09 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Jak by co to mam do oddania oryginalne klaksony bo zmieniłem je na 2 potwory co trąbią jak z piekła rodem (musiałem przekaźnik zamontować i dodatkową instalacje do aku).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:47, 09 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Rushrod napisał: | Zawsze na charta możesz ruszać przewodami to tu to tam. Albo, bez urazy, prozaicznie - może klaksonu szukałeś na wyłączonym zapłonie...? Czasem jak się człowiek zakręci to różnie bywa... |
Heh wiem wiem... Sam czasem debila odgrywałem przy różnych naprawach... Ale poniewaz moto nie znam jeszcze to podchodziłem metodycznie... Nawet - ponieważ nie byłem pewny - to próbowałem na odpalonym... A tu dziad sam sie naprawił... Ciekawe kiedy i w jakiej sytuacji znów zdechnie... Bo że to zrobi to pewne...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:57, 09 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Padnie wtedy jak będzie potrzebny jeśli teraz nie znajdziesz usterki. Przynajmniej w moim życiu tak bywa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:26, 12 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Rozkręciłem jeszcze raz, wytargałem go za wszystkie kable.. dziad sie zepsuć nie chce... Dam mu szanse póki co
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:27, 12 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Staszek.S napisał: | Rozkręciłem jeszcze raz, wytargałem go za wszystkie kable.. dziad sie zepsuć nie chce... Dam mu szanse póki co  |
Sprawdziłeś, działa, więcej nie ruszaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dmkj
Support
Dołączył: 12 Mar 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KTA
|
Wysłany: Czw 19:14, 11 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
przyłączam się do pytania , czy ktoś ma sam schemat instalacji ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:14, 11 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
W tej kwestii dojdziesz po kolorach. Sprawdz kolor przy klaksu, jakiś tam a drugi to zielony. Instalacje są rozpisane w instrukcjach i jak dasz szukaj to znajdziesz, ale szkoda się schematem bawić przy takiej pierdole. Zobacz jaki kolor plusowego przewodu przy klarksonie (suchar) i potem do puszki instalacji - lampa. Tam już tylko rozepnij piny i sprawdz multimetrem albo najlepiej żarówką czy przycisk podaje. Jeśli tak to z lampy do klaks, a jak nie to przelacznik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dmkj
Support
Dołączył: 12 Mar 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KTA
|
Wysłany: Pią 13:11, 12 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
u mie nie ma tez klaksonu .... sam klakson dziala sprawdzalem ... od niego wychodzi kostka ktora ma 2 zielone kable poźniej nie wiadomo już gdzie się wpina ok nic bedzie trzeba po nitce do klebku ale i tak schemat bylby dobry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:29, 12 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
I znów trzeba podać na widelcu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Styki w przełączniku przeczyść.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dmkj
Support
Dołączył: 12 Mar 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KTA
|
Wysłany: Sob 11:30, 13 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Dziękuję bardzo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|