|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pyciu
Dołączył: 24 Sty 2019
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grantham Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:11, 25 Sty 2019 Temat postu: Pytanie o zestaw tuningujący Daelim VJF 125 |
|
|
Witam ,czy któryś z kolegów miał do czynienia z tym chipem lub z czymś w podobie ?
RoadSport 125 MAGNUM EVO-Tech Motorcycle Performance chip
(proszę wkleić w google powyższą frazę a wyskoczy konkretny chip o którego pytam )
Znalazłem także :
Daelim VJF 125 RoadSport MAGNUM MAGIC-Spark Plug Intensifier Kit W/ Ignition Module Motorcycle
Aby nie zaczynać kolejnych wątków dorzuce jeszcze pytanie o świece
Czy takie cudeńka nadają się do naszych potworów:
Daelim MAGNUM Performance Motorcycle Spark Plug
Był bym wdzięczny za opinie, podpowiedzi czy warto inwestować w taką elektronikę oraz czy ona naprawdę zwiększa parametry naszych 125tek Smile
A może polecacie jakąś inną markę ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:41, 29 Sty 2019 Temat postu: Re: Pytanie o zestaw tuningujący Daelim VJF 125 |
|
|
Pyciu napisał: | Witam ,czy któryś z kolegów miał do czynienia z tym chipem lub z czymś w podobie ?
RoadSport 125 MAGNUM EVO-Tech Motorcycle Performance chip
(proszę wkleić w google powyższą frazę a wyskoczy konkretny chip o którego pytam )
Znalazłem także :
Daelim VJF 125 RoadSport MAGNUM MAGIC-Spark Plug Intensifier Kit W/ Ignition Module Motorcycle
Aby nie zaczynać kolejnych wątków dorzuce jeszcze pytanie o świece
Czy takie cudeńka nadają się do naszych potworów:
Daelim MAGNUM Performance Motorcycle Spark Plug
Był bym wdzięczny za opinie, podpowiedzi czy warto inwestować w taką elektronikę oraz czy ona naprawdę zwiększa parametry naszych 125tek Smile
A może polecacie jakąś inną markę ? |
Nie spodziewałbym się jakiś wielkich efektów. Daelimy mają praktycznie maksymalnie wysilony silnik i to z bardzo dobrym przewietrzeniem - 4 zawory! Co nawet w markowych Japończykach nie jest oczywistością. Przyrostu rzędu 1-2 koni bym się nie spodziewał więc raczej taka modyfikacja nie za wiele da. Jedynie zmiana pojemności. No chyba, że ktoś sprawdził na sobie i jest pewny, że coś to da.
Co do świec - zwykłe NGK zalecane przez producenta - płynnie się zużywają. Irydówka jest dobra tylko pierwsze 1000km a potem jedziesz jak na zwykłej. Wadą irydówki jest to, że nie ma oznak zuzycia typu ciężkie odpalanie czy zalewanie przy odpalaniu tylko psuje się znienacka często podczas jazdy.
Post został pochwalony 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|