Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
daystek191
Dołączył: 02 Wrz 2020
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:45, 10 Wrz 2020 Temat postu: Problemy z odpaleniem daystara na zimnym silniku |
|
|
Witam
od tygodnia jestem posiadaczem daystara.
Maszyna jest z 2012r. na wtrysku, 14tys. przebiegu po wymianie oleju i filtra( z silnika wyleciał straszny syf ale filterek czysty).
Mam następujący problem z odpalaniem i jazdą:
kręcić muszę z sześć, siedem razy aż załapie
Jak zapali to chwilę musi pochodzić aby z wyczuciem lekko przekręcić manetkę gazu aby nie zgasł lub nie zadławił się.
Jest tak tylko na zimnym.
Kupiłem świecę i zamierzam wymienić. Myślę jeszcze o filtrze powietrza( nie wiadomo kiedy wymieniany).
Jak jedzie to strasznie opornie i tak jakby szarpał i nie miał siły.
70-80km/h to szczyt.
Co może być ?
Czekam na podpowiedzi bardziej doświadczonych.
daystek191
Mam następujący
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
colorado30
Hangaround
Dołączył: 22 Cze 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:36, 11 Wrz 2020 Temat postu: |
|
|
Jaki stan aku jest, nowy czy zakupiony z motorem ? kranik od baku masz?, chyba nie jak wtrysk?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 519
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:09, 11 Wrz 2020 Temat postu: |
|
|
Kolego silnik na wtrysku ma czujnik temperatury silnika i steruje przepustnicą powietrza na zimnym silniku wiec zobacz czujnik przepustnice silnik krokowy a potem można patrzeć dalej
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|