Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 7:04, 28 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Jeśli gwałtownie kręcisz manetką gazu stojąc a moto Ci przygasa, to masz nieszczelność gdzieś w krućcu na dolocie. Obstawiam ze jest pęknięty i przy gwałtowniejszym kręceniu manetką łapie lewe powietrze już za gaźnikiem.
To jest ten element, znajdujący się pomiędzy gaźnikiem a silnikiem:
[link widoczny dla zalogowanych]
Rozkręć gaźnik, wykręć ten element i sprawdź czy jest szczelny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
mario554
Support
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE
|
Wysłany: Pią 18:42, 31 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Witam jeszcze nie zdążyłem sprawdzić tej swiecy ale motorek chodzi jak ta lala ładnie trzyma obroty i nie swiruje wiec spoko jak w końcu sprawdzę te świece to dam znać. A filtr powietrza jest oryginalny trochę brudny już ale nie można go w tym kraju kupić wIęc trochę potrwa wymiana.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:22, 31 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
mario554 napisał: | Witam jeszcze nie zdążyłem sprawdzić tej swiecy ale motorek chodzi jak ta lala ładnie trzyma obroty i nie swiruje wiec spoko jak w końcu sprawdzę te świece to dam znać. A filtr powietrza jest oryginalny trochę brudny już ale nie można go w tym kraju kupić wIęc trochę potrwa wymiana. |
Mario. Te filtry wymienia się co 60k przebiegu - czyli po 10 zmianach oleju. W instrukcji jest napisane, że filtr powietrza należy wyjąć i przedmuchać sprężonym powietrzem przy każdorazowej wymianie filtra oleju i oleju czyli co 6 tysięcy. I tak, w tym kraju - w Polsce, nie można ich kupić, bo są nietypowe tak jak i nasze motocykle. Co nie znaczy, że są nieosiągalne w ogóle.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Pią 19:23, 31 Mar 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:33, 31 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Można tez stożek założyć, co ja niniejszym w najbliższym czasię będę czynił...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mario554
Support
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE
|
Wysłany: Nie 15:03, 02 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
A więc w końcu sprawdziłem swiece i jest ok nie za ciemna nie za jasna coś po srodku. Dziś zrobiłem trochę kilometrow i problem znów się pojawil zauważyłem że ma tendencie do zgasniecia jeśli na wysokim biegu przy obrotach np 8 tyś dam sprzeglo i chwilę na nim pojadę bez redukcji biegu. Jak chamuje silnikiem i schodze bieg po biegu to problemu raczej nie ma. Na rozgrzanym silniku słychać trochę klepanie pomyslalem że może to luz na zaworach i dlatego gasnie jest to możliwe ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:54, 02 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Zawory. ja w tygodniu jadę wyregulować (mam na 0.10 ustawione a mają być 0.12. Po zagrzaniu mam ten sam objaw.
Na wolnych gaśnie, a jak z wolnych dodam gazu to dławi i gaśnie.
Pow 4 tys jak trzymam mogę jechać i jechać.
A mam wtrysk więc to nie gaźnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:23, 02 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
1. Zawory
2. Iglica/dawka paliwa
3. Olej (zmien jesli nie zmieniales)
Clapton, w gazniku jak jest iglica usawiona na duza ilosc paliwa tez tak moze byc. Mialem to. ale przedewszystkim zaworki i olej do kontroli.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Nie 21:25, 02 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mario554
Support
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE
|
Wysłany: Wto 17:41, 04 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
A wie ktoś może jakie luzy powinny być na zaworach ? Przypominam że mam vl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:04, 04 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
2 posty wyżej w VL 0.12 na wszystkich zaworach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mario554
Support
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE
|
Wysłany: Śro 3:56, 05 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
To duży luz jak 0.12 jak czytam to zazwyczaj jest 0.5 i 0.8 pomijając już te szkole która twierdzi że można jeszcze ciasnej a te wartosci 0.12 to orginalne założenia dla tego silnika ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 7:33, 05 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Gdzie czytałeś? Bo chyba nie w manualu do Daelima? Tutaj ma być oryginalnie i firmowo 0,12...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mario554
Support
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE
|
Wysłany: Śro 15:34, 05 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Instrukcje mam niemiecką i nie mogłem znaleźć nigdzie jak powinny być a czytałem ogólnie co ludzie pisza na internecie wszyscy twierdza ze ssący powinien być ustawiony ciasniej niż wydechowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mario554
Support
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE
|
Wysłany: Śro 15:40, 05 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Ktoś tam twierdzi że do daelima powinno być ssący od 0.07do 0.12 a wydech od 0.12 do 0.17
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:01, 05 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Ktoś tam twierdzi 0.8, 0.5 teraz 0.07 i 0.17 niech tek ktoś tak ustawia sobie ale nie innym.
Wszyscy tutaj ustawiamy na obu 0.12 i jest ok. Jak chcesz eksperymentować to nie ma problemu. Ale to nie chińska 50 gdzie można ustawić luz na pałę i działa. To już trochę bardziej zaawansowana maszyna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mario554
Support
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE
|
Wysłany: Śro 16:39, 05 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Sprawdzę jak u mnie sprawa wygląda i ustawie 0.12 na te chwilę chyba wyczerpałem swoje pytania dziękuję za podpowiedzi i życzę szerokości LwG
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:01, 05 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Koniecznie 0.12 na wszystkich zaworach. U mnie jest eksperymentalnie 0.10 i wiesz co się dzieje? Gaśnie po nagrzaniu. Ma problem wtedy z odpaleniem i chodzi tylko wtedy gdy manetka jest na 4 tys obrotów w górę.
Chyba tak nie chcesz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:17, 06 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Gadanie, ja mam 0,15 na obu i śmigam drugi tysiąc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|