Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Daelim vt czy vl

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim Daystar
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maryn.industries@gmail.co




Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:37, 29 Maj 2017    Temat postu: Daelim vt czy vl

Na początek chciałbym się przywitać. Więc dzień dobry wszystkim😀.
Nie wiem gdzie napisac, więc piszę tu. Od dawna nosze się z zakupem dla siebie motocykla. Chciałem coś około 600 pojemności, ale na początek to chyba za duzo biorąc pod uwagę, że jedyny jednoślad jaki urzytkowalem to skuterem 50ccm. Jako że dostaliśmy prezent od rządu i możemy jeździć na prawko kat b do 125ccm na taki właśnie motor zdecyduje sie na początek. Moje pytanie kieruję do posiadaczy daelimow vt lub vl. Który z tych 2 jest wiekszy.? Mam 180 cm wzrostu i około 95 kg. Osobiście vt podoba mi się bardziej ale zależy mi głównie na wielkosci i wadze.
Pozdrawiam Maryn.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maryn.industries@gmail.co dnia Pon 22:39, 29 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 6:52, 30 Maj 2017    Temat postu:

Są prawie identyczne. Vl ma wyższy bak. Wysokość siedzenia ta sama kierownicy też. Vt ma podnużki zamiast podestów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:52, 30 Maj 2017    Temat postu:

VL i VT to zupełnie inne maszyny!

Do tego stopnia, że koledzy którzy kupili VT teraz metodami chałupniczymi próbują w jakiś mniejszy lub większy sposób przerobić swoje motocykle, żeby przynajmniej funkcjonalnością przypominały VL, dorabiając napinacze łańcucha, podesty i inne takie tam.

Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile

VL jest po prostu większy, ładniejszy, mocniejszy, szybszy, wygodniejszy i piękniej się prezentuje Smile
Jak widzisz, wybór jest bardzo prosty. Kupujesz Vl i po sprawie.

A tak na poważnie, jeśli nie chcesz przepłacić a pierwszy motocykl który postanowiłeś kupić ma mieć pojemność 125, to lepiej nie mogłeś trafić (to jest naprawdę dobra decyzja, wielu z nas na tym forum, w tym ja, też tak zrobiło).

Idealnie było by, gdybyś miał możliwość usiąść na kilku motocyklach, sprawdzić który najbardziej Ci pasuje i wybrać sercem i... własną dupą. Z daelimów bardzo udane modele to VC/VS, egzemplarz w dobrym stanie można dostać na cenę około 3tyś zł. To też warte uwagi maszyny, tym bardziej, że musisz pamiętać o ubiorze na motocykl. Niestety, koszt zakupu ciuchów + kasku z atestem to spory wydatek na którym nie warto oszczędzać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marpapus
Prospect



Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EZD
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:09, 30 Maj 2017    Temat postu:

"KrzysiekZG" Bardzo dobra wypowiedź ja też miałem dylemat przed zakupem i jakoś jak wsiadłem na VT od razu mi przypasował pomimo że VL bardziej mi się podobał wizualnie. Wsiądź, przejedź się i będziesz wiedział.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:13, 30 Maj 2017    Temat postu:

No no! Smile
Nie mam zamiaru przerabiać VT na VL bo uważam że Vt jest ładniejszy. Ma ładniejszą formę. Vl przez swój wyższy bak, kierownicę, zegary nad światłami, udawanym drugim tłumikiem jeden nad drugim (Vt ma tłumiki po obu stronach), udawanymi chromowanymi osłonkami na silniku mającymi sugerować że tam coś jest (niby skrzynia), siedzeniem pasażera jak przymocowana paczka, pojedynczym amortyzatorem, wahaczem z rurki (Vt ma kwadratowy masywny), wygląda paskudnie.
Dodanie do Vt podestów dla wygody jazdy, napinacza łańcucha dla komfortu, czy wskaźnika paliwa wcale nie miało zamiaru zbliżenia tego modelu do VLa.
Co do komfortu jazdy musiał byś usiąść na jednym i drugim.
No i jedno jak ma być to motocykl do nauki to VT jest o wiele tańszy.
A tu porównanie obu modeli.
Mojego i kk86kk
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Foveon dnia Wto 9:14, 30 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Filozolf
Support



Dołączył: 10 Kwi 2017
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-B
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:20, 30 Maj 2017    Temat postu:

Bardzo ładne porównanie Smile choć kwestia wyglądu (subiektywna) to jedno i zawsze będzie kilka obozów wielbicieli swoich maszyn, a kwestia praktycznosci to drugie i tutaj musisz sam zdecydować na czym Ci zależy a bez czego możesz żyć, no i przetestować maszyny Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Staszek.S
Member



Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:04, 30 Maj 2017    Temat postu:

No cóż... wymiarami jesteśmy niemal identyczni.. ja mam 182 i 95 kg Smile
Mam vt (zdjęcia w galerii) i jak gla mnie jest wygodny i nie sprawia wrażenia za małego...
Jedyna istotna wg mni eróżnica, to to że VL ma troszke większy bak (więc też zasięg), natomiast gorzej jest z sensowna pozzycją - na VT jeszcze jestem w stanie zrobić prawidłowy dosiad i pracować podnóźkami - na VL tak sie nie da... Dzięki temu, na vt łatwiej prawidłowych nawyków jest nabrać...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maryn.industries@gmail.co




Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:32, 30 Maj 2017    Temat postu:

Dziękuję za tak duże zainteresowanie tematem. Mnie vt też się bardziej podoba. A jak to wygląda od strony technicznej? Vl jest młodszy, ma napinacz. Czym jeszcze się różnią? Tak na marginesie za co odpowiada taki napinacz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:22, 31 Maj 2017    Temat postu:

Za napinanie.
Łańcucha of course. Dzięki niemu łańcuch jest cały czas napięty co wpływa na jego żywotność oraz Twoje bezpieczeństwo na drodze. Ale to tylko szczegół techniczny.

Naprawdę, moto kupuje się własną dupą. Najlepiej wybrać się do jakiegoś handlarza i przymierzyć do motocykla. Jak wsiądziesz i pokochasz, to żaden napinacz nie będzie miał wpływu na Twoje uczucia Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:27, 31 Maj 2017    Temat postu:

Napinacz wydłuża żywotność łańcucha i motocykl nie buja jak jest luźniejszy łańcuch. Ale to szczegół bez tego jeździ większość motocykli.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avenarius
Hangaround



Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:44, 18 Cze 2017    Temat postu:

No ja mogę podpowiedzieć, że trzeba szukać i szukac i jak znajdzie się cokolwiek, co wydawać się bedzie odpowiednim to...szukać dalej Smile No chyba, że ma się grubszy portfel i zgodę otoczenia, na więcej, niz dwa kółka.
Ja mam już dwa...ale ciągnie mnie dalej do czegoś klasycznego, na przykład takiego Smile
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim Daystar Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin