|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek_em
Member
Dołączył: 21 Lut 2019
Posty: 335
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PY (PO) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:55, 26 Lut 2019 Temat postu: Pytanie o boczki silnika VT |
|
|
Witam,
przeglądam sobie właśnie różne ogłoszenia sprzedaży, również VT, który mi się b. podoba
Mam jedną wątpliwość - większość oglądanych VT ma boczne pokrywy silnika chromowane. Jednak pewna część ma silnik bez pokryw chromowanych.
przykłady:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Moje pytanie brzmi następująco - jak było fabrycznie - czy wszystkie miały chromowane pokrywy silnika?
Wtedy te kilka ogłoszeń ze zwykłymi boczkami to "ulepy", w których co najmniej zajechany został silnik?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wojtek_em dnia Wto 8:58, 26 Lut 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:13, 26 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
Tez sie spotkałem z takimi i takimi. Nie dam ci jednoznacznej odpowiedzi, bo moze byc tak, że ktoś założył inny silnik. Na szczescie na silniku nabity jest model do ktorego byl dedykowany. Wydaje mi sie ze te starsze maja zwykly a te nowsze maja z obla i/lub chromowana pokrywa sprzegla. Mozliwe ze to tez wyjasnia watpliwosci tych nieznacznych roznic mocowych silnikow na przestrzeni produkcji VT. Raczej jeśli silnik jest okej, to nie przejmowalbym sie tym. No chyba, ze wyglad jest dla ciebie tak wazny, wtedy wybierz ladniejszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wojtek_em
Member
Dołączył: 21 Lut 2019
Posty: 335
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PY (PO) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:19, 26 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
Rushrod napisał: | Na szczescie na silniku nabity jest model do ktorego byl dedykowany. |
a w którym miejscu jest nabity ten model? Narazie dopatrzyłem się (na zdjęciach) tylko nabitej pojemności cylindra - 124cm3
Rushrod napisał: | No chyba, ze wyglad jest dla ciebie tak wazny, wtedy wybierz ladniejszy. |
skłamałbym mówiąc, że wygląd się nie liczy, ale nie jest to Indian Chief, więc bardziej się pytam dla zdobycia ogólnej wiedzy...już taki dociekliwy jestem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wojtek_em dnia Wto 15:25, 26 Lut 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:57, 26 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
Wymiar (124cm3) nabity (a właściwie nadlany?) jest na garze z prawej strony, typ silnika i numer lub sam typ nabity jest na karterze z lewej strony ponizej dzwigni zmiany biegow, praktycznie w najnizszym bocznym punkcie silnika. VC/VS/VT/VJ/VL/VF w zależności od silniora ale zdarza się też w starszych silnikach VM i to znaczy, że jest stary, ale najmocniejszy niby, chociaż moc, to na taśmie może była a jak zjechany to najlepszy może być najgorszy. To tylko rzecz, tylko mechanika, to sie może zużyć, zmienić, zepsuć w każdej chwili - nawet nowe. I o tym trzeba pamiętać.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Wto 15:58, 26 Lut 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wojtek_em
Member
Dołączył: 21 Lut 2019
Posty: 335
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PY (PO) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:19, 26 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
Dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|