Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:55, 14 Wrz 2016 Temat postu: Problemy z biegami |
|
|
Sie mi przypomniała kwestia o która miałem zapytać..
Wiem że w Hyosungah występuje problem ze zmiana 1ka-luz... O tym żeby tak w daelimie było nie czytałem...
A u mnie jest tak, że w górę, tzn z luzu, na 1,2,3 itd idzie bez problemu... W dół niby też... Ale, np stojąc na światłach, albo odpalając rano moto, mam ogromny problem żeby znaleść luz... Mam wrażenie że zmiany w górę są dokładniejsze (lepiej wyczuwalny klik) niż przy redukcji... I zdaża mi sie że jak ten ciapek, mieszam w dół i w górę, aż znajde luz, żeby jedynkę wbić... A czesto zielone sie juz swieci i można by jechać.. a ja stoję...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
TSin
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG || Daelim VT evolution Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:14, 14 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Sprzęgło w jakim stanie?
Ja u siebie mam czasem podobnie, ale to właśnie wina sprzęgła.
Sposobem jest skopywanie na sam dół (1) i później trzeba wyczuć ten luz, on u mnie pojawia się jakby w połowie między 1 a 2, chodzi mi o ruch.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez TSin dnia Śro 10:15, 14 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:58, 14 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Właśnie sprzęgło wydaje sie byc ok.. Bierze ładnie, nie przeciąga...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:00, 14 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie luz gdzieś tam jest ale zawsze muszę go szukać. Zazwyczaj zkopytkuje do jedynki a potem szukam luzu. O dziwo jak miałem dziwne przełożenie 15/36 to luz łatwiej wchodził.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nokan
Prospect
Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:31, 14 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
ja u siebie w VT-eku mam podobnie, radze sobie bez problemu przed swiatlami jak moto sie jeszcze toczy wrzucam 1 i trzymam na sprzegle startujesz bez przeszkod zazwyczaj jako 1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:40, 14 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Tiaaaa... tyle że to półśrodek... A co jeśli będziesz musiał kask poprawic czy cos? Poza tym, przynajmniej w autach jest tak, że sie sprzęgło wciśnięte trzyma jak najkrócej, a juz na bank nie wolno z wciśniętym jeśdzic... Tzn wolno, ale wtedy się go krócej ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3607
Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:57, 14 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie w VS i VSJ (silnik VJ) luz też ciężko wyczuwalny ale to kwestia przyzyczajenia, teraz to nawet na to uwagi nie zwracam...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:27, 14 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
ja na poczatku musialem szukac luzu.. teraz w sumie bezproblemowo czy z 2 czy z 1 biegu.. tyle ze czesto nie zalancza mi sie swiatelko luzu i musze puknac w lampke... nie mam czasu poprawic zarowke... dodam ze wczesniej zanim odkrylem ta "awarie" mieszalem biegami jak glupi
takze zwroccie na to uwage bo moze czujnik nie laczy przy lewarku..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|