Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Armon
Hangaround
Dołączył: 20 Maj 2020
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Cieszyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 1:14, 20 Maj 2020 Temat postu: Pomoc w odnowieniu Daelima vc 125F |
|
|
Witam!
Wczoraj tj(18.05.2020) kupiłem Daelima Vc 125F z 96 roku (przebieg 9kkm)
Mam z nim trochę problem, czytałem na internecie że powinien jechać 110 vmax ale mój jedzie 80 i ewentualnie z górki na autostradzie jechał te 100km/h
Problem w tym że nie wiem czy to wersja 80km/h i zbytnio nie wiem jak to sprawdzić i czy da się pozdejmować blokady, czytałem że jest jakiś ogranicznik(tulejka) przy gaźniku, jakby ktoś mógł dać foto jak to mniej więcej wygląda, mam też najprawdopodobniej jakiś brak śrubki w gaźniku ponieważ "konik" nie dociska w ogóle tej "igly" od przepustnicy, niby motocykl jeździ ale wydaje mi się że nie jedzie tak jak powinien oraz czy zmiana zębatek(która muszę zrobić bo te są od nowości w nim) da mi coś?
Gdzie jeszcze szukać jakiś blokad?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:57, 20 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
Kurcze bylo tych postów pełno. Przeczytałeś chociaż jeden? Co do blokady powinieneś szukać w gaźniku. Pamiętaj ze to 125 i nie pojedziesz bog wie ile.. Mówisz ze jechałeś 100km/h to dobry wynik wyreguluj gaznik, schudnij. Będziesz zadowolony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 513
Przeczytał: 25 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:09, 20 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
Przepraszam jaki konik nie dotyka Ci jakiej igły? Przepustnicę masz od góry wkręconą do środka gaźnika, może po prawej stronie nie naciska ci przyśpieszacza? Po lewej stronie gaźnika masz ssanie uruchamiane inną linką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotr_g83
Support
Dołączył: 25 Sty 2020
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:52, 20 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
Sprawdz kompresje u mnie byl walek rozrzadu wytarty do tego stopnia ze otwierał połowe zaworow.Po wymianie wydusilem licznikowe 110 nawet gdy bylo tylko 9 bara na cylindrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Armon
Hangaround
Dołączył: 20 Maj 2020
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Cieszyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:25, 24 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
Do miernika kompresji nie mam dostepu
Chodziło mi bardziej o to że jeśli jadę prosta droga to tak
3-60km/h
4-80km/h
5-85km/h
Czytalem inne posty i wszyscy piszą o tulejce przy iglicy, ja jej nie mam
Przy wydechu od strony cylindra też nie mam zwezki
Przełożenia seryjne
Według mnie to jest moduł
Tylko że wywalić 100 zł na moduł i potem się dowiedzieć że to nie to, też nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 513
Przeczytał: 25 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:12, 27 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
No i całkiem dobrze jedynie jak chcesz jeszcze z niego coś wycisnąć to może oddaj mechanikowi który zna się na ustawianiu gaźnika, pełna regulacja z poziomem paliwa w komorze i mieszanką. Oraz czyszczenie gaźnika. Sprawdź sobie czy nie masz uszkodzonej membrany przyśpieszacza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Armon
Hangaround
Dołączył: 20 Maj 2020
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Cieszyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:48, 07 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Sprawdziłem i co się okazało!
Przyśpieszacz nie "odbija"
Caly czas ta "igła" (jest w pozycji dolnej) nie wraca do góry
W poniedziałek zamawiam gaźnik pz30 (ponoć przy dobrej regulacji działa cuda) oraz oddam go do regulacji zaworów oraz do pomiaru kompresji.
Zobaczymy co powie mechanik.
Mam nadzieję że nie remont.
Ewentualnie jakby ktoś mógł podesłać jakiego tłoku ora cylindra używał do vc to bylbym wdzieczny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 513
Przeczytał: 25 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:11, 09 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Pod membraną przyśpieszacza jest sprężyna która popycha go do góry. Widać brakuje ci jej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Armon
Hangaround
Dołączył: 20 Maj 2020
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Cieszyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:36, 10 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Dokładnie, wymienię ten gaźnik(w piątek niby ma przyjść) i zobacze co dalej.Jak to nie pomoże w tym żeby jechał na równym ponad 85 to już nie wiem :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Armon
Hangaround
Dołączył: 20 Maj 2020
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Cieszyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:49, 26 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Sprawa wygląda tak
Gaźnik zmieniłem na pz30 (jeszcze została dokładna regulacja, niby jest kawa z mlekiem ale dookoła jest czarna)
No i fajnie na trasie 95 max, ale co mnie zadziwiło to wymieniłem wydech na przelotowy z ciekawości jak to będzie brzmiec(kumpel miał z poprzedniego motorka) i prędkość zwiększyła się do 100-102km/h na tej samej trasie (podobne warunki atmosferyczne)
Pytanie inne, jaki olej jakiej marki polecacie do vc125?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 513
Przeczytał: 25 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:15, 26 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
W oleju nie ma większego znaczeni, większość poleca motul 5100, ale najważniejsze abyś nalał 10W40 do mokrego sprzęgła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|