Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:58, 27 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Znajac zycie taki sam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
zaleś
Support
Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CT Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 6:36, 01 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Rozstaw szpilek gaźnika to 48 mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zaleś
Support
Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CT Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:07, 03 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Dziś zamontowałem pz 30 i nareszcie równe obroty. Polecam bardzo ten gaźnik, nie ma problemu z montażem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mapper
Support
Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:25, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
U mnie też dziś wleciał i również polecam:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rift
Prospect
Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:18, 30 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Cześć.
Do Rodwina vj ten gaźnik z pompką - akceleratorem?
Rozumiem, że fabrycznie już jest ustawiony.
Zastanawia mnie ten gaźnik razem z linkami.
Obecnie od rolgazu mam dwie linki ale do gaźnika podłączona jest tylko jedna.
Wolne obroty mam 650 więc regulacja jest niezbędna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:29, 30 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Pompka daje nieco lepszą elastyczność kiedy śmigasz na końcu manetki. Miałem oba gaźniki i przy tym z pompką motocykl zdecydowanie lepiej zbiera się na drodze. Różnica jest wyraźnie odczuwalna. Jeśli masz ten bez pompki i jesteś zadowolony, to nie ma sensu inwestować 100zł. Jeśli nie masz a chcesz wymienić, to zdecydowanie ten z pompką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
travolta
Prospect
Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:50, 27 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Ja tak srednio polecam ten gaznik do vc Ustawienia tak jak fabryka 2.5 obr Iglica w środkowym polozeniu Przy gwałtownym dodaniu gazu motor przygasa lub potrafi zgasnac całkowicie Jezeli to przebolejemy to 1,2,3,4 odejscie super natomiast 5 przy obortach powyzej 7000 zalewa i sie dławi
Mam ten sam problem co HalkPolska wiec wydaje mi sie ze pomiedzy gaznikami które pracuja dobrze a tymi co kupilismy ja i halk musi byc jakas róznica.
Próbowałem jeszcze spróbowac regulacji składu mieszanki według opisu papy
czyli obr biegu jałowego minimum i podwyzaszanie za pomoca srubki składu mieszanki ,ale niestety pomimo wykrecenia prawie całej obroty wcale nie wzrastaja czyli jezeli ustawiam 1000 obr biegu jałowego przy wykrecaniu wcale nie rosna Natomiast mozna zgasic motocykl wkrecajac skład.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez travolta dnia Nie 20:24, 27 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
HalkPolska
Prospect
Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:51, 27 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Travolta jeśli chodzi o mój problem który opisywałem już został rozwiązany i problem był w nieszczelności między kolektorem a gaźnikiem uszczelka z dyplomu załatwiła sprawę do tego regulacją zaworów. Teraz nie mam żadnych problemów z gaźnikiem a specjalnie podniosłem dysze do góry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
travolta
Prospect
Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:25, 27 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
a jak w koncu ustawiłes mieszanke na 2.5 obr czy cos wiecej kombinowałes? U mnie tez zauwazyłem ze nie pasuje gaznik w stosunku do krucca, ale spsikałem plakiem i nie zauwazyłem zadnych zmian w obrotach. Jutro to sparawdze dzieki za kierunek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rift
Prospect
Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:21, 29 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Cześć.
1. Jeżeli jest śruba od składu mieszanki to po co jeszcze się bawić wysokością iglicy?
Właśnie jestem po montażu pz30. (Nic nie ruszane iglica nie jest w środkowym położeniu)
i niestety nie jestem zadowolony:
1. Po odpaleniu ustawiłem obroty na ok 1500 niestety na jałowym biegu lekko falują.
2. Przy mocnym/szybkim odkręceniu manetki przygasa tak samo jak na starym gaźniku.
3. Wolniej schodzi na na obroty biegu jałowego a nawet schodzi poniżej 1000 i dopiero potem 1500.
4. Niestety przejażdżka była ok 50 metrów i jak jest powyżej 4000obr nie wiem (dam znać)
Jakieś sugestie?
Plusy:
1. Jest większy ale pasuje
2.Chyba ssanie działa (w starym nie było różnicy czy na ssaniu czy nie) w nowym na rozgrzanym silniku na ssaniu gaśnie - tak powinno być?
3.Zmienił się dźwięk wydechu jest bardziej basowy.
Zrobię ze 100 km sprawdzę świece i dam znać.
Po rozruchu na zimno i dojeździe do pracy:
Ssanie działa na odwrót (chyba, że ta jest w motocyklach)--> na zimnym odpalam bez ssania i mam 4000 obrotów -->ssanie na 3/4 dusi obroty do ok 1500 obr. po rozgrzaniu wyłączam ssanie i obr. falując pozostają 1500.
Gaźnik działa w pełnym zakresie obrotów, obr nadal powoli spadają, do tego do ok 900 i następnie do 1500 :/, strzela trochę częściej niż na starym gaźniku, przy obrotach 2000/3000 gorsze przyśpiszenie a na wyższych bez odczuwalnych zmian.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rift dnia Śro 6:34, 30 Sie 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
travolta
Prospect
Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:36, 30 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
No to z tego co ja juz sie dowiedziałem to w twoim przypadku bedzie to zła regulacja gaznika Za uboga mieszanka albo lewe powietrze
U mnie obroty bardzo ładnie trzyma przy szybkim odkrecaniu ma troche muła,ale na wysokich obrotach przerywa.
Załozyłem stary gaznik i okazało sie ze na nim tez jest ten problem, moze nie w tak duzym stopniu ale jest
Narazie czekam na moduł i bede dalej eksperymentował z Pz30 ,bo porównujac do orginalnego gaznika to ten ma takie przyspieszenie ze "hoho"
Kolega "harekop" pisał mi ze u niego problem załatwił wiekszy filtr stożkowy.
Jak bedziesz demontował gaznik to zobacz jaka masz dysze
u mnie w starym gazniku mam 108 a w nowym 112
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rift
Prospect
Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:20, 30 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Dysze w nowym.na bank są większe, co.do mieszanki to wydaje mi sie, że raczej jest za.bogata bo strzela z tumika prawie przy każdym puszczeniu manetki podczas jazdy, dodatkowo wolno schodzą.oobroty jakby trochę paliwa gdzieś zostawało :/ ogólnie jeździ gorzej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 19:27, 30 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
POWITAC u mnie na pz30 smigal az milo.po kupnie iglica zostala o zabek cofnieta by mniej podawalo paliwa i tyle z regulacji.byl problem z pompka przyspieszacza.gdy dodawalem ostrzej gazu potrafila sie na chwilke zawiesic taki ulamek sekundy i to dawalo efekt jakby zalewania.popuscilem lekko srubke trzymajaca mechanizm i dalem ja na kleju i bylo git.acha pomke mialem lekko przestawiona tez by pozniej sie otwierala bo startowala jakby 1.luknijcie moze na te elementy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:57, 30 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Rift
Jak schodza wolno obroty oznacza ze za duzo jest powietrza w stosunku do paliwa...
strzelanie w rure powszechnie jest uwazane ze za duzo paliwa w stosunku do powietrza... ale to brednie
paliwo aby sie spalilo potrzebuje byc w stosunku ok 1:14 (jak dobrze pamietam...). jezeli jest za duzo powietrza to w cylindrze mamy mieszanke skladajaca sie z powietrza i malej ilosci benzyny. gdy powstanie iskra moze nie dojsc do zaplonu ze wzgledu na mala ilosc benzyny i zostanie wywalona taka biedna mieszanka do goracej rury wydechowej. i tam od temperatury nastepuje zaplon..czyli nasze strzelanie w tlumik...
a wiec zwieksz dawke paliwa na srubie od skladu mieszanki. ale wczesniej upewnij sie czy nie dostaje sie lewe powietrze.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rift
Prospect
Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:19, 30 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
1/3 butli PLAKA wypsikane, zero lewego powietrza, dopiero jak w dolot od filtra psiknąłem to obroty spadły i po 5 sek zgasł.
Niestety z ta mieszanką to nie wiem, identyczny objaw jak strzelanie miałem na starym gaźniku i tam zmniejszenie ilości paliwa=mniejsze strzelanie ale i tak spalanie miałem na poziomie 4 litrów.
Jakie są 3 fabryczne ustawienia pz30?
1. Na, który ząbek dać iglicę patrząc od nakrętki?
2. ile obrotów śruba mieszanki?
3. ile obrotów śruba od wolnych obrotów/powietrza?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rift dnia Śro 22:21, 30 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
travolta
Prospect
Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 7:12, 31 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Mysle ze z tym strzelaniem przy za bogatej mieszance to nie tak do konca brednie U mnie strzela w tłumik a wykrecanie dyszy od mieszanki czyli zubozanie składu powoduje zmniejszenie strzelania, Mysle ze tak jak napisał "buba" do tego zamulania na pz30 trzeba sie przyzwyczajic i udawac ze go nie ma albo pobawic sie pompka przyspieszacza, bo trzeba pamietac ze została skonstruowana dla silników 200/250ccm
Ja narazie mam problem z starym gaznikiem mimo powrotu do utsawien fabrycznych Dzisiaj moze sprawdze moduł ,a jak nie bede regulował zawory i jak to zrobie to pojezdze z dwa tygodnie a potem dalsze testy z Pz30
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rift
Prospect
Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:46, 09 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Cześć. Ja u siebie odnoszę wrażenie, że winny jest ( również) za krótki skok linki gazu. Wydaje mi się, że podłączenie linki nawet na skreconych ustawieniach już na starcie unosi minimalnie ruchomy środek z iglicą w gaźniku i wszelkie inne regulacje np. Obrotów na luzie już z założenia są błędne, bo tloczek w srodku jest lekko uniesiony a to zmienia ilość przelatujacego powietrza a to plus błędne ustawienia może powodować chwilowe zamulanie i inne problemy. Postaram sie fotki wrzucić jak sie zabiorę za to.
I tu pytanko: znacie zamienniki linki gazu z wyjściem na pompkę? Wolę przerabiać zamiennik niż oryginał( wydłużenie skoku linki).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rift dnia Sob 15:55, 09 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:48, 09 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
ja mam zwykły gaźnik ale i bardzo dobrze wyregulowany ale cały czas mi strzela po tym jak przestaje gazować. Nie przeszkdza mi to jakoś fajny dzwięk jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rift
Prospect
Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:18, 09 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Tylko, że strzelanie nie służy zaworom, gniazdim zaworowym i kanałom zaworowym.....tłumik też raczej za tym nie przepada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:05, 10 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
ale jaki cudowny dźwięk ;D to jak się pozbyć strzelania mając spoko mieszankę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rift
Prospect
Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:19, 10 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Przy gaźniku pewnie się nie da....bo zawsze dozuje paliwo.
Ok......
Do PZ30 dobrałem się jeszcze raz + sprawdzenie świecy (czarna ale nie mokra)
1. śrubka od mieszanki rozkręcona była o 2,5 obr. - obecnie 1,5 obr.
2. iglica na 1 ząbku od dołu - obecnie na środkowym.
3. linkę gazu sprawdziłem, maksymalnie skręcona ma na szczęście minimalny luz by nie unosić tłoczka z iglicą - uff nie trzeba kupować innej linki.
4. filtr powietrza zastąpiony stożkowym - przy odkręceniu manetki na samym początku powstaje ciekawy dźwięk.
5. obroty ustawione 1600
zaobserwowane działanie (bez przejażdżki i kontroli świecy):
a. szybkie odkręcenie manetki dławi silnik.
b. schodzenie z wysokich obrotów lepsze/szybsze niż przy starych ustawieniach
c. włączenie ssania na maks. dławi silnik i po 2 sek. gaśnie
d. jak pali na zimnym jeszcze nie wiem.
c.d.n.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rift dnia Pon 10:03, 11 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
HalkPolska
Prospect
Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:23, 13 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie opisujecie problemy takie same jak były u mnie .
Na początku mieszałem ustawieniami iglic i pływaka zmieniałem moduły zapłonowe i..... Nic to nie dawało. Zmieniłem nawet gaźnik na drugi to samo . Jeszcze raz mówię że regulację gaźnika jakikolwiek nic wam nie dadzą. Przede wszystkim zakładacie większy gaźnik który ma o wiele większą przepustowość powietrza i przy otworzeniu przepustnicy na max po prostu nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa w stosunku do powietrza. Więc albo musicie zwiększyć dysze paliwowa albo regulujcie gaźnik po założeniu oryginalnego filtra powietrza. Druga sprawa to regulacją zaworów po której u mnie problem też się skończył. Kolejna sprawa jest to że pz 30 ma większą średnicę i uszczelnienie oryginalnym oringiem może nie wystarczyć więc nożyczki w dłoń dyplom za zajęcie pierwszego miejsca i wycinamy nowe uszczelki . Naprawdę mamy te same silniki jeżeli u jednych działa prawidłowo to u innych też musi chyba że ma popsuty silnik.
Rift jesteś z Wawy więc możemy się spotkać i ewentualnie coś może uda się naprawić przetestować póki jeszcze mam Daelim i jakieś części do niego
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HalkPolska dnia Śro 22:27, 13 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rift
Prospect
Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 7:39, 14 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Halk bardzo chętnie pokaże Tobie mojego trupka ;P.
Filtr oryginalny nie wchodzi w grę, po demontażu tego całego pudła, które zamontowane było na 2 śruby spora część wibracji ustała.
Co do zasysania powietrza/mieszanki paliwowo powietrznej to czy mały czy duży gaźnik to ilość zasysanego powietrz reguluje tłok w cyklu ssania. Wydaje mi się, że przy np. 5000obr. w 125 obciążenie gaźnika jest jak przy 2500 obr. w 250tce, ale mogę się mylić.
W przyszłym tyg. dam znać na priv i jak będziesz miał wolne po 17 to chętnie się spotkam.
Pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rift dnia Czw 7:39, 14 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:31, 14 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Ja przez prawie cały sezon śmigałem na PZ-30 bez żadnej dodatkowej regulacji poza jedną. Wyprułem oryginalną puszkę filtru powietrza i przyczepiłem do gaźnika filtr stożkowy.
Motocykl ładnie się zbierał, gwałtowne odkręcanie manetki nie dusiło silnika.
Jakiś miesiąc temu zabrałem bzyka do serwisu, mechanik zrobił regulację zaworów oraz wymienił dyszę paliwową, zakładając rozmiar 105.
Po tym zabiegu silnik lepiej się zbiera, moto ładnie wkręca się na obroty, puszczenie manetki nie powoduje strzałów z wydechu a obroty nie spadają poniżej ustawionych, tylko ładnie schodzą do wyregulowanego limitu.
Do tego zauważyłem zdecydowanie mniejszą paliwożerność.
Do tego po założeniu modułu z regulowanym kątem zapłonu moto ciągnie obroty do czerwonej kreski, silnik pracuje bardzo równo, nie prycha, nie kicha.
Moim problemem jest kończący się tłok z cylindrem i pierścieniami, i związaną z tym niską kompresją. Po sezonie mam już zaplanowany remont kapitalny...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rift
Prospect
Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:00, 14 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Krzysiek
Możesz podać linka do dyszy i regulatora lub dokładne nazwy?
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:43, 14 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Dysze kupiłem tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
elektronikę tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
Moduł ma w moim moto jedną wadę. Nie odpalę nim motocykla ze startera. Szczególnie jeśli silnik jest zimny. Tylko kopka.
Mój mechanik twierdzi że to nie wina elektroniki, tylko kompresji. Prawdopodobnie jest tak jak mówi, jednak ostatnio dogadałem się ze sklepem stacjonarnym, mają mi ściągnąć coś z wyższej półki, co nie powinno robić takich problemów. Jak przymierzę i będzie działać to dam znać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
HalkPolska
Prospect
Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:32, 15 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
"Co do zasysania powietrza/mieszanki paliwowo powietrznej to czy mały czy duży gaźnik to ilość zasysanego powietrz reguluje tłok w cyklu ssania. Wydaje mi się, że przy np. 5000obr. w 125 obciążenie gaźnika jest jak przy 2500 obr. w 250tce, ale mogę się mylić."
Możesz
Z twojej wypowiedzi Np. zakładanie większego turbo do samochodu nie ma sensu bo i tak cykl ssania sie nie zmienia.
jeżeli chodzi o spotkanie to dawaj znać choć chyba już nie porównamy motocykli bo w sobotę przyjeżdza po niego kupiec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rift
Prospect
Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:28, 15 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
HalkPolska napisał: |
Z twojej wypowiedzi Np. zakładanie większego turbo do samochodu nie ma sensu bo i tak cykl ssania sie nie zmienia.
jeżeli chodzi o spotkanie to dawaj znać choć chyba już nie porównamy motocykli bo w sobotę przyjeżdza po niego kupiec |
Turbo dopycha mieszankę w cylinder a tu jest układ tzw. "wolno ssący".
Dam znać co do spotkania, jak nie porównamy to może chociaż zerkniesz co można podregulować w silniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gwynbleidd
Prospect
Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oslo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:32, 15 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
co do PZ30 to powiem wam ze zamowilem tez mikuni vm26 (to jest tez 30mm) i jest o niebo lepszy, lepiej wykonany, w srodku tez lepiej i plywaki jakies takie lepiej wykonane, nasmarowany w srodku. Oczywiscie to tez podrobka ale wydaje mi sie ze troche lepsza, minusem jest brak pompki ale ja to i tak mialem w oryginale odlaczone.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
HalkPolska
Prospect
Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:08, 15 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
To w takim razie po co zakładać większy gaźnik
Dobra koniec tych przepychanek i tak mam rację😁😁😁😁
Przyjeżdżaj postaram się pomóc ewentualnie zostawię jeden gaźnik i jeden moduł na podmianie dla ciebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:26, 15 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Im wydajniejszy filtr powietrza tym wieksza dysza glowna...
Zrob prosty test.. Wez izolacje i zaklej z polowe stozka... Sprawdz jak sie silnik wtedy zachowa....
Ps. Ja mam orginalny przytlumiony.. Gaznik mam membranowy... Oczywiscie przeplyw powietrza jest bardzo wazny, ale podcisnienie wazniejsze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rift
Prospect
Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:57, 18 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
HalkPolska napisał: | ewentualnie zostawię jeden gaźnik i jeden moduł na podmianie dla ciebie |
Jak masz możliwość sprzedawaj co możesz, pogoda i natłok roboty spotkanie odsuwa w czasie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
HalkPolska
Prospect
Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 1:42, 24 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Już sprzedałem ale gaźnik i moduł mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gwynbleidd
Prospect
Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oslo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:39, 01 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Panowie, jak wykręcamy śrubkę mieszanki to w PZ30 zwiększamy ilość mieszanki? (paliwa w mieszance) ? Jeżeli tłumik mi się rozgrzewa do czerwoności to znaczy że mieszanka za słaba? Ogólnie chodzi i jeździ spoko nawet, tyklo pod górna granicą obrotów ma problemy czasem, potrafi się zadławić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
baldur
Support
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skwierzyna Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:36, 01 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj robiłem przeszczep na pz30 Moretti w moim vt za 75 zł ,pół dnia walczyłem z regulacją ale się udało.Przepustnica na ostatnim ząbku śrubka od składu mieszanki 2 obr. , świeca ładny kolor po przejechaniu 10km. Więc polecam, a zapomniałbym na 4 i 5 biegu lepiej się zbiera.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gwynbleidd
Prospect
Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oslo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:20, 01 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
a jak dobrałeś się do śrudki składu mieszanki? Czy robiłeś przed założeniem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
baldur
Support
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skwierzyna Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:35, 01 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Wycięta blaszka około 10mm włożona w klucz oczkowy 8 np z szpachelki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez baldur dnia Wto 21:38, 01 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gwynbleidd
Prospect
Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oslo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:03, 01 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
nie do końca czaje ja się męczyłem i nie dało rady nic zrobić ale chyba go wyjmę i ustawie też na 2 obroty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:57, 03 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Jest jeszcze jeden sposob na regulację. Pomijając nacięcie śrubki na krzyżak, można jeszcze na spokojnie regulować po zdjęciu rozrusznika. Trzeba jednak robić w dwie osoby, żeby jedna wlot rozrusznika trzymała workiem i szmatką, żeby za wiele oleju nie wyrzygało...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|