Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
megryk123
Support
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:41, 12 Wrz 2016 Temat postu: elektrka |
|
|
Witam wszystkich mam taki problem z daelim wogule nie mam podswietlonych zegarów licznika ani prekdkosciomierza i nie wiem jak sie rozbiera te zegary z góry dzieki za odpowiedz pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:13, 12 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Tutaj masz manuala, z rysunkami, krok po kroku jak rozebrać:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:14, 12 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Pewnikiem żarówy się spaliły. O takie:
Tylko zobacz jesiej są wartości żeby nie spalić obudowy najpewniej 5W.
Co do rozbierania to chyba nie jest to skomplikowane na baku masz 3 śruby imbusowe i to wszystko zegary nie powiem Ci bo akurat u mnie nie ma takich ale chyba są jakieś śruby od spodu. Warto też zobaczyć w same oprawki są gumowe i mogą styki być luźne.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Foveon dnia Pon 11:14, 12 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:46, 12 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Dokladnie, w daystarach zegary rozkrecasz od spodu. 2 srobki krzyzykowe. Kable w zegarach sa dość krotkie wiec nie szarp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:21, 12 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Pod kubkami liczników masz dwie śrubki krzyżaki, wykrecasz linkę predkosciomierza i wyciagasz. Żarówki są 1,7W, przynajmniej takie powinny być, sprawdź czy w ogóle do nich napięcie dochodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
megryk123
Support
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:23, 12 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
dzieki zaraz zobacze kiedys odkreciłem te srubki ale tak siedzi nie chciałem ciagnac zeby czeegos nie urwac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:17, 12 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Jak będziesz delikatny to nic nie urwiesz Tylko uważaj z tymi zarowkami bo te gumy w których siedzą dość ciężko wyjąć, nie ciagnij za kable bo będzie lipa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
megryk123
Support
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:36, 13 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
ja mam załozne spalone 3,4 w jak załoze 5 w to nic sie nie stanie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez megryk123 dnia Wto 11:36, 13 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:19, 13 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Może przytopić zegary. Oprawka gumniana więc nic jej się nie stanie ale trzeba kontrolować czy jest ok z resztą plazdików.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Duch
Support
Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:10, 03 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Witam panowie mam pytanie posiadam Daystar 2002 rok i mam problem chyba z ładowanie Akumulatorm ca mam wymienić albo sprawdzić proszę o rade .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:23, 03 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
My Makumba nie rozumieć ten języka....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:07, 04 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Duch najlepiej załóż nowy temat żeby nie śmiecić tutaj. Ładowanie to ciężki temat, sprawdzić napięcie na aku przy 5500 obrotów silnika, napięcie z cewki (pierwszy żółty kabel-masa oraz drugi żółty kabel-masa) tylko tam jest zmienne pamiętaj a jak masz lipny miernik to obroty trzymaj w okolicach 3600 i wtedy mierz na AC ustawionym na mierniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:57, 04 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
O. Duchu.
Z rok cie nie bylo. Najlepiej ustaw multimetr na stale napiecie do 20v i sprawdz ile ma aku, potem odpal i sprawdz czy rosnie, potem daj swiatla i daj gazu do 3-4k. Jak nie rosnie to post wyzej. Jak rosnie wymien albo sprawdz aku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|