|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mikola
Support
Dołączył: 09 Sie 2024
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Racibórz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 1:16, 15 Sie 2024 Temat postu: Daelim Daystar VL 125 Fi 2009 (potrzebuję pomocy) |
|
|
Kupiłem ten motocykl niedawno od znajomego w Niemczech. Rocznik 2009, ale zabrał go komornik i około 5 lat stał w garażu, przebieg 1200 km, opony z 2008 i prawie nowe. W końcu dotarł do Polski. Obroty są niestabilne, dużo pływają i silnik ciągle gaśnie. Szukam kogoś kto się orientuje w podobnych motocyklach, ale jak na razie nie mogę znaleźć. Może ktoś może mi powiedzieć, od czego zacząć, aby dowiedzieć się, co jest nie tak. W międzyczasie zmieniłem świeczkę na irydową i silnik częściej się uruchamiał. Przy zdejmowaniu baku, żeby spuścić jak najwięcej starej benzyny przypadkowo urwało się złącze nakrywki wtrysku, ale już naprawione.
Będę wdzięczny za każdą rozsądną radę!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mikola
Support
Dołączył: 09 Sie 2024
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Racibórz Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikola
Support
Dołączył: 09 Sie 2024
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Racibórz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:58, 01 Wrz 2024 Temat postu: |
|
|
Udało się! Naprawiłem:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arapaho
Support
Dołączył: 16 Cze 2024
Posty: 38
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czarna Woda Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:48, 15 Wrz 2024 Temat postu: |
|
|
A jak naprawiłeś ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikola
Support
Dołączył: 09 Sie 2024
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Racibórz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:52, 16 Wrz 2024 Temat postu: |
|
|
Problem był w zbiorniku paliwa, a konkretnie w wężu od pompy paliwa do złączki wylotowej. wąż był pęknięty i nie dawał normalnego ciśnienia paliwa. przy okazji, regulator ciśnienia paliwa otwiera się przy 3 atmosferach. nigdzie nie mogę znaleźć głównego filtra do pompy, próbowałem innych i nie działa zbyt dobrze. Ogólnie rzecz biorąc, zamówiłem zespół pompy z Korei. w międzyczasie zmieniłem większość świateł na LED i zainstalowałem nauczalny wskaźnik biegu (czujnik prędkości na przednim kole) oraz dobry uchwyt na telefon z ładowaniem bezprzewodowym i przewodowym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arapaho
Support
Dołączył: 16 Cze 2024
Posty: 38
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czarna Woda Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:14, 17 Wrz 2024 Temat postu: |
|
|
nieźle to ogarnąłeś . Pompa paliwa jest chyba wewnątrz zbiornika tak ? Jak się do niej dostać ?
Możesz podać linka do tego wskaźnika biegów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikola
Support
Dołączył: 09 Sie 2024
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Racibórz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:20, 17 Wrz 2024 Temat postu: |
|
|
Tak, pompa paliwa znajduje się w zbiorniku razem z regulatorem ciśnienia i pływakiem poziomu paliwa, jest to jeden zespół i znajduje się tam również filtr paliwa. aby się tam dostać, należy najpierw odłączyć wąż od dyszy (bardzo ostrożnie, złącze dyszy jest wykonane z tworzywa sztucznego, które nie jest trudne do złamania), następnie styk elektryczny pompy paliwa, następnie 1 śruba, jest ukryta pod siedzeniem (siedzenie również musi zostać usunięte, 3 śruby) i można wyjąć zbiornik. po odkręceniu 4 nakrętek i można wyjąć pompę paliwa.
Wyświetlacz Biegów Gipro X-Type G2
[link widoczny dla zalogowanych]
Należy wybrać interesujący kolor, a następnie model "GPXT + GPX-WSS"
Jest to wersja z czujnikiem prędkości, który jest zamontowany na przednim lub tylnym kole, przednie koło ma wszystko, czego potrzebujesz, wystarczy go zainstalować, tylne koło będzie musiało pomyśleć, jak to zrobić.
Zgodnie z zaleceniami na stronie producenta, czerwone i zielone wskaźniki są najlepiej widoczne w aktywnym świetle słonecznym, następnie niebieskie, białe i na końcu żółte. Kupiłem czerwony, chociaż chciałem żółty.
Uchwyt Mocowanie Wyświetlacza Biegów Gipro
[link widoczny dla zalogowanych]
Pod zbiornikiem po lewej stronie znajdują się przewody, musisz znaleźć białe połączenie z 6 przewodami, czarny to + po zapłonie, zielony to - lub masa, a czarno-żółty to sygnał z 32 styku modułu sterującego do obrotomierza. podłącz wszystko i ciesz się świetną pracą najbardziej zaawansowanego wskaźnika biegów do tej pory.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|