Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Daelim Daystar VL 125 Fi 2009 (potrzebuję pomocy)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim Daystar
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mikola
Support



Dołączył: 09 Sie 2024
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Racibórz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 1:16, 15 Sie 2024    Temat postu: Daelim Daystar VL 125 Fi 2009 (potrzebuję pomocy)

Kupiłem ten motocykl niedawno od znajomego w Niemczech. Rocznik 2009, ale zabrał go komornik i około 5 lat stał w garażu, przebieg 1200 km, opony z 2008 i prawie nowe. W końcu dotarł do Polski. Obroty są niestabilne, dużo pływają i silnik ciągle gaśnie. Szukam kogoś kto się orientuje w podobnych motocyklach, ale jak na razie nie mogę znaleźć. Może ktoś może mi powiedzieć, od czego zacząć, aby dowiedzieć się, co jest nie tak. W międzyczasie zmieniłem świeczkę na irydową i silnik częściej się uruchamiał. Przy zdejmowaniu baku, żeby spuścić jak najwięcej starej benzyny przypadkowo urwało się złącze nakrywki wtrysku, ale już naprawione.

Będę wdzięczny za każdą rozsądną radę!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mikola
Support



Dołączył: 09 Sie 2024
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Racibórz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:03, 21 Sie 2024    Temat postu:

Początek tego wątku znajduje się pod linkiem
http://www.125daelim.fora.pl/przywitaj-sie,10/pozdrowienia-dla-wszystkich-daelim-daystar-vl-125-fi-2009,5421.html#62903


W dniu 21.08.2024 części zostały wysłane z Korei do Polski, zobaczymy jak długo to potrwa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mikola dnia Śro 20:06, 21 Sie 2024, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mikola
Support



Dołączył: 09 Sie 2024
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Racibórz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:58, 01 Wrz 2024    Temat postu:

Udało się! Naprawiłem:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arapaho
Support



Dołączył: 16 Cze 2024
Posty: 38
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czarna Woda
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:48, 15 Wrz 2024    Temat postu:

A jak naprawiłeś ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mikola
Support



Dołączył: 09 Sie 2024
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Racibórz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:52, 16 Wrz 2024    Temat postu:

Problem był w zbiorniku paliwa, a konkretnie w wężu od pompy paliwa do złączki wylotowej. wąż był pęknięty i nie dawał normalnego ciśnienia paliwa. przy okazji, regulator ciśnienia paliwa otwiera się przy 3 atmosferach. nigdzie nie mogę znaleźć głównego filtra do pompy, próbowałem innych i nie działa zbyt dobrze. Ogólnie rzecz biorąc, zamówiłem zespół pompy z Korei. w międzyczasie zmieniłem większość świateł na LED i zainstalowałem nauczalny wskaźnik biegu (czujnik prędkości na przednim kole) oraz dobry uchwyt na telefon z ładowaniem bezprzewodowym i przewodowym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arapaho
Support



Dołączył: 16 Cze 2024
Posty: 38
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czarna Woda
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:14, 17 Wrz 2024    Temat postu:

nieźle to ogarnąłeś . Pompa paliwa jest chyba wewnątrz zbiornika tak ? Jak się do niej dostać ?

Możesz podać linka do tego wskaźnika biegów?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mikola
Support



Dołączył: 09 Sie 2024
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Racibórz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:20, 17 Wrz 2024    Temat postu:

Tak, pompa paliwa znajduje się w zbiorniku razem z regulatorem ciśnienia i pływakiem poziomu paliwa, jest to jeden zespół i znajduje się tam również filtr paliwa. aby się tam dostać, należy najpierw odłączyć wąż od dyszy (bardzo ostrożnie, złącze dyszy jest wykonane z tworzywa sztucznego, które nie jest trudne do złamania), następnie styk elektryczny pompy paliwa, następnie 1 śruba, jest ukryta pod siedzeniem (siedzenie również musi zostać usunięte, 3 śruby) i można wyjąć zbiornik. po odkręceniu 4 nakrętek i można wyjąć pompę paliwa.

Wyświetlacz Biegów Gipro X-Type G2
[link widoczny dla zalogowanych]
Należy wybrać interesujący kolor, a następnie model "GPXT + GPX-WSS"

Jest to wersja z czujnikiem prędkości, który jest zamontowany na przednim lub tylnym kole, przednie koło ma wszystko, czego potrzebujesz, wystarczy go zainstalować, tylne koło będzie musiało pomyśleć, jak to zrobić.

Zgodnie z zaleceniami na stronie producenta, czerwone i zielone wskaźniki są najlepiej widoczne w aktywnym świetle słonecznym, następnie niebieskie, białe i na końcu żółte. Kupiłem czerwony, chociaż chciałem żółty.

Uchwyt Mocowanie Wyświetlacza Biegów Gipro
[link widoczny dla zalogowanych]

Pod zbiornikiem po lewej stronie znajdują się przewody, musisz znaleźć białe połączenie z 6 przewodami, czarny to + po zapłonie, zielony to - lub masa, a czarno-żółty to sygnał z 32 styku modułu sterującego do obrotomierza. podłącz wszystko i ciesz się świetną pracą najbardziej zaawansowanego wskaźnika biegów do tej pory.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim Daystar Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin