Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiotrP
Support
Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:15, 12 Lis 2015 Temat postu: bujanie przy 50 -60 km/ h i wyżej |
|
|
Mam problem z moim Dystarem. Przy około 50 km/h mam wrażenie, ze jadę po falującej, tochę wyboistej drodze. Szybciej boje się jechać, żeby nie było problemu... Sprawdzałem to na róznych drogach. Czy macie pomysł, co to może byc? Koła sprawdzałem, nie ma bicia, ani z przodu ani z tyłu w żadnym kierunku. Mam jakieś podejrzenia, ale napiszcie co myślicie.
Pzdr,
PiotrP.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:18, 12 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Osobiście kiedy miałem takie bicia, to wskazywało na koło. Jeśli na sto procent masz statycznie wyważone koła, to kolejna rzecz do badania to zawieszenie i/lub napęd zbyt dużo lub zbyt słabo napięty. Ew, jego zużycie. Dawaj znaki dalej co i jak.
Sluchaj, postaw na centralnej, a jak nie ma takiej mozliwosci, to przesuwaj moto co pare centymetrow i sprawdz napiecie lancucha czy jest takie samo jak go przesuniesz a na centalnej jak obrócisz kołem. Jeśli jest różne to możesz mieć nadmiernie zużyty napęd i to jest powodem szrapania/falowania przy pewnych predkościach.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Czw 19:31, 12 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PiotrP
Support
Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:22, 12 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Znaczy bedzie ćwiczony machanik, bo nie mam czasu i umiejętności.
Dzx
PP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:34, 12 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Tak btw - MA to raczej nie wystepuje na rejestacjach, skad ty jesteś Diabolo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PiotrP
Support
Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:38, 12 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Nie kumam...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:41, 12 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
PiotrP napisał: | Nie kumam... |
Piotr, czego nie kumasz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PiotrP
Support
Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:43, 12 Lis 2015 Temat postu: poprzedni post |
|
|
Chyba twój poprzedni post był na inny temat...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:44, 12 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
W jeszcze poprzednim dodałem solucję a w poprzednim zapytałem o co chodzi z "skąd" gdzie podaje się prefiks rejestracji. Zluzuj, spokojnie, powoli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:21, 12 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Sprawdz lozyska kol. Przednie kolo do gory ktos trzyma kierownice a ty sprawdz czy jest luz. Tyl sprawdzisz po zrzuceniu lancucha. Nie wiem jak w daystarze jest z nozkami ale jak mozesz dac go na centralnej tak aby kolo tylne bylo w gorze to odpal daj jakis wyzszy bieg troche gazu i zobacz jak kolo tylne sie zachowuje, czy np nie podskakuje... jak podskakuje to sprawdz ww lozyska kola tylnego, naped i amortyzator / amortyzatory (nie wiem ile jest u ciebie) opony wykluczyles...
zostaje jeszcze olej w lagach i lozysko glowki ramy - czesto to odpowiada za shimmy czyli bicie kierownicy...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pappa2 dnia Czw 21:23, 12 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PiotrP
Support
Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:34, 12 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Myślałem też o przednim i tylnym zawieszeniu. Motocykl jest z 2010 roku i ma przejechane 3700 km, więc nie podejrzewam jakiegoś strasznego zużycia łozysk. Napiecie łańcucha także w normie. Sprawdzę jutro wg twojej sugesti, tj. odpalę go na centralnej nózce. Może olej w przednich amortyzatorach? Tak, czy owak mechanik.
PP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:37, 12 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Nagle sie to zaczelo dziac, czy narastalo od pewnego czasu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PiotrP
Support
Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:48, 12 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Chyba było od czasu zakupu, ale nie jexdziłem zbyt często, a poza tym wolno. Chciałem przyspieszyć ponad 60 km i naprawdę było niestabilnie. Rushrod sugerował wyważenie kół.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:58, 12 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Miałem tak w pewnym pojeździe, przy małych prędkościach coś było czuć, przy średnich tak jak piszesz trzepało kierą, przy wysokich zanikało. Problemem było bardzo niewyważone przednie koło. Ale mogę się mylić. Luzy w główce ramy, uderzenie felgi, olej w lagach jak wyżej. Tak samo łańcuch w jednym momencie nadciągnięty - niby pikuś ale wychodzi, z tym, że łańcucha nie czuć tak bardzo chyba. Z drugiej strony nie wiem jak jesteś wyczulony na drgania...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:28, 12 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Jeszcze jedna bardzo wazna kwestia. Jak u Ciebie z technika jazdy? To pierwszy motocykl? zly styl jazdy to bardzO niestabilny motocykl...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PiotrP
Support
Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:38, 12 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Motocykl pierwszy, prawo jazdy B. Umiejętności żadne. Nie mówię ,że się znam, bo się nieznam.
Objaw wystepuje przy jeżdzie na dobrej nawierzchni, po prostej. Próbowałem na róznych drogach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:12, 12 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
To dobrze, moze wcale nie bedziesz musial remontowac motocykla
Odsylam Cie do pewnego filmu ktory wedlug mnie jest najlepszym poradnikiem jaki kiedykolwiek widzialem.
http://youtu.be/2Lmzs2iCU7I
Polcam obejrzec 2x. pierwszy raz sie ogolnie zapoznac. Drugim razem analizowac..
Aha obstawiam ze drgania kierownicy masz przez to ze za mocno trzymasz kierownice. Wiem ze dziwnie to dla ciebie zabrzmi ale kierownica w motocyklu nie sluzy do trzymania sie.... od tego sa nogi a dokladniej kolana...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 7:52, 13 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
PiotrP napisał: | Motocykl pierwszy, prawo jazdy B. Umiejętności żadne. Nie mówię ,że się znam, bo się nieznam.
Objaw wystepuje przy jeżdzie na dobrej nawierzchni, po prostej. Próbowałem na róznych drogach. |
I bardzo dobrze, filmik ktory tam jest wyslany to dora rzecz, nie boj sie, i z jazda i z wiekszoscia rzeczy mechanicznych poradzisz sobie nie zaleznie od wieku czy wyksztalcenia. Sam bardzo dlugo zylem w przekonaniu ze mechanik, ze ktos cos lepiej wiecej itd ale zakasalem rekawy i cierpliwie sie uczylem krecic srubki i kilometry. I tak mi sie spodobalo ze w sumie w przerwach od pracy chodzilem do szkoly a teraz mam papier ze jestem mechanik. A doswiadczenie malutkie. I pamietaj ze nikt nigdy nie siadl na motocykl pierwszy raz nad morzem i nie pojechal do zakpca. Uzupelnijn pole skad, jak jestes niedaleko to moge podjechac sie skonsultowac z toba co i jak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PiotrP
Support
Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:11, 16 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki za filmik. Na razie widziałem tylko fragment. ale cały obejrzę minimum 2 razy. Co do bujania, to mam podejrzenie, że to zbyt miękie zawieszenie przednie i może tylnie. W ubraniu motocyklowym ważę około 100 kg. Mam też pytanie, czy istnieje w Daystarze regulacja twardości zawieszenia. Mam instrukcję serwisową, w której jest tylko opis składania i rozkładania przedniego i tylnego zawieszenia, ale o regulacji nic nie piszą, więc zakładam, że pewnie jej nie ma. Czy macie jakieś doświadczenia w tej sprawie.
Łańcuch wyregulowałem wczoraj i nispecjalnie to cokolwiek zmieniło.
Pzdr,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:00, 16 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Piotr spokojnie z regulacjami... Masz moze znajomego motocykliste, aby on sie przejechal?
Zrob test. Jedz na moto ale kierownice trzymaj tylko kciukiem i palcem wskazujacym. W sumie jak wbijesz odpowiedni bieg to rozpedz moto wlasnie w w/w sposob. Dzieki temu ni bedziesz w stanie ingerowac w przednie zawieszenie..
Nie znam tego motocykla, ale przewaznie regulacja twardosci tylu polega na scisnieciu bardziej sprezyny amortyzatora. Lagi jak nie masz regulacji twardosci to mozesz olej gesciejszy wlac... ale wstrzymaj sie jeszcze troszke z regulacjami..
Masz moze jakos kamerke aby filmik nagrac jak te drgania wygladaja? Kaska rashroda dala fajny pomysl ze mozna telefon za pasek spodni wsadzic aby krecic...
Ja waze 93-95 kg plus 1,3kg kask plus szmaty.... tez sie teoszke tego nazbiera... Rashrod jezdzi z plecaczkiem wiec ich waga tez ponad 100... Chyba
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pappa2 dnia Pon 23:04, 16 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:58, 17 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Ja szmaty skorzane, kask, teoche gratow po koedzeniach, sakwy, itd + plecaczek u mnie to prawie 140kg wiec od wagi na bank nie bylo by gorzej na wlasciwie 6cio krotnie ulepszanym vs ktorym jest daystar. U mnie zawieszenie z przodu nie regulowane, tylne jest ustawione na polowe zakresu i nawet full load moto nie wydaje sie zamiekki czy zeby sie zamykalo. Bułek na bokach opony nie masz?
Wlasnie, poruszaj amortyzatorami z tylu czy ktorys nie jest zlamany (wiem ze to paradoksalnoe brzmi ale jest mozliwe) + przejedz przez kaluze i zobacz czy moto przy jezdzie na wprost zostawia jeden slad... Wiem ze te nizsze rady to drastyka ale lepiej miec pewnosc. Tak jak to czy lagi nie sa na polkach jakos przesuniete. Rozne rzeczy wychodza z uzywanych moto a sprzedawca baaaaardzo rzadko powie cala ale to cala prawde...
Sprobuj to bujanie opisac, przod tyl czy boki czy jakby wezykowanie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Wto 9:01, 17 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:07, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Stawiam na łańcuch. Za słabo naciągnięty i zaczyna nim rzucać efekt jak by była nierówna droga - łatwa naprawa wystarczy naciągnąć. 2 powód to nierówno rozciągnięty łańcuch - trzeba postawić motór na środkowej nóżce sprawdzić ugięcie łańcucha, przekręcić koło o kawałek i znowu sprawdzić ugięcie łańcucha. Jak są rożne to niestety łańcuch do wymiany. Robota prosta i obrzydliwie brudząca. Może się zdarzyć że trzeba przyciąć łańcuch. U mnie to było konieczne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TSin
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG || Daelim VT evolution Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:07, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Sprawdź łożyska główki ramy. Podnieś przód, złap za lagi i ruszaj przod tył. Jeżeli jest wyczuwalny luz to wymieniaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:18, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Foveon - mialem podobne przejscia z lancuchem w chinczyku ale to bylo czuc faktycznie na calym moto szarpanie. Moze to i to, na tym pojezdzie w ktorym problem nie siedzialem.
Trzeba czekac do wiosny, moze sie sprawa ruszy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:30, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
U mnie jak by pływał i to przy pewnych prędkościach i na gładkim asfalcie. Jajcuch wpadał w dzikie wibracje i rzucał się jak wonsz bez głowy. Wymieniłem i po kłopocie. No morze jeszcze problem był z łańcuchem rozrządu ponoć też był rozciągnięty.
Tak naprawdę problem pływania znikł kiedy zmieniłem zębatki na kole i silniku na 15 i 3Po tym zabiegu inna maszyna, ale mam ciut mocniejszy silnik niż przedtem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PiotrP
Support
Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:57, 12 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Opony wymieniłem i bujanie ustało. Motocykl jak po stole jedzie...
Miałem jeszcze oryginalne opony z 2009 roku.
Temat się wyjasnił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:40, 12 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Oooooj, to z rok na flakach chyba musiał stać, ja przednią miałem 97r accolade i pomijając gubienie powietrza i parciakowanie to ogolnie nie trzepała...
Dobrze, że wyjaśnione.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rmhannover
Support
Dołączył: 30 Lip 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: H (D) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:10, 30 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
A moze wystarczylo by tylko sprawdzic i uzupelnic cisnienie w oponach stosownie do wagi.?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:22, 30 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Nie ma stosownie do wagi. Jest wg zalecen producenta moto. W VS na przód daje się 2bary i ma styknąć w całym zakresie obciążalności.
Tył miewa różnicę, 1 osoba 2 dwie osoby 2,25 bodaj.
W Daystarze chyba w ogóle jest stałe tak czy siak ale nie jestem pewien i odsyłam do naklejki na wahaczu albo serwisówki.
Inna sprawa jak opona jest stara i
- nie trzyma parametrów
- jest zużyta
- ma pęknięcia z boku lub między bieżnikiem
- rozchodzi się ze starości
- nie trzyma powietrza rantami i/lub ogólnie
wtedy trzeba po prostu wymienić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:10, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
W daystarze solo 2bary z plecakiem 2,3bara
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:04, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
I sprawa jasna, myślałem, że tylko w starszych braciach trzeba dobijać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 6:37, 01 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Rushrod napisał: | I sprawa jasna, myślałem, że tylko w starszych braciach trzeba dobijać. |
No właśnie nie taka jasna, w manualu od Daystara Fi jest jak byk 2 bary - zawsze i wszędzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:45, 16 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie też tak trzepało przodem... właśnie w zakresie około 50-60 i w górę...
Wyszło również że opona przednia - po kilku dniach potrafiła zgubić ponad 1 bar ciśnienia... i jak zgubiła, to tak właśnie się zachowywała... Po zmianie oponek na pirelli , zero problemów..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|