Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
megryk123
Support
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:49, 08 Maj 2017 Temat postu: brak ładowania |
|
|
Witam wszystkich mam problem z moja maszyna nie ma ładowani gdzie jest ta cewka od ładowania czy cos innego siadło ?? dzieki i pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:52, 08 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Zrobiło się tu nas sporo i nie każdemu chce się szukać jaką masz maszynę i jaki rocznik.
A więc moja odpowiedz: na dole po lewej stronie. Mogło też siąść co innego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
megryk123
Support
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:26, 08 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
ee koledzy jakie powinno byc ładowanie z włonczonymi switałami bo badałem miernikiem i pokazuje mi 11 84 na włonczonych swiatach na wyłonczonych pokazuje 12 30 jakos tak t dobrze w aucie jest ponad 14 a w moto nie wiem ile ma byc z gory dziekuje LwG
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:00, 08 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Z włączonymi światłami to ok 13V powinno być nawet lekko więcej.
A w włonczonymi to nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniel
Member
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CBY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:53, 08 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Po moich perturbacjach odnośnie ładowania powiem tak: na wolnych obrotach mam 13,6-13,8V a po włączeniu długich, awaryjnych i naciśnięciu na stóp mam ok 13,2 V.
Daelim S3 na wtrysku, 2011 rok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:30, 09 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Napięcie mierzysz na klemach akumulatora miernikiem VDC. Przy 5500obr/min masz mieć 14,5V. Poniżej 14 zdupcone cewki, powyżej 15 regulator. Oczywiście może być gdzieś problem na kablach
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:30, 09 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Napięcie mierzysz na klemach akumulatora miernikiem VDC. Przy 5500obr/min masz mieć 14,5V. Poniżej 14 zdupcone cewki, powyżej 15 regulator. Oczywiście może być gdzieś problem na kablach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
megryk123
Support
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:52, 09 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
a to wkrecici motor na 5500 włonczyc swiatła i powinno pokazywac minimum 14,5 tak to ja na 2000 mierzyłem xd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:53, 16 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Na 2000 nic nie zmierzysz bo nie mamy alternatora tylko pradnice. Jak sytuacja?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
megryk123
Support
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:49, 19 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
jutro sprawdzę na czasie pozdrawiam LwG
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
megryk123
Support
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:20, 29 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
witam sprawdzałem na włonczonych swiatłach i pokazuje mi 12 20 to widocznie nie ma ładowania bo pojezdze troche i motor gasnie nie idzie zapalic wersja na wtrysku rok 2007 gdzie jest ta cewka ii jak ja sprawdzic z góry dziekuje i prosze o szybka odpowiedz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:24, 29 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Moja 1 odpowiedź jest nadal aktualna na te pytanie. Szybko opisałem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
megryk123
Support
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:29, 29 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Foveon nie rozumiem pytam sie gdzie ta cewka sie znajduje chce zobaczyc lub wymienic ale nigdzie na internecie nie ma tego sezon jest a motor nie jezdzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:59, 29 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Ale czego nie rozumiesz? Da dole? Po lewej stronie? Czy mogło się popsuć co innego?
Temat wałkowany setki razy. Wystarczy poszukać. Tobie się nie chce a mi się też już nie chce podawać wszystkiego na widelcu. To chyba nie trudno zrozumieć. No i te pospieszanie też nie jest fajne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
megryk123
Support
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:24, 29 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
to w lewej pokrywie silnika to olej trzeba spuszczac ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:10, 29 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:42, 30 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Fovena proszę nie denerwować bo nie będzie nagrywał superanckich filmików
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:52, 31 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Ja się nie denerwuje. Tylko szlak mnie trafia jak widzę że ktoś przeczytał kilka tematów i pyta się o coś co było wałkowane setki razy i na dodatek pospiesza i nie potrafi logicznie myśleć.
Chętnie pomagam ale trochę pomyślunku typu czy te srebrne na dole to silnik i tam znajdę pierdokrętkę która mnie wkurza bo myślę że to wszystko przez nią.
A nie chce wiedzieć szybko gdzie to jest pisać mi tu bo tupnę!
Bez urazy megryk123 piszę ogólnie.
To co chcesz zrobić nie do końca ma sens. Jeżeli nie wiesz gdzie to się znajduje to tym bardziej nie będziesz wiedział czy to jest sprawne. Nawet ja musiał bym poszperać na forum i poczytać jak to koledzy sprawdzali. I wiem że można to zrobić bez wykręcania tego. A zazwyczaj pada regulator napięcia.
Nadal nie wiem jaki motocykl po za tym że na wtrysku.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
megryk123
Support
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:11, 12 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
wszystko zrobiłem przyczyna spalone cewki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3581
Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:56, 13 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
A jakie masz to moto/skuter? Bo przeczytałem wątek i mnie to nawet wkrwia.
Nie jestem rasistą, ale jakby ktoś pytał się na forum lekarskim dlaczego i czy dobrze, że ma białe dłonie wewnątrz, to chciałbym wiedzieć czy jest czarny czy żółty czy biały i bym mógł pomyśleć dlaczego się zastanawia i dlaczego zwrócił na to uwagę, więc opisz się co to za mot.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Wto 15:58, 13 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
megryk123
Support
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:18, 13 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
daelim dayster 125 2007 rok wersja wtryskowa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:29, 11 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
No to gaśnie od braku prądu, cewki po lewej stronie silnika, musisz spuscic olej. Zmierz na wyłączonej stacyjce rezystancje według serwisowki (dwa żółte kable, dwie cewki ładowania) ale najlepiej oddaj do kogoś kto się na tym zna. Samemu się tylko nawkurwiasz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 7:20, 12 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:11, 12 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Hahahha. Jeblem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|