Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:29, 16 Sie 2016 Temat postu: Przełożenie Daelim Daystar |
|
|
Polecam zmianę zębatki tylnej z 42 na 43 zęby
Poprawa zdecydowana, niby nie wiele (1 ząb), ale motocykl jak by inny.
Ja 93kg, żona 53kg i motor śmiga jak diabli.
To tak z mojego doświadczenia.
Oryginalne przełożenie to 14/42 teraz mam 14/43
Polecam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:09, 16 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Ja mam oryginalnie 45/15.
Ja 103 Kg kumpel 70 i też śmiga bezboleśnie
Celowo go dociążyłem żeby sprawdzić czy przy takim obciążeniu 100 poleci i poleciał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:14, 16 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Claptonatari napisał: | Ja mam oryginalnie 45/15.
Ja 103 Kg kumpel 70 i też śmiga bezboleśnie
Celowo go dociążyłem żeby sprawdzić czy przy takim obciążeniu 100 poleci i poleciał  |
Masz takie same przełożenie jak ja obecnie jest okey.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|