Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stefan
Prospect
Dołączył: 10 Sty 2016
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OKR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:21, 08 Maj 2016 Temat postu: owiewka szyba przód |
|
|
Witam chciałem kupic owiewke do mojego daistara na alegro widziałem sa dwie jedna 42x45,5 mniejsza a druga 48x56 niewiem która lepsza no i mocowanie jest tylko do kirownicy niewiem czy nie bedzie to drzalo chciałem zapytac jak to u was wyglada
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:18, 08 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Nic nie drży, ale weź tę mniejszą. Zrobi robotę taką samą, a wygląda lepiej.
Możesz zapodać link do tych szybek na allegro ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stefan
Prospect
Dołączył: 10 Sty 2016
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OKR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:37, 08 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Link na allegro [link widoczny dla zalogowanych] może kto wie gdzie sa tansze
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez stefan dnia Nie 15:38, 08 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:46, 08 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] ja takie cos kupiłem. Jutro montuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Konrad36
Hangaround
Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KWI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:10, 08 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Jak zamontujesz daj znać jak sie sprawdza, czy nie drzy, czy jest stabilna i oczywiscie obowiazkowo foto
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Konrad36 dnia Nie 20:45, 08 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:36, 08 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Na pewno napiszę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:13, 08 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Ja niedawno zamatowalem owiewkę do mojego vc-a
Jeździ się dobrze, oslania klatkę przed wiatrem. Minusem jest to ze kask z glowa przy prędkości 80 km/h przy wietrznej pogodzie wchodzi w dziwne wibracje.
Owiewką mocowana do kierownicy, jest stabilna.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dariusz dnia Nie 21:14, 08 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:48, 08 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Dariusz, jaki masz kask ? Dobry i prawidłowo dopasowany kask nie wibruje nawet przy 200 km/h i wyżej. Jak masz kask otwarty lub za luźny to się nie dziw że wibruje i głowę urywa. Wnioskuję że jesteś w początkowej fazie motocyklizmu i jeszcze nie wszystko ogarnąłeś. Zmień kask
Te szyby mają ograniczyć pęd powietrza na klatkę piersiową żeby nie robić z was spadochronu. Głowa nad szybą i dobrze dobrany kask.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez AdamM71 dnia Nie 21:51, 08 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 7:50, 09 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Zauważyłem że większość szyb do chopperów jest robiona tak aby zaczynały się na przodzie reflektora. Rozumiem to kiedy są tam liczniki. Ale do VT po co? Miałem taką i widzę że wszystkie VTki też mają podobne. Wygląda to brzydko.
Dorwałem owiewkę od Vespy. Nie wiem dokładnie od jakiego modelu, na pewno oryginał bo było logo. Była olbrzymia. Przyciąłem ją od góry aby była zaokrąglona jak chopperowa dół zamocowałem do lagów a górę do półki za pomocą 2 prętów. Dodatkowo dół owiewki był wygięty tak że idealnie zmieścił się za kierunkami. Trochę zabawy i jest super owiewka, naprawdę wielka.
Nie jestem wielkoludem ale łeb wystaje mi nad tą owiewkę i musiała by mieć jeszcze z 50 cm więcej aby zasłaniała mi twarz.
Tak jak mówi Andrzej owiewka ma chronić klatę aby nie zdmuchiwało jeźdźca co bez owiewki zaczyna się przy 80km/h (przynajmniej na mojej kulistości ciała).
Widziałem te owiewki za 250 zł we wrocławiu i wyglądają tak sobie. Jest to zwykła plexsa. To co dorwałem jest znacznie elastyczniejsze i nie łamie się tak jak np poprzednia (niby oryginał).
Niestety jak nie umie się kombinować zdanym się jest praktycznie na te 2 modele.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 7:56, 09 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
A takie coś ktoś ma?
Mniemam, iż VL wyposażony w coś takiego to rzadkość u nas w kraju nad Wisłą.
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdyby nie ta cena
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Claptonatari dnia Pon 7:56, 09 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:00, 09 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Łolaboga chyba nikt tego nie ma bo to okropne:
Ale to rzecz gustu.
Cena normalna jak za nówkę i to pod konkretny model.
Do tego pewnie są gustowne woreczki na ręce w paczusce:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Foveon dnia Pon 8:02, 09 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:14, 09 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
No faktycznie piękne nie jest , tyle, że Daystara z czymś takim nie widziałem nigdy i zastanawiam się, czy to przy okazji nie chroni rąk od wiatru
Wyglądałby jak stara milicyjna MZ'ka
Za 400 PLN plus wysyłka to można normalną szybę kupić.
Mówiąc o cenie miałem na myśli kupić, zamontować popatrzeć i jak coś nie tak - wywalić. Więc te 20 dolców bym poświęcił za kawałek plastiku i miniszybkę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Claptonatari dnia Pon 8:17, 09 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:15, 09 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
wyglada prawie jak jawa 350...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:33, 09 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Ja miałem skojarzenie z milicyjną MZ TROPHY 250 z lat 70'tych - 19 konna.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:26, 09 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Zakładając duże szyby musicie wziąć pod uwagę to że będzie wam ograniczać wiatr na klacie, ale też coś z tym wiatrem będzie trzeba zrobić. Będzie się zatrzymywał właśnie na tej owiewce jeśli można tę taflę tak nazwać. Co za tym idzie to to że z tych kilku koni zabierze wam kilka. Nie przesadzajcie z wielkościami bo to nie ma sensu. Testowaliśmy różne szyby w różnych maszynach i nawet mała szybka, owiewka robi robotę a do tego dowygląda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:56, 09 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
To fakt. Bez szybki bez problemu jeździłem na przełożeniu 15/36, a jak zamontowałem tą co mam to na 5 prędkość spadała bo mocy nie było. Teraz 13/36 i jest git ale max to 100-110. Ale po co jak fajnie 80
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:40, 09 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Czyli szybka stawia większy opór niż kierownik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:48, 09 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Adamie, zbyt szybko wyciagasz wnioski
Kask mam idealnie dopasowany do glowy,
Czytaj z zrozumieniem, pisze ze kask z glowa wchodzi w wibracje a nie sam kask.
Moja owiewką ma zwężenie na wysokości glowy, przypuszczam ze to jest przyczyna wibracji. Trosze ja wypionowalem i jest lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:20, 09 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Poruszę temat jeszcze raz.
Z owiewkami nie chodzi tak do końca z wielkością, ale chodzi dużo o kształt. Podam przykład. Motocykl zapierdziela 200 km na budziku bez szyby. Całe masy powietrza są rozbijane przez kierowcę na klacie i kasku. Jeśli teraz dołożymy przed kierującym nawet małą szybę do tego w opływowym kształcie, a nie jakąś patelnię to sytuacja zmienia się diametralnie. Powietrze zostaje przecięte i wywalone na boki omijając kierującego. Dobrze dobrana szyba dodaje jeszcze motocyklowi wiele powagi jak i powiększa go. Przy małych pipkach typu Daelim może to mieć jakieś zalety .
Pozostaje jeszcze problem powietrza idącego górą nad owiewką. Tu można się pokusić na szybkę z dodatkową owiewką regulowaną. Ok ktoś już tu napisał że łeb mu urywa, ale to już jest wina tego że kask który posiada nie nadaje się na motocykl a jedynie na jakiś chiński skuter.
Uprzedzę ripostę. W D... że ma atest, ale nie nadaje się na motocykl. Niektórzy już się pewnie o tym przekonali zmieniając nocniki na kaski.
Nie ma lepszego kasku jak integral dobrej jakości lub ewentualnie jakiś dobry szczękowiec dla miastowych. Ja osobiście jak i spora grupa moich znajomych motocyklistów preferujemy kaski integralne. Są po prostu naj, a do tego jeszcze z blendą i pinloockiem. Za tem jeśli nie chcesz żeby Ci wiało na klatę to szyba i perfekt dobrany helmet.
Na foto podaję przykład że nie wielkość się liczy, ale jakość i kształt.
Po założeniu tego maleństwa w końcu dupska nie wyrywa z kanapy.
Myślę że w tej materii temat już wyczerpałem. Powodzenia w wyborze szybki.
Produkt na foto jest produkcji MRA. Polecam. Bdb jakość.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:38, 09 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
No to Adamie pojechałeś pokazując tego VMaxa.
Przy naszych Daelimach chopperkach zjedzenie dodatkowej parówki ma wpływ na osiągi. Temat aerodynamiki danej owiewki czy deflektora można poruszać przy maszynach jakie pokazałeś. Nasze motóry z różnymi wielkościami stracą +- 15% osiągów. Co do wiania nad głową i kiwania się jej to może Dariusz ma źle dobraną głowę do korpusu Jasne że kaski fajnie mieć za kilka tysięcy i to same firmówki ale kogo stać na kask droższy od motocykla. Kaski musimy wkładać bo mamy takie przepisy, prawdziwy chopperowiec kasku nie nosi (ok to żart).
Uważam że owiewka powinna zdobić choppera. Poprawia komfort jazdy, osłania ciało przed owadami wiatrem (nie jest fajnie oberwać trzmielem po klacie czy ryju). A osiągi schodzą na 2 plan.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:46, 09 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Kask za kilka tysi to przegięcie. To fakt.
Ja normalnie jeżdżę w kasku Caberg V2R grouve.
Podobny i to nowy można kupić stosunkowo tanio. Na pewno lepszy od LS czy innych tego typu.
Allegro i pierwsza z brzegu oferta bez filtrowania.
I już łba nie urywa.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:51, 09 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Tu znalazłem przy okazji takie coś. Pierwszy kask o jakim pisze autor. Cena i jakość to podstawa. Warto o tym pomyśleć.
"Kask to ważny element wyposażenia każdego motocyklisty. Podstawowe zadanie, jakie powinien spełniać to zapewnienie maksimum bezpieczeństwa motocykliście. Najpopularniejsze są te przeznaczone do używania w warunkach miejskich oraz turystycznych. Na rynku pojawiają się coraz nowsze modele i można wybierać z nich do woli – niemal z każdej półki cenowej.
O czym pamiętać podczas przed zakupem kasku?
Przed prezentacją wybranych produktów rynkowych warto w kilku słowach przypomnieć, co wziąć pod uwagę, wybierając kask. Przygotowując się do zakupu hełmu, należy na początku zmierzyć obwód głowy, a następnie znaleźć tabelę z rozmiarami producentów, których produkty nas interesują. Podczas mierzenia kask nie powinien ruszać się na głowie, wyściółka musi przylegać do głowy, nie powodując jakiegokolwiek bólu. Ponadto warto zwrócić uwagę na to, czy nie przygryzamy warg – jeżeli tak się dzieje, oznacza to, że kask może być za mały.
Mając w pamięci te najważniejsze wskazówki, śmiało możemy zacząć przeglądać oferty. Każdy znajdzie coś dla siebie, wybierając z różnych zakresów cenowych.
Od 300 do 1000 zł
Ciekawą propozycją budżetowego kasku jest Caberg V2R. Koszt to około 400 zł. Za tę cenę producent oferuje m.in. blendę przeciwsłoneczną, system wentylacji, możliwość wyjmowania wyściółki oraz wizjer odporny na zarysowania. Kask jest dostępny w rozmiarach od XXS do XXL. Ciekawostką jest to, że model V2R marki Caberg otrzymał pięć gwiazdek (na pięć możliwych) w testach bezpieczeństwa organizowanych przez brytyjski instytut SHARP. "
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:11, 09 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
I temat zszedł z owiewki na kask
No cóż, kask do owiewki ma to samo co piernik do wiatraka.
A ma....
Bo piernik jest z mąki, a mąka z wiatraka
Coś ich łączy.
Konkluzja....
Kupiłeś owiewkę, zmień kask.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dariusz dnia Pon 18:27, 09 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tempest
Support
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:47, 09 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Dobry kask to podstawa, firmowe kaski oprócz doskonałej jakości materiałów, farby atermicznej, blendy, czy np. przygotowania pod zestaw interkomu, zapewniają też doskonałą dynamikę i to co napisał o kaskach AdamM71 to pełna prawda.
Ja osobiście na oldskulowe imprezy typu DGR ubieram klasycznego customowego Helda i gustowne chopperowe gogle (co widać na zdjęciu) ale na co dzień i długie trasy zawsze jeździłem i jeżdżę w Nolanie N40, fak kask gdy go 2 lata temu kupowałem kosztował sporo ponad 1000 zł ale to jest niebo a ziemia w porównaniu z nawet firmowymi kaskami budżetowymi.
Należy pamiętać że praktycznie każdym motocyklem poruszamy się ze znacznymi prędkościami i aerodynamika kasku ma tu duże znaczenie. Jadąc np. 200 km-300km przy wietrze w Nolanie nie odczuwam potem bólu karku, jadąc ostatnio na zlot w Heldzie po 60 km pod wiatr "czułem to w karku". Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ptakus
Prospect
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:51, 09 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Adam, mój Daelimek Daystar to nie mała "pipka" hihihi, dla mnie to wspaniała maszyna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:02, 09 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
1/ Do Dareckiego.
Darku, nawet jak byś nie inwestował w szybę przednią to inwestycja do 500 zł w dobry kask jest o wiele lepsza. To że przyjmiesz trochę luftu na klatę to drobiazg ale przestaniesz widzieć 4 pasy na jednopasmówce przy 90 km/h
Wiadomo że przy prędkości 2x większej lub więcej jak to się ma w przypadku mojego żelaza to szyba i owiewki moto mają już kluczowe znaczenie.
2/ Do Ptakusa.
Sam biorę od mojej małżonki daelimka na małe wypady do sklepu raz to w celu zabawy, a dwa to mam stałą kontrolę nad stanem technicznym. Powiem prosto. Daelim 125 VC to bardzo fajna zabawka i gdyby 30 lat temu były daelimy to na pewno bym go miał jako pierwsze moto.
Co prawda po wyjeżdżeniu setek tysięcy km na moto przez 30 lat i objeżdżeniu bardzo wiele maszyn w różnych pojemnościach, stylach i kategoriach to daelim dla mnie jest pipkiem. Popieram waszą pasję i to że jestem tu z Wami na forum dobrze to obrazuje. W przeciwnym wypadku by mnie tu nie było. Dla mnie osobiście motocyklizm i miłość do 2 kółek nie jest uwarunkowana pojemnością lecz samym faktem posiadania motocykla i czerpanie max przyjemności z jazdy nim.
Alles klar ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:11, 09 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
A wedlug mnie dobrze ze wieje. Czuc wtedy jakis respekt. powyzej 100 km/h czuc juz znaczny opor. Ale po to mam siedzenie dzielone aby bylo na czym sie zakotwiczyc...
Jesli chodzi o owiewke to jezeli juz wybral bym taka zeby w wygodnej pozycji patrzec nad nia a nie przez nia. Bo po co ma mi obraz znieksztalcac? Deszcz to samo..
Wystarczy zeby powietrze owiewka podbila na wysokosc glowy.
Takze nie marudzimy tylko jezdzimy
Skoro zmieniamy temat na kaski to powiedzcie mi czy uzywacie np okularow przeciwslonecznych pod kaskiem? W ogole da sie tak ? czy wizjery przyciemniane sa legalne?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tempest
Support
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:12, 10 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Używam blendy przeciwsłonecznej, nie potrzeba wtedy okularów pod szybką..
Jasne że można używać okularów pod kaskiem tak korekcyjnych jak i przeciwsłonecznych..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:14, 10 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Ale wtedy ucha bolą bo kask przygniata je i zauszniki okularów. Po czasie jest nie przyjemnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:34, 10 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Używanie okularów jest legalne tak samo jak przyciemniona szyba. Problem pojawia się po zmroku kiedy masz przyciemniany kask. Lepiej pomyśleć o kasku z blendą przeciw słoneczną. Jest to rewelacyjna sprawa. Sam nie wyobrażam sobie teraz żebym jeździł w kasku bez blendy. Z okularami jest różnie w zależności jakie mają kabłąki, ale głównie tak jak jak pisze Foveon.
W sumie to nie zeszliśmy z tematu bo szyba i kask są ze sobą silnie powiązane jeśli chodzi o ten wiatr szalejący przed motórem. Chodzi o to żeby to zgrabni połączyć, a nie szukać w szybach ratunku. On nie nadejdzie.
Szyba + dobrze dobrany kask = zadowolony kierowca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:11, 10 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Zamontowałem tą szybke o ktorej pisalem. Zdjecie jest w galerii. Testy przeprowadzone, działa tak jak powinna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:22, 10 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Bardzo konkretna ta "szybka" Nie jest za wysoko?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:25, 10 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Coż, za pierwszym razem zamontowalem niżej.... Tuz nad lampą. Wiatr napier*** mi prosto po szyi. Wiec zamontowalem troszke wyzej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:47, 10 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
No..... fajnie leży Ładna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:53, 10 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Myśle że za te 80 zł to na prawde sie opłaca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stefan
Prospect
Dołączył: 10 Sty 2016
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OKR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:14, 06 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Witam owiwka z korei dotarła super orginalne mocowania nic niedrzy i to za 52 dolary i nawet motorek szybciej leci zdjecia na galeri
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez stefan dnia Pon 22:15, 06 Cze 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|